Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Jag har så satans ont i rumpan min!! nu kanske ni tror att jag tappade tvålen i duschen men då har ni fel! jag slet som ett djur på gympan i torsdags och den sitter fortfarande i. idag har jag sprungit 5 km på löparbandet på gymmet idag *stolt*!! imorgon blir det springa lite till sen ska jag äta middag. peeezzz

Officiella OT-Tråden!
Ha ha ha
när jag var i riksgränsen 07 så höll dom att spela inn en film där och den skulle heta nåt med babylon. och när jag surfade på freeride typ igår så var det reklam för filmen .där dom hoppa me skotrar o höll på. (slednecks är stuntmännen)
Kanske oonödigt av mig o skriva o så men jag tycker att det är rätt fräsigt ändå

Officiella OT-Tråden!
J-rockner sa:
jeppenator sa:
Kinkan sa:
´
hahaha så jävla skön snubbe :D
HAHA, han som intervjuar ser precis ut som MAAANS här på freeride.. mera känd som MÅNS DOHNS!.. sjukt likt!
HHAHAHAH FYFAN!!!! Skön grabb! Random att han påstår att Karl gustav har tagit in ett ton amfetamin! lol!

Lätt skönast!
Barnorgier under havsbotten och " Englands prins av England" är dock skönast imo.

Officiella OT-Tråden!
"Jag är född ovanpå jorden hela tiden.
Jag är normal. Jag är livräddare, simlärare,
badmästare. Mina egna släktningar är på
mig för att döda mig bara för att dom är
kanibaler och sådana här gholbögar och förrädare"

Officiella OT-Tråden!
bara ja som inte kommer in på msn ;O ? !
kmr dock in på min hotmail men inte msn.
och ja provade skriva in med fel lösenord och då kom de upp samma fel fönster ;OO? o,0 ,,.. weiird..
kan ju knappast ha blivit hackat eftersom ja kmr in på min hotmail ..

Officiella OT-Tråden!
de funkar inte för mig heller nu en dag efter, tror vi på landet alltid är efter till och med om jorden skulla gå under skulla vi dö efter er,

Snödjup

Tillbaka
Topp