Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
biffig eller rent utsakt fet ? stoooooooor skillnad,Sjogras sa:DU är fan biffig!henning21 sa:Öjj
Om jag är 170 typ o väger 70-75 vad ska jag ha för längd på skidor då?
Har kollat på k2 public enemy i längderna 159 och 169. !Köp 169:orna, du kan inte ha kortare.
Nej , Ordleken är längst se https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=29135ARGH sa:längsta tråden på fr ?
haha tänkte inte på det :PalwaysCrash sa:biffig eller rent utsakt fet ? stoooooooor skillnad,Sjogras sa:DU är fan biffig!henning21 sa:Öjj
Om jag är 170 typ o väger 70-75 vad ska jag ha för längd på skidor då?
Har kollat på k2 public enemy i längderna 159 och 169. !Köp 169:orna, du kan inte ha kortare.
ta 169orna grymma skidor :D
Endast riktiga elits får joina Vent.. inge annat!marer sa:men oss semiamatör eliter då?Ewasx sa:vadå jag sitter vid datorn hela tiden. Säger nån till mig så byter jag bara dator. Har sex stycken u know...
men en liten fråga, kan jag joina eliten på vent? Det var ju trots allt jag som creatade elit tråden så utan mig hade ni inte varit nåra eliter....
vi känner oss väldigt utanför i denna smått svala utfrysning...
nice taktik du hade där augustPizzaaugust sa:tre sidor kvar nu grappar. Tycker vi ska sätta upp ett mål att klara detta innan jul. Vilket jag tror om freeride eliten börjar jobba lite. svårt nu när jeppe har dataförbud. och big air börjar gå ifrån datan med större och större intervaller,(om man kan säga intervaller i det tillfället. ville bara visa att jag kunde det ordet) . Men Ewasx har ju börjat bli mer aktiv, också marer är duktig. och om jeppe sitter på skolan så kan detta vara genomförbart.
Va fan alla ska dit!!!!!!!!!!!! Jag vill också!jeppenator sa:nej men jag ska till trysil i helgen:D
Men lol, han creatade tråden ju, ni hade ju inte varit eliter annars... Han kna joina utan vent.jeppenator sa:Endast riktiga elits får joina Vent.. inge annat!marer sa:men oss semiamatör eliter då?Ewasx sa:vadå jag sitter vid datorn hela tiden. Säger nån till mig så byter jag bara dator. Har sex stycken u know...
men en liten fråga, kan jag joina eliten på vent? Det var ju trots allt jag som creatade elit tråden så utan mig hade ni inte varit nåra eliter....
Öjj sopa. !Sjogras sa:haha tänkte inte på det :PalwaysCrash sa:biffig eller rent utsakt fet ? stoooooooor skillnad,Sjogras sa:DU är fan biffig!Köp 169:orna, du kan inte ha kortare.
ta 169orna grymma skidor :D
menär man 170 och väger 75kg har man nog svårigheter med att åka skidor om alla kilona består av fett
jo det är sant.. om Evasx skriver till mig så kan vi diskutera detta och kanske ta å göra ett undantag då..jibbmuffe sa:Men lol, han creatade tråden ju, ni hade ju inte varit eliter annars... Han kna joina utan vent.jeppenator sa:Endast riktiga elits får joina Vent.. inge annat!marer sa:men oss semiamatör eliter då?
Då skriver jag till digjeppenator sa:jo det är sant.. om Evasx skriver till mig så kan vi diskutera detta och kanske ta å göra ett undantag då..jibbmuffe sa:Men lol, han creatade tråden ju, ni hade ju inte varit eliter annars... Han kna joina utan vent.jeppenator sa:Endast riktiga elits får joina Vent.. inge annat!
Agust som president och pizzor till folket!Mange_Da_Man sa:nice taktik du hade där augustPizzaaugust sa:tre sidor kvar nu grappar. Tycker vi ska sätta upp ett mål att klara detta innan jul. Vilket jag tror om freeride eliten börjar jobba lite. svårt nu när jeppe har dataförbud. och big air börjar gå ifrån datan med större och större intervaller,(om man kan säga intervaller i det tillfället. ville bara visa att jag kunde det ordet) . Men Ewasx har ju börjat bli mer aktiv, också marer är duktig. och om jeppe sitter på skolan så kan detta vara genomförbart.tror ni klara de med august som tränare!!
![]()