Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Nej Waster! Du tror du e vaken men du sover faktiskt!

BESUDLING coming up... I´ts going to be brie and you lööve it... Ät fett med majs... Imorgon är det dags!

Jeffa

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Waster:

Det blir snudd på tvångsrakning och sondmatning av tapirurin om du inte går och lägger dig nu! Det blir en stor dag för dig imorgon. Det är inte varje dag man blir "gruppbesudlad" av ett gäng svettiga skidåkare!

Sov! Det kommer behövas!

Tapir på dig!
Jeffa

Officiella OT-Tråden!
Shit va kassa ni e asså!

Not Brie! Not Brut! Just plain ass motherf###ng lowlife whitetrash BiZZarre de-louxe!

Jag går ut på tapirjakt nu!

Jeppenator:
BigAir:
Waster:

Line up! Time for besudling times ten!

Skidor, skägg, Kärlek, Tapirer, Majs, Besudling = Brie!

Jeffa

Officiella OT-Tråden!
Om nagra timmar aker bussen fran Bad G till Hemsedal.

Här är ingen snö. Men massa sprit & söta pojkar.

Officiella OT-Tråden!
appropå ingenting,
varför har BigAir freerideloggan uppe vid http:// saken när man är inne på hans profil men ingen annan här? eller är det bara min data som buggar?

Officiella OT-Tråden!
Brie? polsk möggelost från tyskland
Tapirer? snabbeldjur med korta ben och lustigt utseende
Besudling? ?

Skägg! homer-skägg ska det vara!

Officiella OT-Tråden!
Nojlas sa:
Brie?
Tapirer?
Besudling?

Skägg!
Välkommen till tråden Nojlas.
Vet att du smygit omkring här länge och bara kikat, bra att du tog tag i saken och skrev!

marer sa:
appropå ingenting,
varför har BigAir freerideloggan uppe vid http:// saken när man är inne på hans profil men ingen annan här? eller är det bara min data som buggar?
Hm, jag har mycket som ingen annan har men om du förklarar lite mer exakt vad du pratar om så ska jag berätta sanningen!

Officiella OT-Tråden!
marer sa:
Brie? polsk möggelost från tyskland
Tapirer? snabbeldjur med korta ben och lustigt utseende
Besudling? ?

Skägg! homer-skägg ska det vara!
Skidor, skägg, Kärlek, Tapirer, Majs, Besudling = Brie!

Officiella OT-Tråden!
mitt internett buggar så förbaskat nu så när jag försöker lägga upp bilden på imagehack blir det "sidan kan inte visas" hela tiden! mongis

men uppe där man skriver in adresser ser ut så här när man går in på din profil: (freeridelogga)https://www.freeride.se/member/nummer

och enligt min data är det bara du som har det ?!

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:
Nojlas sa:
Brie?
Tapirer?
Besudling?

Skägg!
Välkommen till tråden Nojlas.
Vet att du smygit omkring här länge och bara kikat, bra att du tog tag i saken och skrev!
Tackar! Jo, som rutinerad forumgädda har man simmat runt i samtliga trettioåtta trådar och lurat, redo att hugga på nästa förbrytare, dock har gammelgäddan själv (hasse) hunnit före de flesta gångerna.
På sista tiden får jag säga att det verkar som alla har hållt sig till reglerna, vilket är över förväntan på den här tråden.

Dock förstår jag inte HUR tapirer och brie kan vara en så pass het potatis i den här tråden? Skit samma, det är ju en OT-tråd...

Skägg!

Officiella OT-Tråden!
jops.. om typ någon timme. men jag tror inte dom får iväg ekipaget inatt heller
edit: följ jeppenators tidsplan, jag har ingen aning..
men det måste ses!

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
marer sa:
Pizzaaugust sa:
marer sa:
jops.. om typ någon timme. men jag tror inte dom får iväg ekipaget inatt heller
eru blåst typ tio minuter kvar!!!
nja aningen svullen av ensamhet och tidsatributångest, måste nämna att jag sitter i tvättstugan/sputnik model mindre, och har inte mkt platts för klockor och gökur..
hahaha,, sputnik...

alwayscrash.. de e väll inte säkert? kan ju bli inställt. det var 30 % chans tidigare i kväll nu e de ca 70% sist jag hörde iaf..

Officiella OT-Tråden!
titti540 sa:
varför? vad ska dom göra där egentligen??
tänkte nyss tanken. åker dom dit bara för de e kul o skicka upp folk i rymden??

Ps!
enligt aftonbladet lr expressen så har Kazakstan redan varit i rymden. före svergie.. illa

Officiella OT-Tråden!
nya uppgifter:
Klockan 02.47 är planerad tid. Besättningen gick ombord 23.48 typ svensk tid så dom har suttit där jävligt länge. visst att man måste checka in på ett flygplan en halvtimme innan men helvete!.

Officiella OT-Tråden!
nya upgifter 02.06
Vädret är bra på samtliga nödlandningsplatser.
vindstyrka är på 5 knop som var 2 och en halv sekundmeter lr nåt sånt där.
Inget är lovat, men det ser bra ut.
Saunita williams ska up i ett halvår. resten i 11 dygn lr nå sånt..
håller er uppdaterar.

Ni som undrar hur man tvättar sig så är det med våtservetter. toaletten funkar på det viset att det är något som hjälper til lat suga ner det ma nvil lbli av med. När nybörjarna tränas på toa besök säger dom att det är en kamera i sitsen och att alla bilder sprids över hela rymdcentret, men det är inte sant men det säger dom för att austronauterna ska sitta riktigt så de inte blir nå mellanrum mella nskinkorna och toan för då försvinner de nånannanstans genom det lilla hålet.

somsagt uppdateras när jag vet nå mer

Snödjup

Tillbaka
Topp