Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Ta en svårare isf =)

Jag har ett mysterium tills vidare:
How much wood would a woodchopper wood if a woodchoper would chop wood?

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
du har ju skrivit fel. det kan ju inte vara "how much wood would a woodchopper WOOD" det måste ju vara "how much wood would a woodchopper CHOP". annars är det ju helt ologiskt och förvirrande.

Officiella OT-Tråden!
dagens mysterium: om det är nollgradigt ute och man säger att det ska bli dubbelt så varmt dagen därpå, hur varmt blir det då?

Officiella OT-Tråden!
JagGillarSkidor sa:
Soederpundare sa:
Huggybear sa:
dagens mysterium: om det är nollgradigt ute och man säger att det ska bli dubbelt så varmt dagen därpå, hur varmt blir det då?
HAHA 0 grader eller är jag helt fel ute :/
jaa de e du

svaret e ju 2: för om man dubblar nån så gångrar man de me 2 å 0*2=2!!!
Jag hoppas att du skojjar

Huggybear sa:
Svaret är ju som pundaren sa, 0?

Men däremot, om det är 5 plusgrader, hur varmt är det då nästa dag om det är dubbelt så KALLT?
Eftersom jag kom på den nu så finns det nog inget svar, men jag har iaf kommit på vad det borde vara så det är det som räknas som det rätta svaret =)

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
Men däremot, om det är 5 plusgrader, hur varmt är det då nästa dag om det är dubbelt så KALLT?
Eftersom jag kom på den nu så finns det nog inget svar, men jag har iaf kommit på vad det borde vara så det är det som räknas som det rätta svaret =)
de e väll 5 plus grader för 5 plus grader e ju inte kallt!

Officiella OT-Tråden!
JagGillarSkidor sa:
Deespin sa:
de e väll 5 plus grader för 5 plus grader e ju inte kallt!
Fel

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
svaret är minus 5

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
10 +

Officiella OT-Tråden!
nej inte det heller.

Eftersom det inte finns nåt korekt svar på frågan så säger jag vad JAG fick det till och det var ju det som räknades som rätt svar.
Jag fick det till - 10.
Tror dock att det är fel men vettefan. Nu kan nån annan ställa en klurig fråga =)

Officiella OT-Tråden!
men inse att ingen av frågorna har något svar, de är kuggfrågor. deespins fråga "går ut på" att man inte säger dubbelt så kallt eftersom det är inkorrekt. och min "går ut på" att det är omöjligt att det blir dubbelt så varmt om det är nollgradigt.

Officiella OT-Tråden!
Huggybear sa:
men inse att ingen av frågorna har något svar, de är kuggfrågor. deespins fråga "går ut på" att man inte säger dubbelt så kallt eftersom det är inkorrekt. och min "går ut på" att det är omöjligt att det blir dubbelt så varmt om det är nollgradigt.
men min finns de svar på!!!

Officiella OT-Tråden!
ja det har jag inte sagt ngt om.

det blir väll en jättestark kanin som klarar sig genom dopingtester eftersom dunderhoung inte är registrerat som ett otillåtet preparat, vad jag vet.

Officiella OT-Tråden!
A man walks up to you and says - "everything I say to you is a lie."
Is he telling you the truth or is he lying?

Det var en lätt gåta som jag nu ställde.

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
sen skulle jag inte vilja säga att en kanin och bamse "knullar". de parar sig inte med varandra eftersom det går emot deras natur. men om det skulle hända tror jag inte det skulle bli ETT djur. eftersom en kanin föder fler än ett barn per kull så kommer det antagligen bli flera olika korsningar och inte bara ett sorts djur. så svaret på denna fråga är väldigt svår att yttra eftersom det antagligen finns många olika svar.

men om du JagGillarSkidor har svaret på denna fråga och med vetenskaplig fakta kan backa upp din teori skulle jag vara ytterst intresserad av att höra den.

över och ut.

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Huggybear sa:
sen skulle jag inte vilja säga att en kanin och bamse "knullar". de parar sig inte med varandra eftersom det går emot deras natur. men om det skulle hända tror jag inte det skulle bli ETT djur. eftersom en kanin föder fler än ett barn per kull så kommer det antagligen bli flera olika korsningar och inte bara ett sorts djur. så svaret på denna fråga är väldigt svår att yttra eftersom det antagligen finns många olika svar.

men om du JagGillarSkidor har svaret på denna fråga och med vetenskaplig fakta kan backa upp din teori skulle jag vara ytterst intresserad av att höra den.

över och ut.
de e enkelt.. björnar å kaninen kan inte ha barn!!! dom e inte samma släkt å art:O

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp