Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Jon var på tv,, svt. kommer mer nu snart typ. . och gå inte in på kruxeli skitens länk...

Officiella OT-Tråden!
1.4 Reklam
Det är förbjudet för privatpersoner, enskilda näringsidkare och övriga företag att posta reklam i forumet för egen eller andras näringsverksamhet. Företagare är välkomna att kontakta oss för annonsering på Freeride. Privatperson ska använda Freerides marknadsplats Köp&Sälj för utannonsering av utrustning.

tyvärr

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
1.4 Reklam
Det är förbjudet för privatpersoner, enskilda näringsidkare och övriga företag att posta reklam i forumet för egen eller andras näringsverksamhet. Företagare är välkomna att kontakta oss för annonsering på Freeride. Privatperson ska använda Freerides marknadsplats Köp&Sälj för utannonsering av utrustning.

tyvärr
joo men folk har undrat eftersom om du ser tidigare inlägg så postade jag bara det där för att dom skulle hitta

Officiella OT-Tråden!
1. bryter benet
2. är tvungen att gå hem
3.du kan inte gå
4.varför? du har ett brytet ben.
5.du drar dig hem liggandes.
6.du ser en häst.
7.hästen börjar hoppa på dig och säger att den vill på ett äventyr

8. Vad gör du?

Officiella OT-Tråden!
Hur kommer det sig att alla fula djur som t.ex älgar och harar bajsar bollar istället för korvar?
Alltså dom är ju helt perfekta... Varenda boll ser ju likadan ut som den andra.

Jag tycker det är lite skumt. Dom måste ju typ ha ett runt anus inuti på nåt vänster som dom kniper åt med när bollarna lämnar fisringen.

Nån som har nån vettig förklaring till varför det går till så och varför människor bajsar såna fula korvar?

förövrigt är det taget direkt från http://www.fragbite.com/?threadID=372840

Edit: Och ja, jag är seriös! Jag undrar allvarligt.

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp