Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Ni datakunniga här på freeride, kan ni svara på detta.

Jag har en konflikt me min mor just om att de är minnst lika ofarligt att ha datan på "vänte läge" , som helt av slagen.

För hon klagar på att när ja har datan igång och inte är hemma så säger hon att de är risk att t.ex en fläkt stannar så de börjar o brinna eller nå liknande.
Men då den är på "Vänte läge" kan ju de omöjligt hända.?.

Svara gärna tack så visar jag hon sedan.
Tack & Hej ha en bra skiddag

Officiella OT-Tråden!
nä brinna kommer den absolut inte börja göra, snarare nått i stil med en nucleär implossion. men det radioaktiva splittret plockar man ju lätt ut ur väggar och dylikt med hovtång sedan.

så det är mao lungt ohm1e´s mamma!

Officiella OT-Tråden!
Det beror på kvällsaktivteten. Poker/ps3 gör möjliggör en mycket tidigare sänggång än till exempel grosse skiparti mit hemsläp.

Officiella OT-Tråden!
jag har alltid undrat över om man tattuerar en späd människa och sedan tränar som fan o blir typ body builder , blir tatueringen typ uttöjd o typ "sprickig" ....... eller ? :O

Officiella OT-Tråden!
såg precis reklam för discovery channels "skidtjänst", är det inte jon olsson i norge som skymtar förbi?? tycker jag känner igen det från nån skidrulle

Officiella OT-Tråden!
Vagtrled_jacka_enl_fs.jpg

Officiella OT-Tråden!
Det sexigaste som finns är tjejer som åker twintip och hänger i Bräcke, synd att de är så få.

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
jag satte första cork 3 å 540 truck för säsongen i förrgår....

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Jag har hjärnskakning, fick de för ca 2 timmarsen, nu vet ni hade bra köp en hjälm!.

(min har inte kommit än me beställningen så fick hajka utan, å de va väl nått man ångra då. körde dock mäst rails, men även där kan man slå huvet märkte jag.)

Tillbaka
Topp