Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Nej, det är det inte.
Om jag inte missminner mig har PC haft med berget i fråga, minst två gånger.
Det är dryga 4 mil från där jag står, till toppen.
Då har vi begränsat oss till alla toppar över 3410 m i Österrike och angränsande områden... :rolleyes:
Rötspitz(e)? Men när jag söker verkar den bara ha varit med en gång, så stämmer nog inte...

Senast ändrad:
Då har vi begränsat oss till alla toppar över 3410 m i Österrike och angränsande områden... :rolleyes:
Rötspitz(e)? Men när jag söker verkar den bara ha varit med en gång, så stämmer nog inte...
Inte Rötspitze. Jag står i ett land, och fotar berget i ett annat. Österrike uppenbarligen.
Som sagt ligger berget i PC-marker, så han har haft med både berget och många andra bilder från närliggande skidområde.

Gissar att du står på Zugspitze och fotar in i Österrike?
Inte för att det är frågan, men vi behöver ju uppenbarligen lite hjälp på vägen när inte ens Kalle eller PC enkelt slänger ur sig rätt svar….

Gissar att du står på Zugspitze och fotar in i Österrike?
Inte för att det är frågan, men vi behöver ju uppenbarligen lite hjälp på vägen när inte ens Kalle eller PC enkelt slänger ur sig rätt svar….
Så är det naturligtvis, men det tror jag både Kalle och PC listade ut omedelbums.
Och då tror jag inte det dröjer länge.....

Edit - det är för övrigt ingen spitze vi letar efter.

Senast ändrad:
Då hänger jag med med en topp som varit med förr. Kanske med PC tom?:unsure: Osäker. Vad heter den till vänster, lite bakom? Inte den i molnen alltså…
1660992294806.jpeg

Är ute på byn och far, men slänger in en gissning för att kanske få igång roligheterna ...
Skulle det kunna vara Brunnistock eller Chli Windgällen kanske? PC åkte väl igenom där och fallhöjden ner till dalen bör väl ligga på ngt sådant. Var inte de också, för att citera skåningarna, lite "spissiga"?

Är ute på byn och far, men slänger in en gissning för att kanske få igång roligheterna ...
Skulle det kunna vara Brunnistock eller Chli Windgällen kanske? PC åkte väl igenom där och fallhöjden ner till dalen bör väl ligga på ngt sådant. Var inte de också, för att citera skåningarna, lite "spissiga"?
Ofan, du vet alltså inte vad det är!😲😉
Hoppas att Kalle inte misstycker att jag visar en bild till på berget.
1661007455868.jpeg

Långt i från är det ju inte. Men som sagt berget som syns tydligt.

Gustavsbergsbacken på Frösön? Solcellerna är för Ivos bil. 😜

Edit: skämt å sido, Wildkogel, Neukirchen am Grossvenediger?

Senast ändrad:
Uppdaterade visst bara en minut innan du svarade, sånt som händer. Lite mellandag här, mycket regn fre-lör och fortfarande låga moln och blöta stigar idag. Så jag tog pendeltåget och gick en promenad längs en sjö. Vilken?
IMG_4261.JPG

Tillbaka
Topp