Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
hur lång är thall?
ww6.jpg

Thall Jobin:
Thall met up with R2D2 and C3PO on Ingo where he had lived all his life. He loved to build and race landspeeders; especially with his best friend, Jord Dusat.
He got a 16`inch long dick.

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
jasså jag hörde det ryktas att han dejtade chewbacca?nån fetishm för Wookiee:sar.. hmpf. vet inte vad jag ska tro..

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
el_poppo sa:
jocke_92 sa:
aj, ja gjorde en grej som gjorde jävligt ont idag på skolan, ja tänkte ta ut ett räknehäfte ur skåpet och då kom en sida i min nagel och då drog jag bort fingret så jag fick papercut i nageln...det gjorde så sjukt ont det började blöda och de sved som f*n.....
jag fick ett papercutt på ringfingret i da när jag kom hem
jag har ett papercutt på ollonet, har haft de så länge jag kan minnas.. tror de va pappa som gjorde de på mig.. de är så djupt att jag tillome kan kissa ur de.. och stänka sperma då & då
hahaha vafan,,, vilket jävla snack !!!

Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
jasså jag hörde det ryktas att han dejtade chewbacca?nån fetishm för Wookiee:sar.. hmpf. vet inte vad jag ska tro..
Hans Solo vart tydligen dumpad av chewbacca efter episod VI, han tog en jägermaister och körde sin podracer till jaba the hut där han fick rida på grisvakterna hela kvällen..

frågan som jag och resten av oss 14 specialutvalda nördar i starwars fanklupp och compani har ställt oss är varför Hans Solo inte spännde på Bubba fet i episod III, 45.37minuter in i filmens bonusmaterial.

Officiella OT-Tråden!
marer sa:
a_ahlnas sa:
Hans Solo vart tydligen dumpad av chewbacca efter episod VI, han tog en jägermaister och körde sin podracer till jaba the hut där han fick rida på grisvakterna hela kvällen..

frågan som jag och resten av oss 14 specialutvalda nördar i starwars fanklupp och compani har ställt oss är varför Hans Solo inte spännde på Bubba fet i episod III, 45.37minuter in i filmens bonusmaterial.
en annan sak är att jag tycker att luke skywalker inte blir särskilt överaskad när darth säger "luke... iam your mother" i den outsläppte utgåvan.. inte särskilt överaskande att dom inte använde den versionen.. dåligt spelat där.. ang jedi ridare nån som vet vart man kan köpa ett grönt laser svärd som skywalker har? ..

Officiella OT-Tråden!
aa vet fett jobbigt^^

a_ahlnas sa:
marer sa:
a_ahlnas sa:

en annan sak är att jag tycker att luke skywalker inte blir särskilt överaskad när darth säger "luke... iam your mother" i den outsläppte utgåvan.. inte särskilt överaskande att dom inte använde den versionen.. dåligt spelat där.. ang jedi ridare nån som vet vart man kan köpa ett grönt laser svärd som skywalker har? ..
jag tror dom säljer på teknikmagasinet.. en kompis köpte där.. de va rikgtit bra kvalité, den har har sprättat upp många me..

tror att den såg ut såhär ungefär..

2j44inc.jpg

Officiella OT-Tråden!
marcus_t sa:
det var i östersund

skid klassen vann filip tror jag

best trick vann lillnicke här på fr
mm, filip heter noname2 här på freeride:D

filip drog 450 on 270 of

å nicke drog 270on to dubble sw up to 270 of

enligt mej så drog filip bättre trick än nicke

EDIT:man kanske inte kunde vinna för både best overall å bäst trick så filip bara vann för en

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
JagGillarSkidor sa:
marcus_t sa:
det var i östersund

skid klassen vann filip tror jag

best trick vann lillnicke här på fr
mm, filip heter noname2 här på freeride:D

filip drog 450 on 270 of

å nicke drog 270on to dubble sw up to 270 of

enligt mej så drog filip bättre trick än nicke

EDIT:man kanske inte kunde vinna för både best overall å bäst trick så filip bara vann för en
filip egde:D. jag rösta på han... dels för han e så snugg. nån tjej vann snowboard. den enda tjejen på hela tävingen.P

Officiella OT-Tråden!
han var mysig.. kommentatorn alltså. nose press hette michael jacksson:S.. inrunnet och startrampen var läskig..

Officiella OT-Tråden!
nja jag vet inte.. de va ju ganska många där. lr inte på slutet men jag kollade inte på publiken:p..

Officiella OT-Tråden!
jag fick marer att koka fast pasta liknande sak för andra gången nu!! för jag e så underhållande.. först makaroner och sen nudlar.. 2 ggr!! vad vinner jag!?

Officiella OT-Tråden!
är det nån som har en pastaslev som jag kan köra upp i augusts näsbotten?

näjustdet jag var tvungen att att använda den för att skrapa bort min överblivna förkålnade nudelmassa ur kastrullen som även denna gång sög upp allt mitt vatten!!

Officiella OT-Tråden!
JagGillarSkidor sa:
a_ahlnas sa:
jag fick marer att koka fast pasta liknande sak för andra gången nu!! för jag e så underhållande.. först makaroner och sen nudlar.. 2 ggr!! vad vinner jag!?
du vinner en likadan grön plasttraktor som jeppenator i valfri färg:D!! grattis:D!!
transparent,, fatta cleant,, nån som vet nån clean sandlåda att leka med den i sen?--

Tillbaka
Topp