Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
jeppenator sa:
http://www.jesper.nu/filmer/wtf/155_t-shirts.php jag tycker han har lite baggy tröjjor på slutet.. köp sånna alla wangstahs.. 10 XL är väl lagom?
Har sett den, den är skön.
Antar att du fastnade på jesper.nu efter att jag länkade? :P

Officiella OT-Tråden!
när jag badade sist var jag nära på att sätta dubbelmollbergare från en meterssvikten, det gjorde ont, nån som kan tipsa mej om hur man landar på fötterna

Officiella OT-Tråden!
Jag skall skriva ett arbete och jämföra kulturen mellan ett svenskt företag och ett vietnamisiskt. någon som kan inspirera mig om några kulturkrockar ? ..!

Officiella OT-Tråden!
meningen med livet är funnet! 42!!
var föresten på stadium nyss och kollade på ett par fujative 07, nån som vet nåt om den skidan?

Officiella OT-Tråden!
Hörni, kolla in detta då!
Skriv in Miserable Failure på google och klicka på "jag har tur".
Ja, det kan man kalla fel alltså!

Officiella OT-Tråden!
Exakt Jeppenator, bigboys hette den innan.
Angående Idol och Ondskan, så är det någon mer än jag som klurat ut att Idol-Danny är statist i Ondskan?
Han står t,ex och kollar på när det är fight, osv. Dock har en förjävla gammal frilla så han e svår att känna igen.
Nån sherlock holmes som upptävkt det förutom jag?

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Lena PH är en riktig milf, sådan man bara drömmer om..
Förövrigt en mycket underhållande tråd detta, många goda skratt har man fått sig..
OCh jag tror verkligen jag måste prova något av BigAir´s berömda kebabsåser någon gång, kanske ha det till lite pölsa? Bara för att förhöja den eminenta smaken av pölsa till oanade höjder..

Officiella OT-Tråden!
Henrik_koivisto sa:
Lena PH är en riktig milf, sådan man bara drömmer om..
Förövrigt en mycket underhållande tråd detta, många goda skratt har man fått sig..
OCh jag tror verkligen jag måste prova något av BigAir´s berömda kebabsåser någon gång, kanske ha det till lite pölsa? Bara för att förhöja den eminenta smaken av pölsa till oanade höjder..
ahhh (dräglar)..lena ph is hot!!

edit: I Fucked The Olsen Twins, Before They Were Famous

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Petter.jpg

Officiella OT-Tråden!
idag bilade ja från gävle till östersund o ja dreglade på min tröjja 3 ggr. och en gång vi ica kvantum i östersund. men de va ju inte på vägen.

Snödjup

Tillbaka
Topp