Jibberish / Jibbing Inlägg

redrum sa:
ännu ett felmeddelande...

error! loading.jpg did not load

vad kan jag göra åt det!?
Någon snäll person kanske kan ladda upp loading.jpg som ligger i jibberishmappen, så kan du lägga in den där och ersätta andra om den buggar. Jag själv kan inte göra det eftersom jag inte har jibberish på datorn. men annars kan du säkert göra en egen bild som du döper till loading.jpg och lägger den i jibberishmappen eftersom den bilden inte är så viktig. Det är bara den bilden som är när man startar spelet och det laddar.

soft:D marer

jävligt grym bana men va lite hackigt på vissa ställen och så var den mindre än jag trodde den skulle va

Senast ändrad:
Marer! ladda upp leveln nånstans.. jag får fan inte hem den.. även fast jag är medlem på sidan och inloggad står de att jag måste logga in för å kunna tanka hem.. WACK

Jag tycker den va preeeciiiiiss eller ja, till och med ganska många snäpp sämre än alla andra banor som t.e.x marer gjort, är dom andra banorna också såhär "kassa"

marer sa:
besvikelsen är ju big berta hoppet som man knappt hinner runt spiken 900 i.
jo lite litet är de nog men man hinner nog runt 10 i de första i varje fall.
allt funkar annars bra för mej utom första railen.

alla vimplar å allt ser bra ut :)

Ojjj såg nu att ja hade glömt att lägga in alla vimplar och bakgrunden och skit, nu blev allt genast mkt snyggare :)

marer sa:
carl_d sa:
marer sa:
besvikelsen är ju big berta hoppet som man knappt hinner runt spiken 900 i.

hehe, jag pallar inte ens spela den för det laggar så inihelvete.
asså för mig laggar de inte utan de är inrunen som är lite hackiga speciellt på första hoppet

artisty sa:
marer sa:
carl_d sa:

hehe, jag pallar inte ens spela den för det laggar så inihelvete.
asså för mig laggar de inte utan de är inrunen som är lite hackiga speciellt på första hoppet
min gubbe får ryck precis överallt, och CPUn exploderar till 100% så fort jag startar banan.

wiho landar på huvudet 10meter brevid landingen, rowli shit.

tänkte bara säga att ja tycker det är fruktansvärt roligt att man kan ändra massa grejs i jibberish, jag lagt in en stor bild på stalin som är över hela mammoth för han e så ful haha ehm over and out i guess..

Snödjup

Tillbaka
Topp