Kinkan
Ny medlem
Tutorial: Hur man bygger en sommar setup
bredbent?anderssss sa:själv tycker jag att kicken är alldeles för smal, borde vara minst 1.5 meter bred. så har vi gjort.
bredbent?anderssss sa:själv tycker jag att kicken är alldeles för smal, borde vara minst 1.5 meter bred. så har vi gjort.
Kevinnn sa:Visa gärna bilder av eran sommar setup här om ni andvänt tutorialen![]()
På marken förståss?linus96 sa:Vad ska man landa på?om man inte ska ha det så man flyger ut i vattnet..........:P
typ rusta och såna ställen :danguus sa:Riktigt najz !!men ngn som vet var man köper just den plastgräsmattan ?
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORDkumlinan sa:din farsa lär ju vara sån som om man ska göra nåot ska det göras ordetligt
Det borde det väll göra :Ddeadwayable sa:skulle det här gräset funka bra? http://www.rusta.se/konstgras_131x250_cm_p62101025.html
Kevinnn sa:här är en kort edit jag gjorde för ett par veckor sedan:
vad är det vita du glider på?
okej... förstår inte riktigt ifall du är negativ/positiv/sarkastisk ?porky sa:Om du ska ha en riktigt noga beskrivning ska du inte bara skriva plankor, eftersom du inte använt en enda, utan du har använt regel och brädor. Förutom till diagonalstöden på själva grunden för startrampen. Finns en skillnad, för att veta vad som är vad kan du t.e.x tänka att om du klyver en planka på mitten får du en regel, klyver du regeln får du en bräda, osv. till lekt och så.
du vet alltså inte skillnaden mellan domKevinnn sa:okej... förstår inte riktigt ifall du är negativ/positiv/sarkastisk ?porky sa:Om du ska ha en riktigt noga beskrivning ska du inte bara skriva plankor, eftersom du inte använt en enda, utan du har använt regel och brädor. Förutom till diagonalstöden på själva grunden för startrampen. Finns en skillnad, för att veta vad som är vad kan du t.e.x tänka att om du klyver en planka på mitten får du en regel, klyver du regeln får du en bräda, osv. till lekt och så.
Men jag gjorde den nu så noga så att en vanlig människa ska förstå den, och jag nämnde nog helt i början att jag andvände både tjocka och smala plankor (om det är nu det som du talade om?). Och lycka till med att klyva 3-4m långa plankor!