D
Deleted member 65291
Guest
Officiella OT-Tråden!
TJOOOHOOO ! I'm not alone.. =D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha joo det ser ut som en millitär hjälm men det är ju meningen! Jag tycker den är sjukt het!!!:D SMAKEN ÄR SOM BAKEN DUDES!Sjogras sa:Håller med dig! ser ut som militärhjälm! kanske det som är meningen men ändå.. njaaalwaysCrash sa:okej nu får jag säkert hela freeride mot mig men de giro bl är fan de fulaste hjälmen som gjorts ? är någon me mig så säg till , de känns som att de bara är jag som tycker de.. jävla krigshjälm..FilleJ sa:Haha fan va skön:D Jag var med!!:D
Killar imorrn ska jag nog köpa mig en giro bl!!!:D Jag är lite glad!
Är den slut(för det fanns bara 2kvar) så ska jag personligen hugga håret av kassörskan:D
RED hifi for life!!!! :P
Tycker den ser ut som en potta:S.FilleJ sa:Haha joo det ser ut som en millitär hjälm men det är ju meningen! Jag tycker den är sjukt het!!!:D SMAKEN ÄR SOM BAKEN DUDES!Sjogras sa:Håller med dig! ser ut som militärhjälm! kanske det som är meningen men ändå.. njaaalwaysCrash sa:okej nu får jag säkert hela freeride mot mig men de giro bl är fan de fulaste hjälmen som gjorts ? är någon me mig så säg till , de känns som att de bara är jag som tycker de.. jävla krigshjälm..
Ne jag köper mattsvartPizzaaugust sa:Tycker den ser ut som en potta:S.FilleJ sa:Haha joo det ser ut som en millitär hjälm men det är ju meningen! Jag tycker den är sjukt het!!!:D SMAKEN ÄR SOM BAKEN DUDES!Sjogras sa:Håller med dig! ser ut som militärhjälm! kanske det som är meningen men ändå.. njaa
fast den e snygg:D en snygg potta:D köp i vitt läder.
pottan på clas olsson i rostfri emalj funkar den med..FilleJ sa:Ne jag köper mattsvartPizzaaugust sa:Tycker den ser ut som en potta:S.FilleJ sa:Haha joo det ser ut som en millitär hjälm men det är ju meningen! Jag tycker den är sjukt het!!!:D SMAKEN ÄR SOM BAKEN DUDES!
fast den e snygg:D en snygg potta:D köp i vitt läder.Haha läder är sexigt!!!:D
Jag kör nog Svarta Dragon DX som det ser ut nu.Pizzaaugust sa:mattsvart = helt ok. vad köru med för gåggles till?
Hägglunds?BigAir sa:Crowbar går också. Wisdom med helmet strap kan funka.
A-frame passar!
Nya BL i vitt läder är så sjuuuuuukt clean. Ska köpa den bara jag får sålt min Fuse..
Vilken Crowbar modell är snyggast?BigAir sa:Crowbar går också. Wisdom med helmet strap kan funka.
A-frame passar!
Nya BL i vitt läder är så sjuuuuuukt clean. Ska köpa den bara jag får sålt min Fuse..
Mena ju färg,lins mmMartiiin sa:Vilken Crowbar modell är snyggast?BigAir sa:Crowbar går också. Wisdom med helmet strap kan funka.
A-frame passar!
helmet strap ? man har ju bandet innanför på bl annarsser de mångis utBigAir sa:Crowbar går också. Wisdom med helmet strap kan funka.
A-frame passar!
w0rdPizzaaugust sa:helmet strap ? man har ju bandet innanför på bl annarsser de mångis utBigAir sa:Crowbar går också. Wisdom med helmet strap kan funka.
A-frame passar!
på tal om duktig på dataspel har en kille i min klass blivit uttagen till SVENSKA LANDSLAGET i Call of Duty ( CoD )ekdahl sa:felix tror han ear duktig på cs.
haha jadu eller så är han pro? Dock tror jag på Whekdahl sa:det var inte illa, felix fuskade som fan på några banor. syntes klart och tydligt att han hade wh..
hahaBigAir sa:Ja Marer. Jag har endel "Hackers" som kan göra en kycklingdödarsimulator åt dig för en smärre peng. Du pratar troligtvis om "kycklingdödarmomentet" på banan CS_ITALY.
Det är en klassiker, står 2 kycklingar där. Med 1 torg imellan, man får alltså 2 stycken kycklingdödarmoment varje gång man kör.
Jag ville bara demonstrera lite hur det gick till..ekdahl sa:jag är uppe ffs! sover aldrig så har vart uppe rätt länge nu