Tutorial: Hur man bygger en sommar setup

wow så där seriös hade inte jag orkat vara:P hade blivigt för åksugen när jag kommit halvägs på trappen och gjort klart allt annat

du har förfan inte bara lyckat så förjävligt bra med setupen du har gjort en helt otroligt bra tutorial! steg för steg och snygga bilder bra beskrivningar och exakta mått på plankor tiden, tom hurmycket allt kostar! Bästa jag sett nånsin! tack för hjälpen hjälpe min setup att bli bra :D tacktacktacktack

14533aad40e1dcb6881448672379ec17.jpg

kollade lite grann på denna tutorial när jag byggde min ;)

linus96 sa:
Vad ska man landa på?om man inte ska ha det så man flyger ut i vattnet..........:P
På marken förståss? :) Det går bra att landa på gräs men om du inte vill landa rakt på gräset så kan du lägga lite plastgräs ovanpå gräset vid landningen, eller så kan du också sätta snö :)

Gediget arbete må jag säga, all credd till dig Kevin! :)

Om du ska ha en riktigt noga beskrivning ska du inte bara skriva plankor, eftersom du inte använt en enda, utan du har använt regel och brädor. Förutom till diagonalstöden på själva grunden för startrampen. Finns en skillnad, för att veta vad som är vad kan du t.e.x tänka att om du klyver en planka på mitten får du en regel, klyver du regeln får du en bräda, osv. till lekt och så.

Senast ändrad:
porky sa:
Om du ska ha en riktigt noga beskrivning ska du inte bara skriva plankor, eftersom du inte använt en enda, utan du har använt regel och brädor. Förutom till diagonalstöden på själva grunden för startrampen. Finns en skillnad, för att veta vad som är vad kan du t.e.x tänka att om du klyver en planka på mitten får du en regel, klyver du regeln får du en bräda, osv. till lekt och så.
okej... förstår inte riktigt ifall du är negativ/positiv/sarkastisk ?

Men jag gjorde den nu så noga så att en vanlig människa ska förstå den, och jag nämnde nog helt i början att jag andvände både tjocka och smala plankor (om det är nu det som du talade om?). Och lycka till med att klyva 3-4m långa plankor!

Senast ändrad:
Kevinnn sa:
porky sa:
okej... förstår inte riktigt ifall du är negativ/positiv/sarkastisk ?

Men jag gjorde den nu så noga så att en vanlig människa ska förstå den, och jag nämnde nog helt i början att jag andvände både tjocka och smala plankor (om det är nu det som du talade om?). Och lycka till med att klyva 3-4m långa plankor!
du vet alltså inte skillnaden mellan dom:) det är ett bra bygge menade inte så, men och du lägger 2 reglar bredvid varann, sen den blir så bred som den kan bli, då får du en planka, alltså om du delar plankan på den bredaste bredden. då får du en regel, och du klyver regeln på den smala bredden får du en bräda. förstod du nu?:) allt är inte plankor eller brädor. det är bara 2 olika sorter.

för om du på ett bygge blir bedd att hämta en planka och kommer med en bräda så blir det lagom fel.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp