ollewestlund
Medlem
Jibberish / Jibbing Inlägg
tnx, nu funkar det 
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
var fan har du fått tag på dom?! :|OlofM sa:hehe jag har förutom de där grabarna så har jag dubbel nose, octo, Super tweaaakad nosemute och en otweakad nosemute(finns ju en till nosemute som bilderna visar) :D
samma här...ALXX sa:Är det bara för mig kläderna blir fuckade när man kör dom nya grabsen? alltså att man inte kan ha mönster, det blir bara helfärgat...
samma här, nån fransk skit!klara-kluck sa:bara ja som inte kommer in jibberishgame.com?
de står att man ska ha lösen o nickname:S
När kommer den!?marer sa:http://jibberishgame.com.linux.oxianet.com/news/img/17_ci_07.jpg?
smygtitt på nya candide leveln till jibberish :P
haha jag vet:P men inte fan hare kommigt!marer sa:2.0 skulle typ ha kommit för 1år sedan :P
ja har gjort deDeespin sa:läs på sida 4 ffs^^
1. du laddar ner domsimon_ahlen sa:Snälla hjälp mej hur gör man för att lägga in nya banor?
the same problem here:Sasså att ja måste installera om deKruxeliduX sa:haha varför kan inte ja spela.. de svänger åt vänster hela tiden å om ja stänger av de så måste ja instalera om de om ja ska spela igen ?? :P
du går in i en mapp som heter tex. C/jibberish/jibberishdeluxebeta/skis där döper du skidora till custom 1 custom 2 och custom 3simon_ahlen sa:När man designat dom nya skidorna är de bara o spara dom i paint så finns dom i jibberish då eller