bj_ahlskog
Ny medlem
Officiella OT-Tråden!
nu ska ja ä äta smörgås till HH cafee'....bara så ne vet xD
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha, det behöver den inte vara. jag fick min i ett cornflakespaket.FilleJ sa:Killar vill ni veta vad kockan är?
Den är svin dyr!!
Som man brukar säga: Allt kan inte köpas för pengarHenrik_koivisto sa:ekdahl: du har så rätt så, det beror ju helt på hur man vill spendera sina pengar..
Vill man få ett plagg när man är ute och shoppar eller vill man ha kvantitet?
Brats är totalt överskattat, dom tror oftast att dom är så mycket bättre än alla andra men i själva verket är det i dom kretsarna knarket florerar mest.. Sturecompagniet och spy bar är dom 2 kokain tätatste krogarna (var åtminstone) i landet skulle jag tro.. Eliten är inte så elit egentligen, en image jämntemot resterande..
Sen duden som bigair snackade med, visst han kanske är allmänbildad och smart.. Men han är ju fortfarande än brat oavsett vad han säger, backslick, gucci, pappas kontokort you name it.. kan tänka mig att han har allt..
oj oj blev mkt fördommar nu men ja så tror jag.. Är dom lyckligare för att dom är "brats"? Föga troligt inte pengarna som gör en glad, visst det gör att det blir lättare att leva kanske men måste man köpa massa kläder i dom märkerna där man verkligen bara betalar för märket..
Lätt att dom klockorna äger!! Palla rolex!ekdahl sa:haha, det behöver den inte vara. jag fick min i ett cornflakespaket.FilleJ sa:Killar vill ni veta vad kockan är?
Den är svin dyr!!
JohnAngren sa:Vet ej om den här ligger ute men skicka den ändå!
Sätt den förut hehe den är ja som den är:P
Okej hare kul:D you will be misst!ekdahl sa:nu ska jag bli full, hejdå
Hahahaha, ja alla som ha möjlighet att byta IP gör ett nytt konto och härja sönder hos dom.Sjogras sa:HAHA jag ville bli medlem på Jiggy.se men när jag skulle logga in fick jag det hemska beskedet att jag blivit avstängd! Hade inte ens skrivit något.. *snyft*
Admin hade skrivit: Kan ni inte bara sluta förstöra för oss?
Klockrent! Ska göra ett nytt konto nu...:P
jag kan medela att damen håller till här omkring!BigAir sa:Jag har ett hemligt meddelande angående Jeppenator´s äktenskap.
Men tänker hålla meddelandet hemligt till det blir officiellt!
va vem äre??:OWaster sa:jag kan medela att damen håller till här omkring!BigAir sa:Jag har ett hemligt meddelande angående Jeppenator´s äktenskap.
Men tänker hålla meddelandet hemligt till det blir officiellt!
Dela med dig av informationen! :PBigAir sa:Jag vet vem det är, det vet inte ni förutom 2 till i denna tråd :D
*Borttaget pga av endel saker*Sjogras sa:Dela med dig av informationen! :PBigAir sa:Jag vet vem det är, det vet inte ni förutom 2 till i denna tråd :D
Hehe, nä nu byter vi samtalsämne. Jeppe är i Sthlm nu men han kommer bli arg när han ser detta.ekdahl sa:skicka bild så vi kan se omm jeppenators baicth is hot![]()
roligt att såga?FilleJ sa:Jag har vart ute och sågat! Btw jag tror jag vet vem jeppenator brud är:D
haha, fan det verkar vara värsta innegrejjen att råna värdetransporter nu.Sjogras sa:roligt att såga?FilleJ sa:Jag har vart ute och sågat! Btw jag tror jag vet vem jeppenator brud är:D
Btw det har varit två rånare som rånat kassaservice i täby centrum... dom körde runt med en helikopterjävel och spanade.. och dom väckte mig.. tänkte nästan skjuta ner dom bara för skojs skull men jag kom på att jag inte hade något vapen i den kalibern.
Fy fan vad kul det var! Jag lärde mig lite nya såg tekniker som dubbel sågen med super sving:DSjogras sa:roligt att såga?FilleJ sa:Jag har vart ute och sågat! Btw jag tror jag vet vem jeppenator brud är:D
Btw det har varit två rånare som rånat kassaservice i täby centrum... dom körde runt med en helikopterjävel och spanade.. och dom väckte mig.. tänkte nästan skjuta ner dom bara för skojs skull men jag kom på att jag inte hade något vapen i den kalibern.
HAHAHA fan va skön!!! Tänker snoop dog dra en kangaro flip! Det är nått att se!Waster sa:nu bryter vi för ett inslag http://www.lineskis.com/#/skiers_union/videos_and_stories/17
Japp och du vet hure ligger till länka nu!jeppenator sa:HAHAHAHAHA snopp-dogg är för skön han asså.. han vet hur de ligger till!