Jibberish / Jibbing Inlägg

NZ Snowpark
mini_32_pic1.jpg
mini_32_pic2.jpg
mini_32_pic3.jpg

mini_32_pic4.jpg
mini_32_pic5.jpg
mini_32_pic6.jpg

mini_32_pic7.jpg
mini_32_pic8.jpg
mini_32_pic9.jpg

mini_32_pic10.jpg
mini_32_pic11.jpg
mini_32_pic12.jpg

Level by Vincent Paquet. Available when finished...

Senast ändrad:
är det någon som har det grabpaketet me dubbel mute o nosemute o de för ja såg de i en film på jibbingame.com.Och de var jäkligt snygga grabar.

Det funkar itne för mej det där LRG paketet? jag la in cross filen i mainfolder och .PNG filerna i Charactermappen

Hummpe sa:
Det funkar itne för mej det där LRG paketet? jag la in cross filen i mainfolder och .PNG filerna i Charactermappen
jag tror det ska vara tvärt om.. döda mig inte om ja har fel! snälla! marer har lärt mig mycket idag om dom här grejjorna! mycket trwevlig kille! tack tack

rasmusericson sa:
Hummpe sa:
jag tror det ska vara tvärt om.. döda mig inte om ja har fel! snälla! marer har lärt mig mycket idag om dom här grejjorna! mycket trwevlig kille! tack tack
DÖDSTRAFF!!! SOPA!! DÖÖÖ!. Joke tho, men du har fel, cross_in6.b3d ska ligga mainfolder, png filerna i character, ska ladda ner filerna och kolla om ja får till det. har ingne kontakt med marer just nu för mitt msn bögar. någon annan som lideR?

Bara jag som märkt att på one shot banan finns en snöskoter. om man kör in i den så kommer man upp till do mtvå hoppen ovanför.. feeeett!

musch_odlaren sa:
Bjorsberg sa:
Japaner sa:
Bara jag som märkt att på one shot banan finns en snöskoter. om man kör in i den så kommer man upp till do mtvå hoppen ovanför.. feeeett!
mm märkte de ja me:P råkade köra på den sen var ja heltplötsligt vid start:P :D fett najs:D
ni vet om att ni kan trycka på siffrorna 1-9 för att börja om banan va?
och om ni vill hoppa över en del av banan tex pipen i vail kan ni åka förbi den fra mtill hoppet och trycka ctrl + 1 så kan ni trycka 1 sen för att köra där ifrån , om ni inte visste de

a_ahlnas sa:
musch_odlaren sa:
Bjorsberg sa:
mm märkte de ja me:P råkade köra på den sen var ja heltplötsligt vid start:P :D fett najs:D
ni vet om att ni kan trycka på siffrorna 1-9 för att börja om banan va?
och om ni vill hoppa över en del av banan tex pipen i vail kan ni åka förbi den fra mtill hoppet och trycka ctrl + 1 så kan ni trycka 1 sen för att köra där ifrån , om ni inte visste de
yep. och ni kan använda siffrorna 1-9 där också

alltså

ctrl + 1
ctrl + 2
ctrl + 3...

Me nvafan, så har jag alltid gjort . haha. man typ kör ett hopp hela tiden så lägger ma ndet på ctrl+2 så kör ma ndet ett tag, se nbyter ma ntil l3 osv. fett chill

Snödjup

Tillbaka
Topp