Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Seriöst, Jiggy har stängt av mig och det är inte kul.
Jag ska anmäla dom till diskrimineringsgrunkorna, jag hade ju inte ens postat nått dåligt!?

Officiella OT-Tråden!
nu är jag medlem, heter nått i stil med jeppernator haha kul som fan å dryga i forumet.. hoppas jag är bannad när jag vaknar imorrn..

Officiella OT-Tråden!
http://www.jiggy.se/viewtopic.php?id=573&action=new

tydligen så har nån insider smusslat ut hemlighetstämplad information ur det här forumet till sina stureplanskolegor! bigair verkar ha det lite hett om öronen i denna värmepanna utav hot.

ps. jag heter inte marcus utan det blev fel vid inskrivningen i folkbokföringen så om ni vill göra en anmälan mot mig hittar ni mitt namn under Moses i lagboken/bibeln.

Officiella OT-Tråden!
marer sa:
http://www.jiggy.se/viewtopic.php?id=573&action=new

tydligen så har nån insider smusslat ut hemlighetstämplad information ur det här forumet till sina stureplanskolegor! bigair verkar ha det lite hett om öronen i denna värmepanna utav hot.

ps. jag heter inte marcus utan det blev fel vid inskrivningen i folkbokföringen så om ni vill göra en anmälan mot mig hittar ni mitt namn under Moses i lagboken/bibeln.
Nu förstår jag ingeting, eftersom jag är avstängd kan jag inte läsa men vad har dom skrivit? :O

Officiella OT-Tråden!
Vi kommer bli hackade

Personen bakom inlägget kallade sig Lind på jiggy och lite mer detaljerade uppgifter finner ni här:

F*lx H*rman*son
Mobil: 070-634xxxx
Bränneriv. x
95442 SÖDRA SUNDERBYN
IP: 213.66.226.3x

På Freeride.se kallade han sig BigAir

En polisanmälan kommer att lämmnas in pga uppvigling till dataintrång.

Tråkigt när avundsjuka ska gå så här långt...

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Hahahahhahahah, haaaaaaaaahahaha, jag kan ju fan inget om datorer. Är det ett skämt?
Hurfan skulle jag kunna hacka deras sida, omg hahahahahah

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
tydligen av svaren jag kan läsa så har alla dina personuppgifter stått osensurerade ett tag på sidan. du kan kanske därför göra en kompensationsanmälning av något slag ;O

jag var bara gäst där och kunde läsa, de kanske har blockat era ip eller hur det nu funkar ?

avslutar med att sitera mr.Birke
"Gjorde du en tracert på honom?
Vill gärna få fast skiten!"

Officiella OT-Tråden!
Seriöst BigAir, om du får hem ett brev från polisen om att du ska vara anmäld som dom säger så är det ju bara ta upp det där med pul (personuppgiftslagen).. Man får inte publicera person uppgifter på det sättet dom gjort.. Visst dom har censurerat det nu men hur många kan inte ha hunnit skriva upp allt innan dom gjorde det..

Även om det kanske inte var så smart av dig att skriva och fråga på flashback om hjälp att hacka :P

Officiella OT-Tråden!
Ah, det är ju verkligen helt sjukt det här.
Ja, jag kommer ju garanterat ta upp det där med personuppgiftslagen och anmäla honom för det. Och kan ju säga att PUL är dom mycket strängare med i sveriges rikes lagar!
Tänk om det redan nu är massa psykopater på väg hem till mig, eller ännu värru någon brat från Jiggy.se.

Hur censuerat är det nudå, tycker dom kunde censuerat namnet lite bättre än att göra om "E"´et till en "*".
Jaja, roligt har man då haft åt dom :D

Den här då, Borna.A skrev:

Jag blev medlem i freeride typ igår klockan 19.30 skrev en sak där bara, och svarat på en post om en film tror jag.

Ja, så nu var det bevisat. Vi har dom här! :S
/Bigfhaaaaaaa

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Dude, alltså dom på jiggy.se spärrar typ alla som säger emot dom eller har en egen åsikt.

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Alltså, dom som är emot Erik i denna tråd http://www.jiggy.se/viewtopic.php?id=573&action=new blir avspärrade från jiggy.se

Helt sjukt dålig stil.
Får jag minsta lilla papper om en anmälan, eller telefonsamtal så kommer jag anmäla honom på direkt!
Han har ju förfan lagt ut hela mitt liv i bokstäver och siffror ;)

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Den här dagen går fan till Historia.
Tänk att allt började med att nån jibber råkade lite slumpartat klicka in sig på jiggy.se

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Felix jag är nog den enda som försöker stå emot deras smutskastning på dig i den tråden! haha

Mäklarbricka skrev:
Det trådskaparen gör e bra mycke olagligare än att säga att man ska hakka någons sida. De e inte ens ett brott för guds skull....skulle jag vara du så skulle jag ta bort infon om honom innan DU blir anmäld av honom.

""""---->Helt rätt det du säger!
Det är skillnad på att säga en sak än att göra det! Trådskaparen däremot har hängt ut personuppgifter så jag tror det hänger en anmälan redan i luften från den så kallade "lind"

Och med att censurera kommer du ingen stans då du redan postat orginalet engång!

Officiella OT-Tråden!
WASTER ska inte nämna din hemliga id men är det du som är "" Lite henrik h"" aktig på jiggy?

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Waster sa:
Felix jag är nog den enda som försöker stå emot deras smutskastning på dig i den tråden! haha

Mäklarbricka skrev:
Det trådskaparen gör e bra mycke olagligare än att säga att man ska hakka någons sida. De e inte ens ett brott för guds skull....skulle jag vara du så skulle jag ta bort infon om honom innan DU blir anmäld av honom.

Det är skillnad på att säga en sak än att göra det! Trådskaparen däremot har hängt ut personuppgifter så jag tror det hänger en anmälan redan i luften från den så kallade "lind"

Och med att censurera kommer du ingen stans då du redan postat orginalet engång!
I LOVE you Waster ;) Fuck that Erik!
Freeride 4 ever, Jiggy never!

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:
Waster sa:

Mäklarbricka skrev:

I LOVE you Waster ;) Fuck that Erik!
Freeride 4 ever, Jiggy never!
dom är ju cp, dom tar bort alla inlägg som verkar vara emot dom!

Officiella OT-Tråden!
Haha, ah.
Dags för lite samtalsämnebyte!

29eqjrt.jpg

Officiella OT-Tråden!
HAHAHAHA!;) den va snäll felix;).. synd att jag inte har samma redigerings skiils eller en bra bild på dig;)... men jag vet en som skulle kunna skicka över msn!.. ya know ho im talking about!

piis

Officiella OT-Tråden!
jeppenator sa:
HAHAHAHA!;) den va snäll felix;).. synd att jag inte har samma redigerings skiils eller en bra bild på dig;)... men jag vet en som skulle kunna skicka över msn!.. ya know ho im talking about!

piis
Det är paintmålningar på hög nivå! ;)
Vem? Vi tar det i GB´n!

Tillbaka
Topp