Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Sjogras sa:
alwaysCrash sa:
FilleJ sa:
Haha fan va skön:D Jag var med!!:D
Killar imorrn ska jag nog köpa mig en giro bl!!!:D Jag är lite glad!
Är den slut(för det fanns bara 2kvar) så ska jag personligen hugga håret av kassörskan:D
okej nu får jag säkert hela freeride mot mig men de giro bl är fan de fulaste hjälmen som gjorts ? är någon me mig så säg till , de känns som att de bara är jag som tycker de.. jävla krigshjälm..
Håller med dig! ser ut som militärhjälm! kanske det som är meningen men ändå.. njaa

RED hifi for life!!!! :P
Haha joo det ser ut som en millitär hjälm men det är ju meningen! Jag tycker den är sjukt het!!!:D SMAKEN ÄR SOM BAKEN DUDES!

Officiella OT-Tråden!
FilleJ sa:
Sjogras sa:
alwaysCrash sa:
okej nu får jag säkert hela freeride mot mig men de giro bl är fan de fulaste hjälmen som gjorts ? är någon me mig så säg till , de känns som att de bara är jag som tycker de.. jävla krigshjälm..
Håller med dig! ser ut som militärhjälm! kanske det som är meningen men ändå.. njaa

Haha joo det ser ut som en millitär hjälm men det är ju meningen! Jag tycker den är sjukt het!!!:D SMAKEN ÄR SOM BAKEN DUDES!
Tycker den ser ut som en potta:S.
fast den e snygg:D en snygg potta:D köp i vitt läder.

Officiella OT-Tråden!
Pizzaaugust sa:
FilleJ sa:
Sjogras sa:

Tycker den ser ut som en potta:S.
fast den e snygg:D en snygg potta:D köp i vitt läder.
Ne jag köper mattsvart;) Haha läder är sexigt!!!:D

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Crowbar går också. Wisdom med helmet strap kan funka.
A-frame passar!

Nya BL i vitt läder är så sjuuuuuukt clean. Ska köpa den bara jag får sålt min Fuse..

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:
Crowbar går också. Wisdom med helmet strap kan funka.
A-frame passar!

Nya BL i vitt läder är så sjuuuuuukt clean. Ska köpa den bara jag får sålt min Fuse..
helmet strap ? man har ju bandet innanför på bl annarsser de mångis ut

Officiella OT-Tråden!
HAHA F**ta som kör me wh .. äre nån man kna tänka sig göra de äre väll Biggis..

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
EXEMPEL VARFÖR "HAN FRÅN JIGGY" RINGDE!

Christian Ekdahl, bor på videvägen 9
limmared. Han är 18 år och dålig på Counter-Strike. Jag piskade han X12 med mina WH och AIMBOT Cheats.
Han sprutar kristall hela tiden och är rik somfan. Han kör en extra dyr Hummer som han fått av sin pappa. Han är en riktig "snitchy". Han härstammar från Jiggy.se men upptäckte Freeride.se för några veckor sedan. Han är en BRAT. Han är en BRAT!

Så, ekdahl: Det där är ungefär vad "han från jiggy" påstod att jag skrivit. Det var därför han ringde hem till mig, fast jag hade endast skrivit hans nickname. Nu har jag skrivit ungefär lika illa om dig i samma tråd. Ringer du hem till mig nu för det jag skrivit^^?
För det var exakt det han gjorde, hur insane det än låter. Och jag hade endast skrivit hans NICK i samband med lite ord om "mullvad, snitchy, brat osv"....
Dock ska vi fortfarande inte glömma att han som ringde var mycket artig och snäll.
Därför gjorde jag som han sa och raderade skiten....

Över och ut, Skumpa-sprut! (<---------Haha, kom på den själv. Fan vad skön)

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
det ända roliga med cs, (innan jag sålde det i upptäckt om att mor och far hade investerat i det segaste jävla skitbredband som går att få för pengar i myntform), var att töma magasin efter magasin i kycklingen på en utav banerna..

kanske någon utav felix häkar kompissar kan utväckla en kyklingslakt-simulator åt mig för en smärre summa pengar?

Officiella OT-Tråden!
Ja Marer. Jag har endel "Hackers" som kan göra en kycklingdödarsimulator åt dig för en smärre peng. Du pratar troligtvis om "kycklingdödarmomentet" på banan CS_ITALY.

Det är en klassiker, står 2 kycklingar där. Med 1 torg imellan, man får alltså 2 stycken kycklingdödarmoment varje gång man kör.

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:
Ja Marer. Jag har endel "Hackers" som kan göra en kycklingdödarsimulator åt dig för en smärre peng. Du pratar troligtvis om "kycklingdödarmomentet" på banan CS_ITALY.

Det är en klassiker, står 2 kycklingar där. Med 1 torg imellan, man får alltså 2 stycken kycklingdödarmoment varje gång man kör.
haha

Officiella OT-Tråden!
jag hade liksom aldrig några motståndare att köra mot då mitt 30kb/s "bredband" var för upphetsat av att bromsa ner sin speed till den gränsen.. kycklingarna var alltså mina ända riktiga mål under min tid som terrorist.. dagar utav planerande på hur många varv jag skulle snurra innan jag skulle skjuta fågeln gjorde att jag snabbt tappade kontakten med omvärlden, delvis beroende på att msn laggade ihop vid överansträngningen på den frenetiskt blinkande lampan sittandes på bredbandlådan..
allt slutade med att jag plantade en tigerbomb ihopvajrad med en kinapuff på bredbandsdosan och slog vakt i tvättstugan..

idag har jag ännu segare modem, tack vare den där kycklingen..
döda den i minne av mig om ni får chansen!

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
appropå OT-tråd, har någon här spelat TO (tactical ops) ?
B-versionen av CS som vi barn med mindre veckopeng och internettkapacitet fick hålla oss till i yngre dar.. ganska roligt ändå, men när man sköt och rörde musen samtidigt hade man helt plötsligt siktet rakt upp i taket. rolig liten detalj i speliden sådär.

Officiella OT-Tråden!
nej jag är också uppe, ska nog gå och lägga mig snart dock..

jag har en bajsjobbig dag idag och måste gå från klockan 8 till halv 5!!! olagligt och hälsoskadligt enligt alla parametrar!

Officiella OT-Tråden!
ekdahl sa:
jag är uppe ffs! sover aldrig så har vart uppe rätt länge nu
Jag ville bara demonstrera lite hur det gick till..
Men, peace ekdahl? Vi kan vell säga att vi är ungefär lika bra i C.S.
Men att ha 8 kills och 8 deads är inte speciellt givande ;)

Officiella OT-Tråden!
Någon som vet vart man kan köpa Oakley GasCan i den vita modellen?

Tillbaka
Topp