L
lekrot
Guest
Officiella OT-Tråden!
Haha klockrent!marer sa:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha klockrent!marer sa:
haha..marer sa:
det är nödvändigt att man ska kunna sånt där när man om 15 år jobbar i en korvkiosk och ska räkna ut hur många gurkmajonäs-tuber man ska införskaffa för att man ska kunna mätta sina 600 bullens pilstnerkorvar som ska säljas innom 14dagar.henning2 sa:Hmm hadde matte prov i dag.
Kan nån denna uppgift: arean på en kvadrat är 13.5cm2. Den ena kateten är 3 gånger så lång som den andra. Vad är omkretsen/ christian =)
Kan det möjligen vara så att det var arean på en rektangel? Om det vore en kvadrat så skulle båda kateterna vara lika långa!henning2 sa:Hmm hadde matte prov i dag.
Kan nån denna uppgift: arean på en kvadrat är 13.5cm2. Den ena kateten är 3 gånger så lång som den andra. Vad är omkretsen/ christian =)
box menar du väl eller?:Pel_poppo sa:i da har jag åkt skidor o jag klarade sw upp på rail![]()
notAn-ton sa:jag skiter i hockey
kanske kan spricka upp om du har turjocke_92 sa:gomoorroon alla freerajdare idag ska ja upp till soliga åre:D
mm men det hade jag verkligen inteKlajj sa:kanske kan spricka upp om du har turjocke_92 sa:gomoorroon alla freerajdare idag ska ja upp till soliga åre:D
coolmarer sa:mitt elutag har 320volt
Tyvärr inte du granat eller gröna.greeney sa:får man vara med här även om man inte heter anton ?