Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
GOD MORGON FREERIDE! en ny dag att avnjuta siten har precis börjad
så, vad händer i helgen? nån som ska hitta på nått extra roligt?

Officiella OT-Tråden!
jeppenator sa:
grymmt väder blir väll ut en sväng, kolla fotboll och sen förhoppningsvis något annat än middag med våra gammla grannar och kolla på eurovisions schalgern, om de inte blir ngt annat tar ja livet av mig

Officiella OT-Tråden!
felix sa:
Någon som ska haka på en pcw i 1.6 på en halvtimme?
Blir 4on4... lägg till mig på steam isåfall eller säg till.

Använder nått konto som heter oblivoin men mitt nick på steam är roggeponken.. vet inte vad man ska lägga till.

Hadet och hörren
lira pcw är jävligt roligt. men 1.6 är inte så jätteroligt. köp source!!! mycket skönare grafik och alla vapen är skönare. CS:S kostar typ 118,49 kr och det är fan värt varända krona och öre.

Officiella OT-Tråden!
E_Rockner sa:
felix sa:
Någon som ska haka på en pcw i 1.6 på en halvtimme?
Blir 4on4... lägg till mig på steam isåfall eller säg till.

Använder nått konto som heter oblivoin men mitt nick på steam är roggeponken.. vet inte vad man ska lägga till.

Hadet och hörren
lira pcw är jävligt roligt. men 1.6 är inte så jätteroligt. köp source!!! mycket skönare grafik och alla vapen är skönare. CS:S kostar typ 118,49 kr och det är fan värt varända krona och öre.
Usch nej!

Officiella OT-Tråden!
felix sa:
https://www.freeride.se/video/shredin-day-in-saas-fee/

Kan ni klicka på Harlauts profil eller har han lämnat freeride?
Henke lämnade freeride.. eftersom han av misstag råkade acceptera typ 200 vännerförfrågningar.. och fick hela kompislistan fylld me massa randoms, så han pallade inte ha kvar den utan tog bort å gjorde en ny, den han laddat upp alla shred-de-la-bräcke videos på och liknande ;)

Officiella OT-Tråden!
afgystahlnees sa:
jeppenator sa:
grymmt väder blir väll ut en sväng, kolla fotboll och sen förhoppningsvis något annat än middag med våra gammla grannar och kolla på eurovisions schalgern, om de inte blir ngt annat tar ja livet av mig
va inte så dramatisk nu august :P

Officiella OT-Tråden!
jeppenator sa:
felix sa:
https://www.freeride.se/video/shredin-day-in-saas-fee/

Kan ni klicka på Harlauts profil eller har han lämnat freeride?
Henke lämnade freeride.. eftersom han av misstag råkade acceptera typ 200 vännerförfrågningar.. och fick hela kompislistan fylld me massa randoms, så han pallade inte ha kvar den utan tog bort å gjorde en ny, den han laddat upp alla shred-de-la-bräcke videos på och liknande ;)
varför tar inte du bort alla randoms :(

Officiella OT-Tråden!
Alla som inte skriver i OT-tråden när dom läser DETTA är ingen riktig Freeride.se medlem! d:

(Citera hälst så jag vet att de var pga min tjänst att ni skrev här.)

SovGott! Peace out y'all

Officiella OT-Tråden!
mornmorn, öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööh

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
kollade på en streetboard fil mnyss, och kom på en fråga. det finns streetboard, som är som en snowboard på sommaren, men varför finns inte samma motsvarighet på skidsidan??? jag hade lätt velat ha ett par såna....
tackzam för svar

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
J-rockner sa:
Kolla wikipedia! jibbing! Grymt skrivet!

//jR
Jon Olsson från Mora, Jacob Wester från Täby, Oscar Scherlin från Åre och Henrik Harlaut från Åre är stora namn inom sporten. Jon Olsson har vunnit tävlingen X-games som är en av de största tävlingarna. Jon Olsson har också haft en egen tävling, Jon Olsson Invitational, som hölls i Olympiaområdet i Åre åren 2005, 2006 och 2007. Samt Jon Olsson super session 2008.

Eric Strand från Undersåker, Anton Silvola från Åre, Oscar Harlaut och Kim Boberg är ytterligare några kända svenska namn inom jibbing världen.

(läs noggrannt)Samt pro-åkarna Jacob ståhlnacke(Jstalis @ Freeride.se) och Emil öhman(Ohm1e @ Freeride.se) !

haha!

Officiella OT-Tråden!
Jag sitter här och fick ledigt från träslöjden för att jag har gjort det som ska göras.
Nu ska jag bara lära mig använda Micron så jag kan värma lite gröt, Peace out!

Officiella OT-Tråden!
tittti540 sa:
nån som ahr en bokrecension jag kan få?
jag har en bokrecension du kan få, men du har dock blocka mej på FR såg jag :(
Det är en bok recension om Harry Potter och De Vises Sten dock.. men fick VG på den!

Tillbaka
Topp