Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Jag är vaken nu. Men nu ska jag sova. God natt!

Hohohoho och där sprängde man sig fram till sida 218!

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
JagGillarSkidor sa:
J-rockner sa:
Imorn ska jag börja med mitt livs största äventyr. Jag ska läsa igenom alla 217 sidor i OT.tråden.

Det är 42/43 inlägg i varje sida och varierar mellan 134 och 0 ord i varje inlägg.

Om ni nu vill sponsra min expedition med tacos och euroshopper choklad på ica för 4:90 kr så går det bra.

//jR
själv ska jag nu lyckas göra en 218:nde sida innan du börjar så du måste skriva om ditt inlägg!!!!ha!
Haha! stackarn

Officiella OT-Tråden!
la lalallala har varit uppe hela jävla natten och kan inte sova tack vare idiot kompisar som gick upp kl 4 för att dra några "cleena corks"

Officiella OT-Tråden!
la lalallala har varit uppe hela jävla natten och kan inte sova tack vare idiot kompisar som gick upp kl 4 för att dra några "cleena corks"

Officiella OT-Tråden!
Sjogras sa:
JagGillarSkidor sa:
J-rockner sa:
Imorn ska jag börja med mitt livs största äventyr. Jag ska läsa igenom alla 217 sidor i OT.tråden.

Det är 42/43 inlägg i varje sida och varierar mellan 134 och 0 ord i varje inlägg.

Om ni nu vill sponsra min expedition med tacos och euroshopper choklad på ica för 4:90 kr så går det bra.

//jR
själv ska jag nu lyckas göra en 218:nde sida innan du börjar så du måste skriva om ditt inlägg!!!!ha!
Haha! stackarn
Det är jag som är döden min vän. Du vill komma dö inom en mycket snar framtid min okände vän.

Officiella OT-Tråden!

Dricker en sånn där nu :) Jäävlar vad gott det var, helt klart över mina förväntningar.
Som oerfaren oboyvärmare så trodde jag koppen skulle sprängas. Började bubbla på glaset i mikron :>

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
jag har ruskigt trakigt.

ar pa sommarlov fran universitet redan, solen skiner, ska till stryn om nagra veckor och jag dricker en kall ol.

oj, sa jag att jag hade trakigt :)

Officiella OT-Tråden!
k2fg50.jpg

fett nice me pokemon, hitta den här i min goa samling :D

Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp