Jibberish / Jibbing Inlägg

tycker att nån borde länka alla gamla grab paket eller fixa en liten server å lägga dom på, för dom försvinner ju från den sidan.. å nu sitter jag här me bara dom gamla grabarna.. HUR ska jag göra!?

jeppenator sa:
tycker att nån borde länka alla gamla grab paket eller fixa en liten server å lägga dom på, för dom försvinner ju från den sidan.. å nu sitter jag här me bara dom gamla grabarna.. HUR ska jag göra!?
Tänkte samma tanke igår ja har oxå bara gamla:/

Hej Jag har laddat ner jibberish och spelat det... men sen när jag stänger ner det och sen vill spela igen så står det bara typ jpg cuold not be read så går det inte att spela, :( vad gör jag för fel?

Stepup sa:
Hej Jag har laddat ner jibberish och spelat det... men sen när jag stänger ner det och sen vill spela igen så står det bara typ jpg cuold not be read så går det inte att spela, :( vad gör jag för fel?
du måste starta de ur jibberish mappen.

jeppenator sa:
Vad är det för format på grabpaketen? Kan fixa en enkel sida där man kan ladda upp grabpaket

edit: btw, hur stora är grabpaketen? Räcker det med 2mb/fil?

Senast redigerad av en moderator:
Vet någon hur stort ett ihoppackat grabpaket är?!?
Vet någon hur stort ett INTE ihoppackat grabpaket är?!?

bra, www.grabs.se.nu där kan ni lägga upp era grabpaket.

OBS! Skriv ett eget filnamn för eran fil så är det lättare + att om man laddar upp en fil med samma namn som en annan fil så ersätts första filen så att den försvinner (har inte hunnit fixa så att den genererar unikt filnamn)

Max 2mb per fil också

Nån som kan prova ladda upp ett grabpaket? Jag har inte jibberish på den här datorn...

Håller också på att fixa så att man kan skriva in vem som har skapat grabpaketet så att det står sen..

J-rockner sa:
odlander-M sa:
v-larsson sa:
jag tycker vi votekickar toum.
blåser skallen av han med en glock först,
och bara för att narra han knivar vi han nästa runda
nej nej , vi tar deageln och skuter han i knät sen tar vi och flashar han sen dödar vi med

avp,n
Man kan ju fan tro att dom som fixar med spelet fryslaggar eller nått. nja vi tar väl inte avp´n möjligtvis awp´n jäkla random newb. orka att toum campar cv´n liksom. men fan vi tar 4,3an och köttar honom liksom, asså.

v-larsson sa:
J-rockner sa:
odlander-M sa:
blåser skallen av han med en glock först,
och bara för att narra han knivar vi han nästa runda
nej nej , vi tar deageln och skuter han i knät sen tar vi och flashar han sen dödar vi med

avp,n
Man kan ju fan tro att dom som fixar med spelet fryslaggar eller nått. nja vi tar väl inte avp´n möjligtvis awp´n jäkla random newb. orka att toum campar cv´n liksom. men fan vi tar 4,3an och köttar honom liksom, asså.
Och jag tycker ni ska besöka fragbite.se mera!

simonl sa:
Deespin sa:
tackar, det såg ut att funka bra
Jävligt bra Deespin men kan man inte fixa namn satt det står, True tail, dubbel mute och vilka grabar som e med i paketet?:)
Jag håller på försöka fixa så att man kan skriva in vad det är för grabar i paketet, men fram till det är fixat kan man skriva in innehållet i filnamnet innan man laddar upp..
Håller dock på att göra om designen så ni slipper den fula som är nu, så det kan ta ett tag innan jag fixar det andra

Har gjort om nu och tagit bort alla uppladdade filer.
Nån som kan prova ladda upp ett grabpaket igen? (Läs info innan ni gör det)
http://www.grabs.se.nu/

va? Du högerklickar ju och trycker på "spara länk som" eller "spara mål som" beroende på vad du har för webbläsare och sen sparar du den som filnamn.b3d

det är så jag gör det står bara cross_in6.b3b och jag döpte grabarna till original_grabar.b3b och jag har kollat igenom hela jibberishmappen och jag har inga andra grabar i hela mappen.

men jag får det liksom inte som en b3b fil när jag tankar den. ist för hur ikonerna för när man har en b3b fil så blir dte som ett blad med internet explorer eét på.

Senast ändrad:
v-larsson sa:
men jag får det liksom inte som en b3b fil när jag tankar den. ist för hur ikonerna för när man har en b3b fil så blir dte som ett blad med internet explorer eét på.
men lägg den i filen jibberish med namnet cross_in6.b3d bara

hur gör jag om filen från html fil till b3b fil? för jag får det som en html fil när jag sparar mål som från sidan. men då får jag hem det i en html fil.

hur gör jag om filen från html fil till b3b fil? för jag får det som en html fil när jag sparar mål som från sidan. men då får jag hem det i en html fil.

Snödjup

Tillbaka
Topp