Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hehe som fanJhunt sa:Marer myser av att retas med oss männskliga :P
SLUUUUTA NU! jag blir galen... du får fan ta å dela med dig av allt haxxxxxxxoooor shit du fixat.. eller så får vi se till att johan lägger en 14 dagars ban på dig för att du retar oss medlemmar till vansinne...marer sa:hehe som fanJhunt sa:Marer myser av att retas med oss männskliga :P
appropå ingenting
http://img386.imageshack.us/img386/8764/screenshot080xh1.png
jag tror det ska vara tvärt om.. döda mig inte om ja har fel! snälla! marer har lärt mig mycket idag om dom här grejjorna! mycket trwevlig kille! tack tackHummpe sa:Det funkar itne för mej det där LRG paketet? jag la in cross filen i mainfolder och .PNG filerna i Charactermappen
DÖDSTRAFF!!! SOPA!! DÖÖÖ!. Joke tho, men du har fel, cross_in6.b3d ska ligga mainfolder, png filerna i character, ska ladda ner filerna och kolla om ja får till det. har ingne kontakt med marer just nu för mitt msn bögar. någon annan som lideR?rasmusericson sa:jag tror det ska vara tvärt om.. döda mig inte om ja har fel! snälla! marer har lärt mig mycket idag om dom här grejjorna! mycket trwevlig kille! tack tackHummpe sa:Det funkar itne för mej det där LRG paketet? jag la in cross filen i mainfolder och .PNG filerna i Charactermappen
Spela med puffy jackan,Hummpe sa:okej det funka men hur går jag bort den gamla jackan? den typ ligger över den nya
nej..jespero sa:finns jibberish till mac ?
Lägg bara in cross filen i main folder och PNG filerna i characterV_I sa:I vilket filformat sak jag öppna LRG paketen i??
undrar det samma ?Stenman sa:finns det nåt paket med tighta byxor o lång jacket ?
JockeKiviniemi sa:undrar det samma ?Stenman sa:finns det nåt paket med tighta byxor o lång jacket ?
mm märkte de ja me:P råkade köra på den sen var ja heltplötsligt vid start:P :D fett najs:DJapaner sa:Bara jag som märkt att på one shot banan finns en snöskoter. om man kör in i den så kommer man upp till do mtvå hoppen ovanför.. feeeett!
ni vet om att ni kan trycka på siffrorna 1-9 för att börja om banan va?Bjorsberg sa:mm märkte de ja me:P råkade köra på den sen var ja heltplötsligt vid start:P :D fett najs:DJapaner sa:Bara jag som märkt att på one shot banan finns en snöskoter. om man kör in i den så kommer man upp till do mtvå hoppen ovanför.. feeeett!
och om ni vill hoppa över en del av banan tex pipen i vail kan ni åka förbi den fra mtill hoppet och trycka ctrl + 1 så kan ni trycka 1 sen för att köra där ifrån , om ni inte visste demusch_odlaren sa:ni vet om att ni kan trycka på siffrorna 1-9 för att börja om banan va?Bjorsberg sa:mm märkte de ja me:P råkade köra på den sen var ja heltplötsligt vid start:P :D fett najs:DJapaner sa:Bara jag som märkt att på one shot banan finns en snöskoter. om man kör in i den så kommer man upp till do mtvå hoppen ovanför.. feeeett!
yep. och ni kan använda siffrorna 1-9 där ocksåa_ahlnas sa:och om ni vill hoppa över en del av banan tex pipen i vail kan ni åka förbi den fra mtill hoppet och trycka ctrl + 1 så kan ni trycka 1 sen för att köra där ifrån , om ni inte visste demusch_odlaren sa:ni vet om att ni kan trycka på siffrorna 1-9 för att börja om banan va?Bjorsberg sa:mm märkte de ja me:P råkade köra på den sen var ja heltplötsligt vid start:P :D fett najs:D
som pressansvarig för marer tror jag att ja ska ladda upp det sedan, om ja hittar dää.yeah sa:http://i16.tinypic.com/4v3nwic.jpgJockeKiviniemi sa:undrar det samma ?Stenman sa:finns det nåt paket med tighta byxor o lång jacket ?
Omöjligtsears sa:ingen som kan göra kläppen snowpark till jibberish?!?
varför?DanneK sa:Omöjligtsears sa:ingen som kan göra kläppen snowpark till jibberish?!?
För att det inte går. när man spelar den se nså sprängs datorn.Mangeeeee sa:varför?DanneK sa:Omöjligtsears sa:ingen som kan göra kläppen snowpark till jibberish?!?![]()
Kanske för att ingen vet hur parken kommer se ut i år? :PMangeeeee sa:shiiiiet,Japaner sa:För att det inte går. när man spelar den se nså sprängs datorn.Mangeeeee sa:varför?![]()