Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Hallå era gamla båtsmugglare!

Sitter på balkongen i 30 graders solsken och dricker rosé vin. Inte illa men måste säga att lite snö och åka lagg igen hade vart fint, speciellt nu när säsongen är på väg hos er!

MEN, innan snön dumpar och ni drar er ut för att snorkla rundor i puder, eller jibba fakie i OPn, HP, eller QPn kan ni ta en sekund och gå in på denna sidan och rösta på mig!

Gå in på http://www.perthdancemusicawards.org/vote.php, skriv in ert namn och er e-mail och skriv in Dave Spruce i "Best House DJ", "Best Electro DJ", "Best Techno DJ" and "Best New Talent". Ni behöver inte fylla i dem andra rutorna om ni inte vill.

Hoppas snön kommer snart till er och hoppas ni får en fin fin säsong.

Tack för er tid och hjälp!

/Dave

Officiella OT-Tråden!
Det är dags för Halloween snart!

Vad har ni för galna idéer om diverse olika utstyrslar och förklädnader??

Ska man hålla det till skidspåret (höhö) så skulle man ju kunna ta vilken karaktär som helst från Snowroller, men utöver det?

Officiella OT-Tråden!

Måste bara dela med mig av denna, den andra kraschen är lätt skönast den som visas i flera episoder :p

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
ingen cs nörd så hhur byter man från vänster till höger hand på vapnet? hittar de tror ja men får fan inte o funka.. hehe sopa

Officiella OT-Tråden!
Världens lyckaste fest, en killes arm gick ur led, en tjej sitter och gråter, en motorcykel har vält osv osv. Snart slutar jag festa, jag är den enda vettiga människan kvar i min komopiskrets och ändå vann jag dricklekarna

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Steiner sa:
Världens lyckaste fest, en killes arm gick ur led, en tjej sitter och gråter, en motorcykel har vält osv osv. Snart slutar jag festa, jag är den enda vettiga människan kvar i min komopiskrets och ändå vann jag dricklekarna
fan va coolt! ja önskar att ja va som du

Snödjup

Tillbaka
Topp