Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
godnatt kära freeride.
kommer tänka på dej mycket mycket . kommer sakna dej. vill bara säga att du betyder mycket för mej.
/Din Titti
HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ:D(L)

Officiella OT-Tråden!
godnatt friiirajjdpungcktesse....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz....

Officiella OT-Tråden!
Någon mer än mej som är online och har sjukt tråkigt!
jag sitte på skolan och väntar på ett jävla matte prov :(

Officiella OT-Tråden!
Utter sa:
http://www.winterrowd.com/bubblewrap/
Yay, bubblewrap!
ååååh fy sate va ja blev rädd.... hjärtat stannade typ för en sekund.... :( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (:( :(: (: (: (: (: (

Officiella OT-Tråden!
Jag får inte längre ner handen i pringlesburken utan måste hälla ut dom.
Varför är det så? Har dom gjort om pringlesburkarna? Har jag ätit för mycket av dom?

Officiella OT-Tråden!
Manutten sa:
TheFibretech sa:
felix sa:
Jag får inte längre ner handen i pringlesburken utan måste hälla ut dom.
Varför är det så? Har dom gjort om pringlesburkarna? Har jag ätit för mycket av dom?
jag är också i det läget, inge vidare asså.
på ett barnsligt sätt, fruktansvärt störande faktiskt!! haha:D ett klagomål bör skickas in snarast!
så har din hand växt i takt med kroppen.
din hand har blivit tjockare efter de pringelsburkarna du har dragit i dig tidigare.
elller så har de gjort burkarna lite mindre.

bara teorier...

Officiella OT-Tråden!
jag vaknade imorse, efter en tentafest på stockholms nation i uppsala, och hade ingen mobil.. jag bara WTF?! MOBILLÖS=problem. började samla ihop minnen från gårdagen och insåg att där fanns svarta fläckar.
Jag frågar min polare på msn om han kan ringa den, vilket han också gör. Det låter ingenting i mitt rum, men när jag går ut i korridorsköket så ligger den och vibrerar i ett öppet flingpaket som står i en låda under en stol..

det kan summera min tentafest. GREAT SUCCESS!

nu ska jag ned på stan och kema kostymen, för den ser ut som skit:p

Officiella OT-Tråden!
assr sa:
jag vaknade imorse, efter en tentafest på stockholms nation i uppsala, och hade ingen mobil.. jag bara WTF?! MOBILLÖS=problem. började samla ihop minnen från gårdagen och insåg att där fanns svarta fläckar.
Jag frågar min polare på msn om han kan ringa den, vilket han också gör. Det låter ingenting i mitt rum, men när jag går ut i korridorsköket så ligger den och vibrerar i ett öppet flingpaket som står i en låda under en stol..

det kan summera min tentafest. GREAT SUCCESS!

nu ska jag ned på stan och kema kostymen, för den ser ut som skit:p
HAHAHA låter som att någon hade roligt igår!

Officiella OT-Tråden!
Setermannen sa:
Jerry Springer gör min kväll....
hahah älskar det programmet!

alla i publiken bah "fight fight fight" när en rad personer samlas på scenen under temat "min lillasyster är otrogen med min pappas mamma" sen när dom börjar slåss så flippar publiken totalt och börjar på hejarramsan "jerry jerry jerry!" istället!

så glider jerry in emellanåt med en komentar mot ett väl utvalt offer som han märker ligger i underläge. så bryter helvetet loss igen i studion så går han upp och sätter sig längst bak och beskådar hans lyckade gruppmobbning för att sedan säga några väl valda ord om det hela mot en fadande kamera i slutet.

så jävla skönt programupplägg med andra ord

Officiella OT-Tråden!
marer sa:
Setermannen sa:

alla i publiken bah "fight fight fight" när en rad personer samlas på scenen under temat "min lillasyster är otrogen med min pappas mamma" sen när dom börjar slåss så flippar publiken totalt och börjar på hejarramsan "jerry jerry jerry!" istället!

så glider jerry in emellanåt med en komentar mot ett väl utvalt offer som han märker ligger i underläge. så bryter helvetet loss igen i studion så går han upp och sätter sig längst bak och beskådar hans lyckade gruppmobbning för att sedan säga några väl valda ord om det hela mot en fadande kamera i slutet.

men väldigt amerikanskt..

Officiella OT-Tråden!
avillberg sa:
marer sa:
Setermannen sa:

men väldigt amerikanskt..
Jo,men det är ju just därför man älskar det :D
Utan alla "Jerry,Jerry" och " My husband is marrying a shemale" skulle det ju inte va samma sak. Bara när jag kollade nyss tex. Sjuka relationer är som vanligt på temat och den här gången handlar det om mammor som tar sina döttrars män. Jerry kommer sedvanligt med sina visdomsord och publiken får ställa sina frågor. Helt plötsligt :

- Hey, you in the green shirt! Do you have a job?

Det tycker jag sammanfattar vilken sjukt skön underhållning det är. För att inte tala om KKK dvärgarna som var med.

Officiella OT-Tråden!
E_Rockner sa:

litet klipp från Jerry Springer
MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!

gillar sättet dom använder armarna för att ta sig upp efter dom har ramlat-

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
halfleif sa:
E_Rockner sa:

litet klipp från Jerry Springer
MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!MIDGET FIGHT!

gillar sättet dom använder armarna för att ta sig upp efter dom har ramlat-
Haha jo man ska inte underskatta midgets! Den "stora" midgeten slaktar ju den lilla höhö

Officiella OT-Tråden!
Fan va värdelöst, Den som stängde av mig nyligen har gjort så jag tappat suget för FR :( :/

Officiella OT-Tråden!
avillberg sa:
Manutten sa:
TheFibretech sa:
jag är också i det läget, inge vidare asså.
på ett barnsligt sätt, fruktansvärt störande faktiskt!! haha:D ett klagomål bör skickas in snarast!
din hand har blivit tjockare efter de pringelsburkarna du har dragit i dig tidigare.

bara teorier...
Ja, jag har också dom teorierna men vet fan inte villket.
Någon som vet vem som distrubeterar pringles här i Sverige, så kanske man kan skicka in klagomål?

Officiella OT-Tråden!
felix sa:
avillberg sa:
Manutten sa:

bara teorier...
Ja, jag har också dom teorierna men vet fan inte villket.
Någon som vet vem som distrubeterar pringles här i Sverige, så kanske man kan skicka in klagomål?
Procter & gamble-koncernen äger iaf Pringles. Men det lär väl stå på förpackningen vilka som distiruberar?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp