erik_sundstrom
Ny medlem
Vilket märke skulle du helst vara sponsrad av?
heiniken
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VERY VERY NICE!Pl0PPEN sa:salomon
oakley
lrg
jiberish
smith optics
atomic skis
freeride.se
armada
poc
Där jobbar min morsa vafangraner sa:S.E.B banken skulle vara najs![]()
det var ett j-a tjat om dina tröjor från salomon. måttligt imponerande, så slappna av nu.AlvinS sa:Fick fkt hem ett par burkar Red Bull från just Red Bull
och fick nyligen mail om att Salomon just skickat iväg
lite produkter till mig. Sponsoring is nice :D
får man fråga hur f-n du tänkte? man fick bara välja ett och du valde 8??Pl0PPEN sa:VERY VERY NICE!Pl0PPEN sa:salomon
oakley
lrg
jiberish
smith optics
atomic skis
freeride.se
armada
poc
precisLee-nus sa:ja, gooooogles som det heter!Dirty-T sa:oakley! grymma kläder och googles
känn ironin. det heter goggles. sprid budskapet!Dirty-T sa:precisLee-nus sa:ja, gooooogles som det heter!Dirty-T sa:oakley! grymma kläder och googles
Värt att vara sponsrad av både redbull och monster?Fest4ever sa:Redbull
Monster
Oakley
Burton
MAX
De e de enda man behöver![]()
han vill ju bara vara som de "stora pojkarna".linder sa:Värt att vara sponsrad av både redbull och monster?Fest4ever sa:Redbull
Monster
Oakley
Burton
MAX
De e de enda man behöver![]()
Då är redbull bra mycket coolare eftersom dom inte säljer kepsar, kläder som monster gör.
Samt att denna tråden handlade om att man fick välja en sponsor... så dubbel fail!
Jag skulle valt Armada
Kan tänka mig det om man kör järnet i störtloppsbacken med FIS-godkända skidor :O:O:OAlvinS sa:Fick fkt hem ett par burkar Red Bull från just Red Bull
hahahaKruxelidux_ninjamaster sa:Kan tänka mig det om man kör järnet i störtloppsbacken med FIS-godkända skidor :O:O:OAlvinS sa:Fick fkt hem ett par burkar Red Bull från just Red Bull
sure!AlvinS sa:Fick fkt hem ett par burkar Red Bull från just Red Bull
salomons nya stora affischnamn!Rogby sa:vad fan är alvinS för lallare?