Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Willlmutt sa:
Setermannen sa:
Willlmutt sa:
Sverige suger just nu!!
Kan du motivera lite? Antar att du kan typ 3 spelare och tror Magnus Hedman är förstamålvakt.....
Jag kan flera än 3 spelare och Andreas Isaksson är första målvakt ( Hur fan kan du tro att Hedman är första målvakt, korkat )? Du ville ju att jag skulle motivera så här kommer det, Sverige suger p.g.a. att din mamma hoppar in på plan när svenskarna tränar och tar bollen.
Men vänta, det där var ju ingen motivering, det var ju din MAMMA!!!
är det nu man ska skratta eller....?

Officiella OT-Tråden!
HenkeR sa:
Willlmutt sa:
Setermannen sa:
Kan du motivera lite? Antar att du kan typ 3 spelare och tror Magnus Hedman är förstamålvakt.....
Jag kan flera än 3 spelare och Andreas Isaksson är första målvakt ( Hur fan kan du tro att Hedman är första målvakt, korkat )? Du ville ju att jag skulle motivera så här kommer det, Sverige suger p.g.a. att din mamma hoppar in på plan när svenskarna tränar och tar bollen.
är det nu man ska skratta eller....?
nä du ska skratta när petter hansson får bollen..

Officiella OT-Tråden!
TheFibretech sa:
Hata fotboll!! suder så hårt!
Alla töntar som inte har något liv spelar fotboll, vi andra intreserar oss av extrem sport.
men snälla nisse pisse päron pung fibertech, petter hansson i svenska fotbollslandslaget har ju precis visat motsattsen!
det var fan genom tiderna det extremaste jag någinsin har sett!
och då har jag ändå sett en rad extremsportsfilmer och extrem kläder i jeppenators fotoalbum!

Officiella OT-Tråden!
och alla på freeride är ju så jävla extrema!

skaffa lite självdistans och börja spela fotboll som försäsongsträning
då slipper ni problem med benhinnorna i vinter

Officiella OT-Tråden!
^^ Few-drik har så rätt så rätt. Kör hård försesongs träning i sommar och i höst. Då skadar ni er inte. Korpen fotboll är något att rekomendera!

Officiella OT-Tråden!
IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA!IBRA! IBRA! Petter hansson gjorde också fint mål.............................

Officiella OT-Tråden!
Behöver hjälp att hitta skidfilm
Var längesen jag såg den, Den va me i nånsånhär "film" tävling, kommer inte häller ihåg va de var för tävling, Har svagt för mig att de var Freeride Video Awards 06, men e inte säker endå,

Men iallafall, De var upplagt som ett tv-spel, De va som en kille som satt och styrde åkaren samt åkaren utsattes för misiler och andra "onda"åkare som jaga han,
Men den va så sjukt skön, Men kommer verkligen inte ihåg va den heter, eller vars jag såg den, de ända ja vet var att de var nån tävling den va med i.
Tack på förhand : )
(orka inte lägga upp nå forum för de.)

Officiella OT-Tråden!
Haft sommarlov i en vecka, yay! Sommarjobbar i två veckor till, Bläyay.

Någon ringde och frågade om jag skulle med och segla med Hasse och Nojlas i sommar. Vi skulle starta i Andermatt och avsluta i Borlänge, kan bli hur bra som helst!

Officiella OT-Tråden!
Ohm1e sa:
Willlmutt sa:
Setermannen sa:
de va inte kul
Haha jag vet, de va de som va meningen :)

Officiella OT-Tråden!
Ohm1e sa:
Behöver hjälp att hitta skidfilm
Var längesen jag såg den, Den va me i nånsånhär "film" tävling, kommer inte häller ihåg va de var för tävling, Har svagt för mig att de var Freeride Video Awards 06, men e inte säker endå,

Men iallafall, De var upplagt som ett tv-spel, De va som en kille som satt och styrde åkaren samt åkaren utsattes för misiler och andra "onda"åkare som jaga han,
Men den va så sjukt skön, Men kommer verkligen inte ihåg va den heter, eller vars jag såg den, de ända ja vet var att de var nån tävling den va med i.
Tack på förhand : )
(orka inte lägga upp nå forum för de.)
Jag tror att den filmen var med i Vast Awards antingen 07 eller 06. Jag har Vast Award dvd:n så jag är ganska säker på att den finns där. Är det nu man ska skratta??

Officiella OT-Tråden!
Kruxelidux sa:
Say what now?

OCH för dom som vill veta så fick jag min lämpel idag, undra om man ska och köra ihjäl lite folk :>

Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp