Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag hette : cashflowPizzaaugust sa:vad hette du?alwaysCrash sa:fan nu är jag oxå avstängd på jiggy..
korrekt uppfattat, du är historia....jeppenator sa:jag mår väldigt bra.. detta känns som ett enormt steg i min karriär.. FATTA ASSÅ!! FÖRSTA inlägget på freerides första OT tråd!.. JAG ÄR HISTORIA!!BigAir sa:Grattis Jeppenator, du har vunnit en plasttraktor.
Hur mår du?
Nu förstår jag ingeting, eftersom jag är avstängd kan jag inte läsa men vad har dom skrivit? :Omarer sa:http://www.jiggy.se/viewtopic.php?id=573&action=new
tydligen så har nån insider smusslat ut hemlighetstämplad information ur det här forumet till sina stureplanskolegor! bigair verkar ha det lite hett om öronen i denna värmepanna utav hot.
ps. jag heter inte marcus utan det blev fel vid inskrivningen i folkbokföringen så om ni vill göra en anmälan mot mig hittar ni mitt namn under Moses i lagboken/bibeln.
Nääääääähä, menar du det?dogge24 sa:jag tycker ni borde göra en offtopic tråd = )
hahah! klockrent ;DBigAir sa:Nääääääähä, menar du det?dogge24 sa:jag tycker ni borde göra en offtopic tråd = )
igentligen kan man ju säga att du är ganska offtopic där! ahaha =OTdogge24 sa:jag tycker ni borde göra en offtopic tråd = )
I LOVE you WasterWaster sa:Felix jag är nog den enda som försöker stå emot deras smutskastning på dig i den tråden! haha
Mäklarbricka skrev:
Det trådskaparen gör e bra mycke olagligare än att säga att man ska hakka någons sida. De e inte ens ett brott för guds skull....skulle jag vara du så skulle jag ta bort infon om honom innan DU blir anmäld av honom.
""""---->Helt rätt det du säger!
Det är skillnad på att säga en sak än att göra det! Trådskaparen däremot har hängt ut personuppgifter så jag tror det hänger en anmälan redan i luften från den så kallade "lind"
Och med att censurera kommer du ingen stans då du redan postat orginalet engång!
dom är ju cp, dom tar bort alla inlägg som verkar vara emot dom!BigAir sa:I LOVE you WasterWaster sa:Felix jag är nog den enda som försöker stå emot deras smutskastning på dig i den tråden! haha
Mäklarbricka skrev:
Det trådskaparen gör e bra mycke olagligare än att säga att man ska hakka någons sida. De e inte ens ett brott för guds skull....skulle jag vara du så skulle jag ta bort infon om honom innan DU blir anmäld av honom.
""""---->Helt rätt det du säger!
Det är skillnad på att säga en sak än att göra det! Trådskaparen däremot har hängt ut personuppgifter så jag tror det hänger en anmälan redan i luften från den så kallade "lind"
Och med att censurera kommer du ingen stans då du redan postat orginalet engång!Fuck that Erik!
Freeride 4 ever, Jiggy never!
Det är paintmålningar på hög nivå!jeppenator sa:HAHAHAHA!den va snäll felix
.. synd att jag inte har samma redigerings skiils eller en bra bild på dig
... men jag vet en som skulle kunna skicka över msn!.. ya know ho im talking about!
piis
Waster sa:Hahaha va fan:P
Haha, den e rätt old.taistoaaltonen sa:För att ta en sväng tillbaka till förra samtalsämnet, här har ni jiggy.se gänget in action http://bubblare.se/i_huvudet_pa_en_brat/ Jävligt tur att de håller sig nere i Troppan så man inte behöver bevittna skådespelet...![]()
haha, vilken glad pojke..BigAir sa:
Alltid glad!:Dekdahl sa:haha, vilken glad pojke..BigAir sa: