Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte samma tanke igår ja har oxå bara gamla:/jeppenator sa:tycker att nån borde länka alla gamla grab paket eller fixa en liten server å lägga dom på, för dom försvinner ju från den sidan.. å nu sitter jag här me bara dom gamla grabarna.. HUR ska jag göra!?
blåser skallen av han med en glock först,v-larsson sa:jag tycker vi votekickar toum.
du måste starta de ur jibberish mappen.Stepup sa:Hej Jag har laddat ner jibberish och spelat det... men sen när jag stänger ner det och sen vill spela igen så står det bara typ jpg cuold not be read så går det inte att spela,vad gör jag för fel?
tackSimon_Ahlen sa:du måste starta de ur jibberish mappen.Stepup sa:Hej Jag har laddat ner jibberish och spelat det... men sen när jag stänger ner det och sen vill spela igen så står det bara typ jpg cuold not be read så går det inte att spela,vad gör jag för fel?
jodåJBO sa:det kommer aldrig att bli klatrt
Vad är det för format på grabpaketen? Kan fixa en enkel sida där man kan ladda upp grabpaketjeppenator sa:tycker att nån borde länka alla gamla grab paket eller fixa en liten server å lägga dom på, för dom försvinner ju från den sidan.. å nu sitter jag här me bara dom gamla grabarna.. HUR ska jag göra!?
b3d. tror jagDeespin sa:Vad är det för format på grabpaketen? Kan fixa en enkel sida där man kan ladda upp grabpaket
nej nej , vi tar deageln och skuter han i knät sen tar vi och flashar han sen dödar vi medodlander-M sa:blåser skallen av han med en glock först,v-larsson sa:jag tycker vi votekickar toum.
och bara för att narra han knivar vi han nästa runda
ordar dig som ett as larsson, inte för att han ansvarar för när spelet blir klart men för att hans engelska e så dålig.v-larsson sa:jag tycker vi votekickar toum.
1957kbDeespin sa:Vet någon hur stort ett ihoppackat grabpaket är?!?
1713kbDeespin sa:Vet någon hur stort ett INTE ihoppackat grabpaket är?!?
Man kan ju fan tro att dom som fixar med spelet fryslaggar eller nått. nja vi tar väl inte avp´n möjligtvis awp´n jäkla random newb. orka att toum campar cv´n liksom. men fan vi tar 4,3an och köttar honom liksom, asså.J-rockner sa:nej nej , vi tar deageln och skuter han i knät sen tar vi och flashar han sen dödar vi medodlander-M sa:blåser skallen av han med en glock först,v-larsson sa:jag tycker vi votekickar toum.
avp,n
Och jag tycker ni ska besöka fragbite.se mera!v-larsson sa:Man kan ju fan tro att dom som fixar med spelet fryslaggar eller nått. nja vi tar väl inte avp´n möjligtvis awp´n jäkla random newb. orka att toum campar cv´n liksom. men fan vi tar 4,3an och köttar honom liksom, asså.J-rockner sa:nej nej , vi tar deageln och skuter han i knät sen tar vi och flashar han sen dödar vi medodlander-M sa:blåser skallen av han med en glock först,
avp,n
Jävligt bra Deespin men kan man inte fixa namn satt det står, True tail, dubbel mute och vilka grabar som e med i paketet?Deespin sa:tackar, det såg ut att funka bra
Jag håller på försöka fixa så att man kan skriva in vad det är för grabar i paketet, men fram till det är fixat kan man skriva in innehållet i filnamnet innan man laddar upp..simonl sa:Jävligt bra Deespin men kan man inte fixa namn satt det står, True tail, dubbel mute och vilka grabar som e med i paketet?Deespin sa:tackar, det såg ut att funka bra![]()
men lägg den i filen jibberish med namnet cross_in6.b3d barav-larsson sa:men jag får det liksom inte som en b3b fil när jag tankar den. ist för hur ikonerna för när man har en b3b fil så blir dte som ett blad med internet explorer eét på.