Victors
Aktiv medlem
Officiella OT-Tråden!
nää de gjorde det faktiskt inte för mig heller innan? funkar dock nu...a_ahlnas sa:näähenning2 sa:Funkar msn för er :/(.. mitt liv är förstörd
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nää de gjorde det faktiskt inte för mig heller innan? funkar dock nu...a_ahlnas sa:näähenning2 sa:Funkar msn för er :/(.. mitt liv är förstörd
a_ahlnas sa:hur lång är thall?
En förtappad själ........TT-JONTHE sa:Där har du fel stevik han har raderat sin FR så du bara vetstevik sa:Bigair kanske är en sån som då och då åker skidor och kanske inte har möjlighet att logga på!!!!!!!henning2 sa:Har bigair lagt ner sin fr ?
tack.. precis de svaret jag leta efter,, får hoppas att hans blind date jag fixat e så djup då..marer sa:http://www.lucasfan.com/images/ww6.jpga_ahlnas sa:hur lång är thall?
Thall Jobin:
Thall met up with R2D2 and C3PO on Ingo where he had lived all his life. He loved to build and race landspeeders; especially with his best friend, Jord Dusat.
He got a 16`inch long dick.
hahaha vafan,,, vilket jävla snack !!!alwaysCrash sa:jag har ett papercutt på ollonet, har haft de så länge jag kan minnas.. tror de va pappa som gjorde de på mig.. de är så djupt att jag tillome kan kissa ur de.. och stänka sperma då & dåel_poppo sa:jag fick ett papercutt på ringfingret i da när jag kom hemjocke_92 sa:aj, ja gjorde en grej som gjorde jävligt ont idag på skolan, ja tänkte ta ut ett räknehäfte ur skåpet och då kom en sida i min nagel och då drog jag bort fingret så jag fick papercut i nageln...det gjorde så sjukt ont det började blöda och de sved som f*n.....
Hans Solo vart tydligen dumpad av chewbacca efter episod VI, han tog en jägermaister och körde sin podracer till jaba the hut där han fick rida på grisvakterna hela kvällen..a_ahlnas sa:jasså jag hörde det ryktas att han dejtade chewbacca?nån fetishm för Wookiee:sar.. hmpf. vet inte vad jag ska tro..
en annan sak är att jag tycker att luke skywalker inte blir särskilt överaskad när darth säger "luke... iam your mother" i den outsläppte utgåvan.. inte särskilt överaskande att dom inte använde den versionen.. dåligt spelat där.. ang jedi ridare nån som vet vart man kan köpa ett grönt laser svärd som skywalker har? ..marer sa:Hans Solo vart tydligen dumpad av chewbacca efter episod VI, han tog en jägermaister och körde sin podracer till jaba the hut där han fick rida på grisvakterna hela kvällen..a_ahlnas sa:jasså jag hörde det ryktas att han dejtade chewbacca?nån fetishm för Wookiee:sar.. hmpf. vet inte vad jag ska tro..
frågan som jag och resten av oss 14 specialutvalda nördar i starwars fanklupp och compani har ställt oss är varför Hans Solo inte spännde på Bubba fet i episod III, 45.37minuter in i filmens bonusmaterial.
jag tror dom säljer på teknikmagasinet.. en kompis köpte där.. de va rikgtit bra kvalité, den har har sprättat upp många me..a_ahlnas sa:en annan sak är att jag tycker att luke skywalker inte blir särskilt överaskad när darth säger "luke... iam your mother" i den outsläppte utgåvan.. inte särskilt överaskande att dom inte använde den versionen.. dåligt spelat där.. ang jedi ridare nån som vet vart man kan köpa ett grönt laser svärd som skywalker har? ..marer sa:Hans Solo vart tydligen dumpad av chewbacca efter episod VI, han tog en jägermaister och körde sin podracer till jaba the hut där han fick rida på grisvakterna hela kvällen..a_ahlnas sa:jasså jag hörde det ryktas att han dejtade chewbacca?nån fetishm för Wookiee:sar.. hmpf. vet inte vad jag ska tro..
frågan som jag och resten av oss 14 specialutvalda nördar i starwars fanklupp och compani har ställt oss är varför Hans Solo inte spännde på Bubba fet i episod III, 45.37minuter in i filmens bonusmaterial.
mm, filip heter noname2 här på freeride:Dmarcus_t sa:det var i östersund
skid klassen vann filip tror jag
best trick vann lillnicke här på fr
eeet dåååjocke_92 sa:jag är hungrig..
filip egde:D. jag rösta på han... dels för han e så snugg. nån tjej vann snowboard. den enda tjejen på hela tävingen.PJagGillarSkidor sa:mm, filip heter noname2 här på freeride:Dmarcus_t sa:det var i östersund
skid klassen vann filip tror jag
best trick vann lillnicke här på fr
filip drog 450 on 270 of
å nicke drog 270on to dubble sw up to 270 of
enligt mej så drog filip bättre trick än nicke
EDIT:man kanske inte kunde vinna för både best overall å bäst trick så filip bara vann för en
och alla är typ en meter långaJagGillarSkidor sa:eeet dåååjocke_92 sa:jag är hungrig..
smart ass
btw så har ja har lagt ut 11 st rails i östersund på 3 dar(på spotguiden)
vem av alla va du? lr åkte du inte?.sprayerbc sa:åsså kallade han jesper tjäder för typ "chocolate man" lr nåt sånt
nää då.. mer än hälvften va iaf mer än 4 meter:Psnowski sa:och alla är typ en meter långaJagGillarSkidor sa:eeet dåååjocke_92 sa:jag är hungrig..
smart ass
btw så har ja har lagt ut 11 st rails i östersund på 3 dar(på spotguiden)
inte vad ja kan komma ihåg:P..sprayerbc sa:grå jacka, vit-rutiga byxor stog brevid en kompis som hade hel-röda kläder
va du därsprayerbc sa:grå jacka, vit-rutiga byxor stog brevid en kompis som hade hel-röda kläder
du vinner en likadan grön plasttraktor som jeppenator i valfri färg:D!! grattis:D!!a_ahlnas sa:jag fick marer att koka fast pasta liknande sak för andra gången nu!! för jag e så underhållande.. först makaroner och sen nudlar.. 2 ggr!! vad vinner jag!?
transparent,, fatta cleant,, nån som vet nån clean sandlåda att leka med den i sen?--JagGillarSkidor sa:du vinner en likadan grön plasttraktor som jeppenator i valfri färg:D!! grattis:D!!a_ahlnas sa:jag fick marer att koka fast pasta liknande sak för andra gången nu!! för jag e så underhållande.. först makaroner och sen nudlar.. 2 ggr!! vad vinner jag!?