Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
Sjogras sa:
henning21 sa:
Öjj

Om jag är 170 typ o väger 70-75 vad ska jag ha för längd på skidor då?

Har kollat på k2 public enemy i längderna 159 och 169. !
DU är fan biffig! ;) Köp 169:orna, du kan inte ha kortare.
biffig eller rent utsakt fet ? stoooooooor skillnad,

ta 169orna grymma skidor :D
haha tänkte inte på det :P
menär man 170 och väger 75kg har man nog svårigheter med att åka skidor om alla kilona består av fett

Officiella OT-Tråden!
marer sa:
Ewasx sa:
vadå jag sitter vid datorn hela tiden. Säger nån till mig så byter jag bara dator. Har sex stycken u know...;)

men en liten fråga, kan jag joina eliten på vent? Det var ju trots allt jag som creatade elit tråden så utan mig hade ni inte varit nåra eliter....
men oss semiamatör eliter då?
vi känner oss väldigt utanför i denna smått svala utfrysning...
Endast riktiga elits får joina Vent.. inge annat!

Officiella OT-Tråden!
tre sidor kvar nu grappar. Tycker vi ska sätta upp ett mål att klara detta innan jul. Vilket jag tror om freeride eliten börjar jobba lite. svårt nu när jeppe har dataförbud. och big air börjar gå ifrån datan med större och större intervaller,(om man kan säga intervaller i det tillfället. ville bara visa att jag kunde det ordet) . Men Ewasx har ju börjat bli mer aktiv, också marer är duktig. och om jeppe sitter på skolan så kan detta vara genomförbart.

Officiella OT-Tråden!
Har någon sett allt skräp på blocket? Jaaa de e klart att ni har.. men har ni sett allt RIKTIGT skräp på blocket bland skid/snowboard grejorna? Folk som skriver om brädor som kostar 10000kr i nyinköp o nu fås för "bara" 2000kr.. skidor från 80-talet "Rossignol" (utan modelbetäckning) för 300kr och gamla flowsnowboardbindingar som "passar både fri-åkaren och freestyleåkaren"... katastrof vad ovishet (, dumhet eller lurendrejeri) kan få fram fina annonser!
In på www.blocket.se o sök på skidor.. eller ännu bättre, jag gör det åt er: http://www.blocket.se/li?q=skidor&ca=23_10_s&c=0&w=3

här är en riktig goding! http://www.blocket.se/vi/10243095.htm?ca=23_10_s

enjoy the crap @ blocket!

Officiella OT-Tråden!
Pizzaaugust sa:
tre sidor kvar nu grappar. Tycker vi ska sätta upp ett mål att klara detta innan jul. Vilket jag tror om freeride eliten börjar jobba lite. svårt nu när jeppe har dataförbud. och big air börjar gå ifrån datan med större och större intervaller,(om man kan säga intervaller i det tillfället. ville bara visa att jag kunde det ordet) . Men Ewasx har ju börjat bli mer aktiv, också marer är duktig. och om jeppe sitter på skolan så kan detta vara genomförbart.
nice taktik du hade där august ;) tror ni klara de med august som tränare!! :)

Officiella OT-Tråden!
du allex, kanske inte. dom där har inget att göra i sverige. de finns inte så mycket puder så du behöver sånna, har hört att dom e jävligt hååååårda. typ som stten mest framtagna till pro's som väger 190 kg

Officiella OT-Tråden!
ingen som har någon bra fakta om korpar? såg att felix snott 2 st så tänkte hur dom var i fångenskap. typ hur tama och om man kan fixa så att dom alltid kommer hem åså.

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Hjälp! Ja har ett akut problem!

Om en vecka börjar ja trubadura på Underground i St Anton! Problemet e att ja har glömt bort
75% av låtarna ja brukar spela där under säsongen + att ja typ inte lyssnar på radio.. Detta
medför att ja har fan ingen aning hur ja ska fylla speltiden med bra covers!! PROBLEM! Hallå
HJÄLP!! Min "låtpärm" är tom borta! PANIK!

Nu ber ja er alla om hjälp! Snälla hjälp en medmänniska i nöd!
Skicka FR-mail, gästbok eller OT-inlägg.. Va som helst! Röksignaler? Kommer nån av er in på
Underground i vinter kan ja ju i alla fall spela era favvolåtar.. Allt som låter är av intresse! Ja,
nästan iaf.. Inte Onkel Kånkel direkt, dom kan ja.. Mer klassiker, de enda ja kommer på att ja
kan e Neil Yong, Dylan, Joe Cocker, Eddie Cochran, Beatles, U2 och sånt.. Ja e nog den mest
värdelösa trubaduren av alla.. Men ja kan fylla 3,5 timma me 10 låtar om d skulle va så.. Mycke
munspel..

Ja e tacksam för hjälp buddies!

Sen undrar ja om d e nån som har lust å jamma lite i vinter i Anton? Ja tar me studion, så medan
d inte finns nån snö kan man ju lika gärna spela in nåra hits! E ju alltid kul att använda
egenkomponerad musik i filmerna!

Till slut (eftersom d här e off-topic):
Ja har inlett ett förhållande en vecka innan ja ska ner för årets säsong! Årets, nä, världshistoriens
största tabbe.. Fan, allt e skit!

Over n' out!

/sämst

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
ahh! anatomi tent nu!=(

bröstkorg=thorax
höftben=pelvis
blygdben= os pubis
överarm=humerus
fingerben= ossa carpi digitorum

é ja inte duktig?=P hoppas de sitter nu då...

peace!

Officiella OT-Tråden!
jo igår handla ja skidor (dynastar trouble maker) då kom skidkänslan tibax men när man kom ut ur butiken försvan den lika fort som den kom.

Officiella OT-Tråden!
jeppenator sa:
marer sa:
Ewasx sa:
vadå jag sitter vid datorn hela tiden. Säger nån till mig så byter jag bara dator. Har sex stycken u know...;)

men en liten fråga, kan jag joina eliten på vent? Det var ju trots allt jag som creatade elit tråden så utan mig hade ni inte varit nåra eliter....
Men lol, han creatade tråden ju, ni hade ju inte varit eliter annars... Han kna joina utan vent.

Officiella OT-Tråden!
Sjogras sa:
alwaysCrash sa:
Sjogras sa:
DU är fan biffig! ;) Köp 169:orna, du kan inte ha kortare.
biffig eller rent utsakt fet ? stoooooooor skillnad,

ta 169orna grymma skidor :D
haha tänkte inte på det :P
menär man 170 och väger 75kg har man nog svårigheter med att åka skidor om alla kilona består av fett
Öjj sopa. !

Jag har spelat hockey sen jag var liten så allt är inte fett. ;)

Och så väger jag 70 kilo max utan kläder.

Skidsakerna väger ju en del med !
Det framgick inte kanske att jag menade med skidgrejjerna på.

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
jibbmuffe sa:
jeppenator sa:
marer sa:
Men lol, han creatade tråden ju, ni hade ju inte varit eliter annars... Han kna joina utan vent.
jo det är sant.. om Evasx skriver till mig så kan vi diskutera detta och kanske ta å göra ett undantag då..

Officiella OT-Tråden!
För mer information om "hängout" tider på Ventrilo och servername kontakta mig i GB!
Åååh, jag vill ha SAGA kläder. Wehere to buy it?

Officiella OT-Tråden!
Fattar inte hur det kan vara så mycket öppet i Trysil. Enligt alla väderleksrapporter ska det bara regna.

Ska i alla fall till Hemsedal på torsdad, där är det snö. :)

Officiella OT-Tråden!
jag vill oxå åka skidor =( hade planerat sälen i helgen men så stänger dom? booooooring

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Mange_Da_Man sa:
Pizzaaugust sa:
nice taktik du hade där august ;) tror ni klara de med august som tränare!! :)
Agust som president och pizzor till folket!
En välriktad pungspark med 30graders infalsvinkel mot ordelkstråden är precis vad som behövs!
tillsammans kan vi göra det!

kämpa på bröder, eliter, och semiamatöreliter..
edit: och mindre kända kändisar..

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp