Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Eftersom jag har dragit på mig två varningar på 10 minuter för onödiga grejjer och kommer säkert få min sista och bli avstängd efter denhära tråden vill ja tillägna mina tankar framförallt till mina vänner ;Mardiman,K__G och Lintan021 vi syns imorrn i skolan även om väntan dit komemr bli olidlig. Jag har haft en underbar månad här och kommer ihåg det med mycket gläjde och lite sorg och en stor påfyllnat med skidkunskap.
Jag vill avsluta min jour under freeride med några ord till Hasse:

Hasse, till trots att du gav mig mina varningar vet jag att vi "connecta" på ett plan som få av dina användare gjorde här . Hasse lycka till i fortsättning och "Keep it cool".

"Min egna avskedningstråd las ned och nu öppnar den här"

Officiella OT-Tråden!
JAAAA. grattis sparn att du klarade dej undan avstängning. hann inte va med i den andra tråden så jag måste skriva ett inlägg här:D

Officiella OT-Tråden!
ska vi sikta på att ot-tråden får 200 sidor ikväll eller? ;)

nämen allvarligt, tråkigt om du blir bannad

förresten så kan den här tråden hänga sig... antingen är admin dumma eller så vet dom bara inte om att det är trådar på 180 sidor som slöar ner sajten =)

Officiella OT-Tråden!
Spa-rn sa:
Eftersom jag har dragit på mig två varningar på 10 minuter för onödiga grejjer och kommer säkert få min sista och bli avstängd efter denhära tråden vill ja tillägna mina tankar framförallt till mina vänner ;Mardiman,K__G och Lintan021 vi syns imorrn i skolan även om väntan dit komemr bli olidlig. Jag har haft en underbar månad här och kommer ihåg det med mycket gläjde och lite sorg och en stor påfyllnat med skidkunskap.

Hasse, till trots att du gav mig mina varningar vet jag att vi "connecta" på ett plan som få av dina användare gjorde här . Hasse lycka till i fortsättning och "Keep it cool".

Eh man blir inte avstängd på livstid för två varningar :/ bara i två veckor...

Officiella OT-Tråden!
Soderpundarn sa:
Spa-rn sa:

Eh man blir inte avstängd på livstid för två varningar :/ bara i två veckor...
allt stöd är bra stöd, tack

Officiella OT-Tråden!
tack spararn, blev lite legend när jag drog igågn trenden med safe workwear overaller förra året, men det här toppar nog den =)

Officiella OT-Tråden!
7y5uhkj.jpg

alla kollar på mej, men en sneglar bara:/

Officiella OT-Tråden!
ritat dit dom i paint eller:=) ?

jag är inte avstängd längre !

och marer.. pengarna kom i måndags :)

Snödjup

Tillbaka
Topp