Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
jeppenator sa:
varfär där de så dött! kan inte nån skriva så jag får nått för mig
Ws up ragge?!

1. jag har köpt nya snowboardboots, men är lite osäker på storleken, gillar når det är lite trångt ;-) men tror faan att jag måste byta upp en storlek vad tror du?

2. måste köpa ny hjälm och det blir nog en Giro G10 grejen är att den med Andy Finch grafiken kostar lika mkt, är ju kul att se lite annorlunda ut, vad tycker du?

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
hej allihop om en timme och 10 min är det arnprogram.
vilket var erat bästa barnprogram när ni var liten?
jag klarade mig inte utan björnes magasin!
var rädd för programet snorkarna eller vad dom hette. äckel med sjögräskläder som bode under vatten, läskiga typer ush

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
''jag tänkter på ett tal- om jag multiplicerar talet med 3 och sedan adderar med 6 så får jag samma reslutat som när jag multiplicerar talet med 5 och därefter subtraherar med 2. Vilket tal tänkter jag på''

svar:

3x+6=5x-2

6+2=5x-3x

8=2x

x= 8
---
4

x=4

KAN DET STÄMMA?

Officiella OT-Tråden!
kom precis hem från red hot chili peppers, grymt bra!!

myror i hela kroppen o halvt tinnitus i öronen, precis som det ska va efter en konsert hehe.. shit jag kan aldrig tagga ner efteråt, det kommer bli en seeeeg dag på jobbet imorgon.

snow ((hey ho)) :D

Officiella OT-Tråden!
Idag är det sol, ca 7 grader, 5s/m blåst. Trafikläget är lungt. det står dock något vrak på motorvägen efter gårdagens massiva oväder.

tack

Officiella OT-Tråden!
aendrew sa:
GTA 2!

började lira det häromdagen, fett retro och skoj. men har två frågor:

1. hur sparar man?
2. finns det ingen karta?

finns att ladda ner här gratis: http://www.rockstargames.com/classics/

puss
Det är verkligen asskönt, har själv Vice City och haft San Andres. Klockrena spel med grym grafik, har precis beställt det nya Liberty City.
Ska ladda ner GTA2 nu, det e så jävla kul :D

Officiella OT-Tråden!
tjohoo,, 40 sidors jubeleum, ska gå o öppna en flarra dompa påå en gång.. !

Officiella OT-Tråden!
åjeä jag boka boände i åre men sen sa dom att den inte hade gått igenom :(:(:( men sen ringde vi å skällde på dom och då fixa dom det....... fast med 1 st färre säng

Officiella OT-Tråden!
henning21 sa:
Vad är fördelarna med '' atomic urban tripplets ''

Mvh the ''dude''
Joo det är att du kan matcha hur du vill och går en sönder så kan du bara trampa på den andra och köra..eller så bara ha 1 1/2 st par skidor som du kan åka på= )

Dr Zipe
såg att Dr zipe sponsrar frölunda indians..såg det på hockey kväll igår att det stod Dr zipe på byxorna så slank in på Frölundas hemsida för att kolla upp det och mkt riktigt så sponsrar dom..

Officiella OT-Tråden!
aha by the way var gåshud enda ner på låren;) annars älskar jag scartissue, lätt deras bästa låt! och californication, det var riktigt coolt att få sjunga a little girl from sweden tillsammans med 20 000 andra i globen.. :)

Officiella OT-Tråden!
disktrasa sa:
aha by the way var gåshud enda ner på låren;) annars älskar jag scartissue, lätt deras bästa låt! och californication, det var riktigt coolt att få sjunga a little girl from sweden tillsammans med 20 000 andra i globen.. :)
Jaa så jävla maffigt! Men dom spelade ju inte scar tissue:( Det var surt! Jaa calefonication ägde!!!! Hela jävla globen sjöng ju med!! Fett maffigt!

Officiella OT-Tråden!
joho i måndags spelade dem scartissue iaf! jag funderade starkt på att gå dit igår med o köpa en ståplats biljett men det bidde inte så..

Snödjup

Tillbaka
Topp