Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är helt som du sade, kvaliteten är väldigt mycke bättre då man filmar i ljusare ställen, eftersom GoPro kamerona inte filmar lika bra då det är mörkt. Du kan kolla mina edits på min profil, så ser du skillnaderna då jag har filmat när det är molnigt och soligt =)Timbe sa:Har börjat testa min gopro nu, bara hemma i gråa skåne, men jag är inte speciellt imponerad av bilden, än så länge, tycker inte det är så fin skärpa som alla edits på freeride är osv, jag har en känsla av att bilden verkar fruktansvärt fin när det är färgglatt där man filmar, ex i soliga alperna, stämmer detta? eller gör jag något fel? !har testat alla upplösningar!
Koppla in den med USB-sladden, då kommer lampan börja lysa rött (indikerar att laddning pågår). Starta kameran, då ska det stå USB i displayen och du kommer åt minneskortet som en flyttbar enhet (ett minneskort måste sitta i)f3lix sa:Nu har jag fått min gopro men det är en sak som inte fungerar. När jag kopplar in den i datorn så kommer det inte upp någonstans.. någon som möjligtvis vet vad detta kan bero på?
Jag måste starta min innan, med sladden i kameran men inte i datorn... sen lägger jag in sladden i usb-porten (när kameran är på) då blir det "USB-läge" också kommer den fram i datorn.f3lix sa:Nu har jag fått min gopro men det är en sak som inte fungerar. När jag kopplar in den i datorn så kommer det inte upp någonstans.. någon som möjligtvis vet vad detta kan bero på?
Det står längre upp i denna tråden! :Pjohyn sa:Har hört mycket olika angående minneskorten..t.ex att vissa funkar bra i 720 men är jätteklena i 1080,however, ska nog köra på ett 8 gig alt. 16.
Frågan är nu vad för märke och typ man ska välja..
Är det någon som har ett kort som ni är väldigt nöjda med kan ni gärna pma eller posta här i tråden!
tack på förhand
Beställ från Go Pro direkt, mycket billigare.Andreas-H sa:nån som vet om man kan köpa "Chest Mount Harness" någonstans i Stockholm?
http://gopro.com/camera-mounts/roll-bar-mountMikesb sa:Har en fråga!
Hur fäster man kameran på en stav? ^^
tänkte köpa en sån där handlebar mount. Men det går lika bra med ett vanligt fäste och en jävla massa silvertejpMikesb sa:Har en fråga!
Hur fäster man kameran på en stav? ^^
Har filmat då det har varit ganska kallt men aldrig haft några problem, har du haft dem problemen? kan ju prova använda vattentäta locket så kanske den håller värmen lite mer.BataZion sa:Är det nåns go pro som har börjat flippa för att den blir för kall?
Tex fastna i foto läge och ta kort av sig själv?
Lr att den blir så kall att allt man har sparat på minnes kortet raderas?
har haft den i 10 minus, inga problem. men den har fastnat för mig också. då tog jag ut batterietBataZion sa:Är det nåns go pro som har börjat flippa för att den blir för kall?
hörde att en kille betalade 2000 för tull/fraktAxel135 sa:Beställ från Go Pro direkt, mycket billigare.Andreas-H sa:nån som vet om man kan köpa "Chest Mount Harness" någonstans i Stockholm?
Vet dock inte om deras saker tullas.
http://gopro.com/camera-mounts/chest-mount-harness
Lyckas du med det sistnämda så är det nog riktig skitkvalite på minnet då SD minnen skall klara av -40ºC till 85ºCBataZion sa:Är det nåns go pro som har börjat flippa för att den blir för kall?
Jag har använt min kamera i -20 som mest eller runt -10 och väldigt mycket blåst. Har bara varit med om att den dör av sig själv när batteritiden är rätt låg, den klarar några minuter bara ibland. (Ska nämnas att det inte är så att den verkligen har slut på batteri, den har haft bra med batteri och fungerat längre inomhus efter skiddagen). Den blir även rätt seg, tar ett tag innan den startar igång. Men varmare än -20 så har det varit väldigt lugnt för mig och den har fungerat utan problem.BataZion sa:Är det nåns go pro som har börjat flippa för att den blir för kall?
Tryck på meny-knappen tills det står "ALL" i fönstret. Tryck på rec-knappen (benämns "Shutter" i manualen), då börjar ALL blinka. Tryck på rec-knappen igen för att bekräfta.f3lix sa:En till fråga från mig: Jag fattar inte hur man tar bort alla klipp på kameran (och ja jag har läst instruktioner)? Så kan någon lite enkelt berätta detta :P