Vad hände med Kallsupen?!

Pjuxterjack

Medlem
Freeride för alpinsverige och Kallsupen för surfsverige.... Det var en fungerande symbios!
Men nu är Kallsupen borta och en skugga faller över surfsverige. Finns det nåra alternativa forum?
Finns det nån som har nått tips på en motsvarande sajt? JAg har inte hittat nån med ett så informativt och underhållande forum (förutom här då... med ett renodlat surfforum va jävligt bra helt enkelt!)

Jodå det händer en del i surfsverige!

Det finns rykten som säger att kallsupen.com snart är tillbaka, större och bättre än någonsin, personligen hoppas jag på att inspirationen kommer från freeride. Samtidigt har nord och sopgubbarna börjat bygga sin site om vågsurf innehållande forum, bilder mm. (dock är forumtet låst just nu). Men det känns som många tillsvidare kör på nordgängets sida.

www.nordsurf.com

Sen finns ju gamla steffo.nu kvar där det bl a skrivs om vågsurf.

På annadagen ser det ut att bli surf, gött!

Pratade just med upphovsmannen till Kallsupen för att kolla vad han sa och han bekräftar allt jag sa i tidigare inlägg ang kallsupen! den är snart tillbaka större och bättre än någonsin!

Kolla www.surfzone.se så länge.. Överlägset störst vad gäller kite och vindsurf iaf. Vågsurf biten är inte lika stor men i stort sett alla på både kite och vindsurf forumet har koll på vågsurfingen

Tackar för de tröstande svaren. Själv sitter man strandad i Sotenäs utan varken bräda eller våtdräkt, så jag hoppas att Torö bjuder på fina vågor runt nyårshelgen istället.
:o)

Ha d fint

Aloha!
Snart?!! ? verkar som alla surfdudes tar de där konstiga begreppet tid med en nypa salt. Ingen som har något konkret datum på när kallsupen är uppe igen?

Nu finns den ute, alla ni som undrat över vad som hände med kallsupen.

Gå in på www.kallsupen.com och se.

Snart är kanske ett ord som behöver omvärderas dock.

På jobbdatorn med Opera funkade det inte, Men på min egen dator med Opera 9 verkar det funka fint, så jag ändrar mitt betyg till godkänt!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp