Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
https://www.freeride.se/video/yeehaa/MMartin sa:VAd heter filmen när en hoppar i big jup å flyger up i hilmlen (trick filmad^^ (tror han säger JIHUUUU! också :P )
tar det som ett tack istäleltMMartin sa:jag vet hitta den :P
men lol.. de finns väl redan?Gluend sa:Jag funderar på skapa en tråd där man kan skriva lite alltmöjligt typ en off topic tråd?
OM man vill skryta om någon eller bara har något på hjärtat?
Jag tycker iaf att det låter som en bra idé!
Ni skriver i den nu...philter sa:men lol.. de finns väl redan?Gluend sa:Jag funderar på skapa en tråd där man kan skriva lite alltmöjligt typ en off topic tråd?
Klart, varför inte??mWiklund sa:Om en apa klättrar i ett träd och ramlar ner med rygger neråt och sedan landar på en studsmatta, kulle den då kunna göra en backflipp?
För jag tror han var mycket seriös och menade allt han sa till 100%...Joeloel sa:Ni skriver i den nu...philter sa:men lol.. de finns väl redan?Gluend sa:Jag funderar på skapa en tråd där man kan skriva lite alltmöjligt typ en off topic tråd?
att jackan är NY men använd 4 ggr? kanske (H)henning2 sa:Den här anonnsen gav mig ett gott skratt =).
https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=33378
kolls om ni hittar vad jag syftar på.
fett skön :P dock så jävla gammalRedrum sa:This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at partys, from 9 till 7 in the morning.
I live for the music, rollin' blunts, feelin' high, gettin' loaded
- or take some pills and go to La La Land.
Spendin' all my money on dope and extreme high price tickets.
But in the end, it's all worth it.
I like to live in my own world. Fuck regular life! Fuck the '9-to-5' job!
I'm totally enjoyin' every moment, every hour, every minute.
Thats what I do at fridays and saturdays. Why should I take life so seriously?
I just want to do, what I like to do! Be far from reality, 'cause I can't stand society!
It's my own world, I just want to hear the music.
I think the whole system fucking sucks.
everybody's working their fucking ass up during the week,
getting totally fucking stressed out - So what's wrong, and what's right?
I live for the weekend, I live for hardstyles, I live for hardstyle baby!
Come on! Let's go!
jag tror att du menar att han säljer kläder för bud/styck men för 2k tillsammanshenning2 sa:Den här anonnsen gav mig ett gott skratt =).
https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=33378
kolls om ni hittar vad jag syftar på.
nej de behövs inte.. när du sicklar så dra av dom bara så dom blir släta, de är bra me lite valla kvar också, för de är ju den som glider lixomOhm1e sa:När man vallar skidorna, ska man då skrapa bort vallan så mycke som de går?. SVAR TACK.