JagGillarSkidor
Aktiv medlem
Officiella OT-Tråden!
nee ska nog sluta nu..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tack för hjälpen:D:PSjogras sa:Jag är vaken nu. Men nu ska jag sova. God natt!
Haha! stackarnJagGillarSkidor sa:själv ska jag nu lyckas göra en 218:nde sida innan du börjar så du måste skriva om ditt inlägg!!!!ha!J-rockner sa:Imorn ska jag börja med mitt livs största äventyr. Jag ska läsa igenom alla 217 sidor i OT.tråden.
Det är 42/43 inlägg i varje sida och varierar mellan 134 och 0 ord i varje inlägg.
Om ni nu vill sponsra min expedition med tacos och euroshopper choklad på ica för 4:90 kr så går det bra.
//jR
Det är jag som är döden min vän. Du vill komma dö inom en mycket snar framtid min okände vän.Sjogras sa:Haha! stackarnJagGillarSkidor sa:själv ska jag nu lyckas göra en 218:nde sida innan du börjar så du måste skriva om ditt inlägg!!!!ha!J-rockner sa:Imorn ska jag börja med mitt livs största äventyr. Jag ska läsa igenom alla 217 sidor i OT.tråden.
Det är 42/43 inlägg i varje sida och varierar mellan 134 och 0 ord i varje inlägg.
Om ni nu vill sponsra min expedition med tacos och euroshopper choklad på ica för 4:90 kr så går det bra.
//jR
Byggt ute i obygden, offpisten eller va du vill.TheFibretech sa:Vad är ett BC hopp`?????
Dogge kunde det där med OboyHogizz sa:
Dricker en sånn där nuJäävlar vad gott det var, helt klart över mina förväntningar.
Som oerfaren oboyvärmare så trodde jag koppen skulle sprängas. Började bubbla på glaset i mikron :>
Även kallat Backcountry hopp och det vill säga offpistenSetermannen sa:Byggt ute i obygden, offpisten eller va du vill.TheFibretech sa:Vad är ett BC hopp`?????
Jo, men han ville ju veta va det var för nåt. Backcountry är ju ganska intersägande om man inte vet va det e^^J-rockner sa:Även kallat Backcountry hopp och det vill säga offpistenSetermannen sa:Byggt ute i obygden, offpisten eller va du vill.TheFibretech sa:Vad är ett BC hopp`?????
den suger ju! jag hade Charizard Ex!!!!MMartin sa:
Ja, hittelön?TheFibretech sa:Är det någon som känner igen mitt Nickname här på FR?
man vill ju bli känd.
Förstår inte varför folk vill bli kända...Setermannen sa:Ja, hittelön?TheFibretech sa:Är det någon som känner igen mitt Nickname här på FR?
man vill ju bli känd.![]()
ORDSverigeTomten sa:Förstår inte varför folk vill bli kända...Setermannen sa:Ja, hittelön?TheFibretech sa:Är det någon som känner igen mitt Nickname här på FR?
jag vill aldrig vara känd och hoppas aldrig bli det.
Åk och ha kul istället!
Du är ju ändå känd här, om nu det är nån merit höhö.SverigeTomten sa:Förstår inte varför folk vill bli kända...Setermannen sa:Ja, hittelön?TheFibretech sa:Är det någon som känner igen mitt Nickname här på FR?
jag vill aldrig vara känd och hoppas aldrig bli det.
Åk och ha kul istället!
igår snöade det här ocksåmarer sa:snöfall i östersund, galet