Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
tanner-hall-1101850706-282x350.jpg
gissa vem de är? (:

Officiella OT-Tråden!
Odlander sa:
Studsmatte sa:
typ inte, haha men domaren avbröt matchen pga huliganer hehe. och han tog bort 3 mål för danskarna, SVERIGE VANN :D:D 3-0
du är väl inte seriös?
Jo, men jag tycker att danmark borde ha vunnit eftersom det var en dansk supporter som sprang in på planen och fintade* bort vakterna och gjorde mål :) fett snyggt.

EDIT: Skrivfel..

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
Satte backflip precis på studsmattan tog en reklam paus från fotbollen första gången ffs lite noobit men men va fan ja e stolt x )

Officiella OT-Tråden!
RingstaD sa:
Satte backflip precis på studsmattan tog en reklam paus från fotbollen första gången ffs lite noobit men men va fan ja e stolt x )
najs, jag hade problems med min backflip ,
hoppade baklänges hela tiden
var rädd att hoppa ut från mattan :D

Officiella OT-Tråden!
bäst skulle va om man kunde göra snö själv som låg kvar typ tills man slängde på socker eller nåt.

då skulle man kunna köra fett mycket handrails och bygga hopp vart man ville även på sommarn..

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
Odlander sa:
Studsmatte sa:
typ inte, haha men domaren avbröt matchen pga huliganer hehe. och han tog bort 3 mål för danskarna, SVERIGE VANN :D:D 3-0
du är väl inte seriös?
Jo, men jag tycker att danmark borde ha vunnit eftersom det var en dansk supporter som sprang in på planen och fintade* bort vakterna och gjorde mål :) fett snyggt.

EDIT: Skrivfel..
sant mathen slutade 4-3 för mig iaf.

Officiella OT-Tråden!
woho.. jag har näst flest besökare på hela Freeride:) wiee

bara jag so,m inte ser vad de står på sidorna?:S kan skriva men ser inga svar

Tillbaka
Topp