P
pizzaaugust
Guest
Officiella OT-Tråden!
nää de e jag som e stor:Dmegner sa:haha, det linnet va fett litet!Pizzaaugust sa:megner hackar inte på dom med små kläder.
lr ju just de i matsalen:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nää de e jag som e stor:Dmegner sa:haha, det linnet va fett litet!Pizzaaugust sa:megner hackar inte på dom med små kläder.
lr ju just de i matsalen:
har redan tagit upp det här utan att få nån riktig reaktion. men jag håller absolut med digOlaMelin sa:Sitter och funderar över denna tråden. Med titeln Officiella OT-Tråden , dvs off-topic (vilket grovt översatt blir Utanför samtalsämnet) borde denna tråd endast innehålla saker som är off topic.
Om man funderar riktigt så borde ju isåfall alla inlägg här inte borde vara här eftersom inget är OFF-topic. Alla hör ju till topicen. Titeln och dess innehåll stämmer inte riktigt överrens då allt som är offtopic är topic i denna tråd. Grrrrr!
För övrigt anser jag att Berlin bör förstöras
eders,
ola
you are a jibbing banana, i know your girlfriend is a guy, even tho hers name is anna.jibbande_bananen sa:Yheaha you no excotic is better i ......New version Hej ni vet att jag är bättre jag rappar som en kung med läder,Jag har guld i mina tändeer och du dansar med fria händer. Så vad säger ni
Asså herre min skapare vad håller ni på med. Du megner du får la va lite bra på göra dina rhimes om du ska äga jibbande bananen. INte komma med nått medelmåttigt skitmegner sa:you are a jibbing banana, i know your girlfriend is a guy, even tho hers name is anna.jibbande_bananen sa:Yheaha you no excotic is better i ......New version Hej ni vet att jag är bättre jag rappar som en kung med läder,Jag har guld i mina tändeer och du dansar med fria händer. Så vad säger ni
yo boi i have met your grandma, shes fresh like a breath mint in yo ass, you know how exotic do it puff puff pass.
exotic
Jag vet inte varför jag citerar dig, kanske är det för jag knullar din tjej....typ?Pizzaaugust sa:haha.. men de gör du??
coolt
btw ARGH randit e ju typ förra året. nu e de rutigt.
Jag vet inte varför jag citerar dig, kanske är det för jag knullar din mammas sida av din släkt....typ?Ewasx sa:Jag vet inte varför jag citerar dig, kanske är det för jag knullar din tjej....typ?Pizzaaugust sa:haha.. men de gör du??
coolt
btw ARGH randit e ju typ förra året. nu e de rutigt.
Aja, min ot-tråd laggar
aja, jag hittade nyss alla frågor till mitt nationella prov imorn. Svenska skriv del. Finns en hel hemsida om det.
megner var är du..? yoohoo?Sjogras sa:eyo jag försvarar den jibbande bananen//han hamnade i underläge//men rimmen trycker megner långt i analen// medan jag pillar på hans bruds underkläder..//
LÄR DIG STAVA! dina rim är gravt mentalt begravda som ett äckligt par i en lada// eller som en bög som bär prada// som jag med säkerhet lär skada// det har visst blivit en trevlig vana//
och för att vara snäll// du är inte särskilt intelektuell// endast äckligt sensuellt sexuellt jävla bräcklig// knappt ens tillräcklig// trött som en fet jävla hund som är dräktig// jag känner mig mäktig medan du snubblar runt och är svag och flexig/
en skillnad/ du skriver dåliga rim för snabbt utan eftertanke i i ditt slarvminne// medan jag skriver bra och slipar på rimmen i en halvtimme//
Han kan/vågar inte.... abooww.... ps: skoja barajan_thom_jesper sa:yo megner varför freestlyar inte e'dollo lika mkt som du???