Jocke_I
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tänker för mycket på La Thuile nu för tiden...Jag antar att du menar Val Thorens, men oavsett vilket så är det fel.
Men rätt land.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tänker för mycket på La Thuile nu för tiden...Jag antar att du menar Val Thorens, men oavsett vilket så är det fel.
Men rätt land.
Tignes?
Båda svaren är för långt norrut.Är nog inte rätt men påminner lite om Chanrossa-liften i Courchevel. Gissar på det.
Japp.Ah, Serre C!?
Namsan Seoul?Vad heter liften?
Snyggt, helt rätt. Misstänker att du åkt den själv eller lyckades du lista ut det på något annat sätt?Namsan Seoul?
Jag har inte åkt den men staden kändes som Sydkorea/Seoul så jag behövde kolla upp om de hade en kabinbana. Gillar Geoguessr och På Spåret. Har svårare för bergstopparna här i tråden..Snyggt, helt rätt. Misstänker att du åkt den själv eller lyckades du lista ut det på något annat sätt?
Bilden vidare till dig @oscarwindahl
Kan det vara Nipfjället, Städjan och Idre?Jag har inte åkt den men staden kändes som Sydkorea/Seoul så jag behövde kolla upp om de hade en kabinbana. Gillar Geoguessr och På Spåret. Har svårare för bergstopparna här i tråden..
1. Vilket fjäll vilar vi oss på?
2. Vad heter spetsen till vänster?
3. Vad heter skidorten till höger?
Rätt, rätt och rätt! Över till dig!Kan det vara Nipfjället, Städjan och Idre?
Kul!Rätt, rätt och rätt! Över till dig!
Finns inga träd på SvalbardJättelångt norr ut, typ Svalbard?
Dalvik stämmer!Dalvik?
Det är namnen på stationerna, liften kallas även Gütsch Flyer. Populär tur-terräng på andra sidan runt Rossbodenstock.Kan det vara unter stafel gutsch?
Stämmer!Frankenjura?
Då är väl leden Action DirecteStämmer!
Nej Action Directe var inte googlad. Det kom från mnnesbanken (väl medveten om att det inte var den leden på bilden).Den enda led från Frankenjura jag vet om är action direct och den var googlad för länge sen.
Jag tänkte inte på dig.Nej Action Directe var inte googlad. Det kom från mnnesbanken (väl medveten om att det inte var den leden på bilden).