V
VEhrling
Guest
Officiella OT-Tråden!
haha min tråd är bara bäst!E_Rockner sa:snöar i Stockholm hmm.......påminner mig om en sak...
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=43005&p=2
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha min tråd är bara bäst!E_Rockner sa:snöar i Stockholm hmm.......påminner mig om en sak...
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=43005&p=2
Rusta har en hel del äkta.Steiner sa:Förresten, var kan man köpa "riktiga" basketlinnen?
klart jag inte va ironisk de har ju blivit astristalwaysCrash sa:har ingen jävla aning om ifall de andra var ironiska men jag va de då inte..Ohm1e sa:ja hoppas de luktar grymt mkt ironialwaysCrash sa:så jävla sant, gick faktiskt in i ot för att skriva just detta..
21.00alwaysCrash sa:vilken tid äre? och har inte jarmo slutat? han drog ju när dom vai kina sen typ hade dom nya auditions..
20.00E_Rockner sa:21.00alwaysCrash sa:vilken tid äre? och har inte jarmo slutat? han drog ju när dom vai kina sen typ hade dom nya auditions..
jo Jarmo blev typ kickad, men nu försöker han komma tillbaka genom att visa hur mycket coolare han är än dom andra.
så går det när man inte kollar på tv 24/7E_Rockner sa:HAha fan nu har jag missat 3 fjärdedelar av Y.k.y mf
hm, mjoo no kan ja väl hålla me att de är lite tråkigare i bl.a forumet, många onödiga forum börjar förekomma nu mera.Urfadern sa:klart jag inte va ironisk de har ju blivit astristalwaysCrash sa:har ingen jävla aning om ifall de andra var ironiska men jag va de då inte..Ohm1e sa:ja hoppas de luktar grymt mkt ironi
Vilken kanal? :OSnoeret sa:haha såg precis jon olsson i en cross reklam på tv.
nån annan som sätt dän?
bodenis sa:Oh vafan varför anv. inte Åre Mixrar och is från kylskåpet till deras backar?!
WTX sa:ni som inte har något att göra kan ju roa er med lite korta skidiflmer
BAJSBRA RULLAR
det är väl bara att söka på youtube........................MWiklund sa:lägg upp lite bitar från "seven sunny days" :D
de var ju inte så mycket att komma med... i klövsjö har dom TVÅ hopp med ca 20m platå!!rasmusericson sa:fy fan! kom till gesunda om ni vill flyga. dom har byggt ett hopp på 17 meter!!!! flyger som faaaan!