Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Håller med, ser ok ut på kartan. Men föret blir ju vad det blir. Vet du hur långt in man kan ta sig med bil innan vägen mot krossbu öppnar? Går det att komma in en bit mot leirvassbu redan innan den öppnat?Tycker det ser helt okej ut runt Krossbu/Leirvassbu. Men en faktiskt lägesrapport hade varit super.Visa bilaga 44354
Just i år tror jag vägen in till Leirvassbu är öppen hela vintern pga renovering av hotelletHåller med, ser ok ut på kartan. Men föret blir ju vad det blir. Vet du hur långt in man kan ta sig med bil innan vägen mot krossbu öppnar? Går det att komma in en bit mot leirvassbu redan innan den öppnat?
Jag har bara åkt där på våren när det är betong på morgonen och gosig vårsnö på eftermiddagen. Det är min avsikt även i vår då jag ska dit valborgshelgen.Håller med, ser ok ut på kartan. Men föret blir ju vad det blir. Vet du hur långt in man kan ta sig med bil innan vägen mot krossbu öppnar? Går det att komma in en bit mot leirvassbu redan innan den öppnat?
Har också planer att åka till norge vid valborg. Det verkar vara vinter enligt min research. Chans till slask längre ner i dalarna verkar det som.Någon som har en uppdatering?