Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
finns vegas 9.0?StarcK sa:Hur gör man för att det itne ska bli så "randigt". har hört nånting om deinterlace, men hittar inget. Har vegas 9.0
Saxat från "http://forums.creativecow.net/thread/24/877001"How to deinterlace interlaced video in vegas?
Hi,
In the project properties setting check deinterlace method,
set it to "blend" or "interpolate". Try a few seconds of rendering with each and see which works better.
After that render your video to a progressive format, and deinterlacing is done.
But may I ask WHY do you want to deinterlace your video? Usually it's better not to do it.
There's no problem with your English, for many on this forum english is not the native language ( including me) )
Regards
K.L.
ctrl ->litenkaka sa:Hur gör man slowmotion i Vegas?
Håll i ctrl sen drar du klippet längre, drar du kortare blir det snabbspolat.superunknown sa:ctrl ->litenkaka sa:Hur gör man slowmotion i Vegas?
det måste inte vara frönt, de kan t ex vara blått också. men tänk på att ha nån färg som inte är lik din hudfärg, t ex om du har beige så kan du själv bli genomskinlig på vissa ställen när du använder effekten för att människohud är lite beigeaktigt, så blått eller grönt är nog bäst, gult,rött osv är inte bra. hoppas du förstårKinkan sa:aaaah jag fattar inte, varför måste det vara grönt???, kan nån hjälte länka en vettig tutorial till detta?FinHund sa:det är typ ett grönt papper eller filt typ som du hänger på väggen för att du ska kunna keya bort de grönaKinkan sa:va i H**vete är greenscreen?
är svart bra? (inget rasistiskt menat)JakobJ sa:det måste inte vara frönt, de kan t ex vara blått också. men tänk på att ha nån färg som inte är lik din hudfärg, t ex om du har beige så kan du själv bli genomskinlig på vissa ställen när du använder effekten för att människohud är lite beigeaktigt, så blått eller grönt är nog bäst, gult,rött osv är inte bra. hoppas du förstårKinkan sa:aaaah jag fattar inte, varför måste det vara grönt???, kan nån hjälte länka en vettig tutorial till detta?FinHund sa:det är typ ett grönt papper eller filt typ som du hänger på väggen för att du ska kunna keya bort de gröna
men ta bara någon färg som du inte har på kläderna eller som är på nå annat ställe på bilden!TheFibretech sa:är svart bra? (inget rasistiskt menat)JakobJ sa:det måste inte vara frönt, de kan t ex vara blått också. men tänk på att ha nån färg som inte är lik din hudfärg, t ex om du har beige så kan du själv bli genomskinlig på vissa ställen när du använder effekten för att människohud är lite beigeaktigt, så blått eller grönt är nog bäst, gult,rött osv är inte bra. hoppas du förstårKinkan sa:aaaah jag fattar inte, varför måste det vara grönt???, kan nån hjälte länka en vettig tutorial till detta?
i vegas är det ju högeklicka -> revers, kanske nått liknande i pinnacle?1-SeuWsS sa:nån som vet hur man spolar bakåt i pinnacle?![]()
finns väll typ bara til 8.0 ?Kinkan sa:finns vegas 9.0?StarcK sa:Hur gör man för att det itne ska bli så "randigt". har hört nånting om deinterlace, men hittar inget. Har vegas 9.0
nej dom enklare versionerna finns till 9, däremot finns pro bara till 8CharlesAndreas sa:finns väll typ bara til 8.0 ?Kinkan sa:finns vegas 9.0?StarcK sa:Hur gör man för att det itne ska bli så "randigt". har hört nånting om deinterlace, men hittar inget. Har vegas 9.0
fattar inte riktigt... men du kan ju importera i Movie maker.FinHund sa:vet nån nått prgram man kan importa filmen för jag göra med moviw makers för de lagga på vegas så skulle vara glad för tips
då blire så jävla dålig kvalla :STheFibretech sa:fattar inte riktigt... men du kan ju importera i Movie maker.FinHund sa:vet nån nått prgram man kan importa filmen för jag göra med moviw makers för de lagga på vegas så skulle vara glad för tips
ääh allt med utorrentSMagnusson sa:Finns det inget gratis redigeringsprogram man kan ladda ner utom movie maker?
/Sebbe
Kan man ladda ner vegas eller liknande där?FinHund sa:ääh allt med utorrentSMagnusson sa:Finns det inget gratis redigeringsprogram man kan ladda ner utom movie maker?
/Sebbe
du kan ladda ner 30 dagars trailer helt utan kostnad men sen måste man vara rik eller gå in på olagliga delar...SMagnusson sa:Kan man ladda ner vegas eller liknande där?FinHund sa:ääh allt med utorrentSMagnusson sa:Finns det inget gratis redigeringsprogram man kan ladda ner utom movie maker?
/Sebbe
men kvalitén försämras ju i vilket fall när du sparar den i movie maker. så om du tycker det är för dålig kvalité att importera i de så kommer du tycka att de är för dålig kvalité att spara filmerna i.FinHund sa:då blire så jävla dålig kvalla :STheFibretech sa:fattar inte riktigt... men du kan ju importera i Movie maker.FinHund sa:vet nån nått prgram man kan importa filmen för jag göra med moviw makers för de lagga på vegas så skulle vara glad för tips
Jag använder vegas 7.0 det funkar perfekt ;PErikAndersson sa:låter super. Jag undrar vad som är det bästa programet o redigera en film i (vill ha ett relativt bra program där man kan göra mycket mycket saker och som går att få tag hyfsat lätt)
tack på förhand
Antingen så gör man egna bilder i ps som man drar över eller så använder man färdiga klipp så kallade "artbeats" eller "light leeks". De är till för man ska kunna återskapa det skenet som ibland blir när man filmar med 16mm. Artbeatsen är svindyra att köpa. Har för mig att ett packet med olika klipp kostar 500 dollar eller nått sånt. www.artbeats.com.TheFibretech sa:Någon som vet hur man få till en sådan Halvtonad färg som drar sig över skärmen i vegas 8 pro?
Kolla vid 0.47 så fattar ni vad jag menar ( i detta fallet är det den gula jag syftar på )
https://www.freeride.se/video/none-production---chairity/
Det är olagligtmartinohman sa:vart kan man ladda hem vegas 6.0 gratis? länka
På scandinavianphoto.se tror de kostar 7-8 tusen.Zamboni sa:Vart kan man få tag på vegas någonstans ?
och vad kostar det
Så blir det för mig i VLC också. dock spelar det ingen roll då man bara kan spela upp det i annat program och det händer inget när man redigerar.akel-spektakel sa:alltså varför blir mina videoklipp blåa, altså inte redigering utan bara när jag spelar upp dom i vlc hur fixar jag detta, typ rosa blir blått blått blir oranaget.
den sidan är ganska bra https://www.freeride.se/about/rules.phpodel sa:Någon som vet en vettig sida man kan tanka ner sony vegas typ 6.0 på?