Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
marer sa:
nähä,, kanske dags att laga en kullenarisk rätt bestående utav snabbmakaroner och gurka?
ska kanske tillomed ta mod till mig och testa BigAirs kebabsås nummer 3.
vågat,, skulle itne testa någonting om BigAir har skrivit...
jag hade faktiskt oxå tänkt o göra makaroner nu men jag ska ha falukorv istället för gurka:-)
Är ni dumma eller, sluta förnedra mig på detta vis.
Det är INGET fel på mina kebabsåser och jag lovar att dom smakar utmärkt!
Skulle ni ha för lite ingridienser eller så så är det bara att ni tar en sak av samma färg, det är ändå färgämnena som ger den slutgiltiga smaken..

Officiella OT-Tråden!
Dave_Spruce sa:
skitbra idé! Då kan vi ha den jätteseriösa och viktiga tråden längst upp för evigt! Bra initativ.. skitbra idé....
Jaja, så sur behöver du inte bli men det är sant att det är ett problem som uppstår.
Kanske man kan göra så tråden alldrig hamnar på förstasidan utan ligger nån annanstanns..

Annars så tror jag stenhårt på den här tråden.
Vi kanske tillochmed slipper endel strunt i andra trådar då alla pratglada kan säga vad dom vill här!

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
hmm, funkar falukorv? det är förståss sant att gurkan har en tendensen att bli lite vattnig och halvslemig efter några minuter i micron. ska man skala falukorven först eller går det att ungsbaka ekipaget i micron direkt?
föresten vad använder ni för typ av läsk att koka makaronerna i?

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:
Dave_Spruce sa:
skitbra idé! Då kan vi ha den jätteseriösa och viktiga tråden längst upp för evigt! Bra initativ.. skitbra idé....
Jaja, så sur behöver du inte bli men det är sant att det är ett problem som uppstår.
Kanske man kan göra så tråden alldrig hamnar på förstasidan utan ligger nån annanstanns..
Ja, tex nån stans där ingen ser den och ingen har tillgång till den. Det vore ett bra ställe för denna tråd

Officiella OT-Tråden!
u när jag ändå sitter och läser igenom alla svar som har poppat upp under natten så kan jag bara säga att kebab sås 9 är den riktiga vinnaren! Och till er nykomlingar! Kom ihåg att den riktiga kebab såsen kommer från trollhättan!

Officiella OT-Tråden!
Dave_Spruce sa:
BigAir sa:
Dave_Spruce sa:
Ja, tex nån stans där ingen ser den och ingen har tillgång till den. Det vore ett bra ställe för denna tråd
vad säger ni?
ska vi fortsätta tråden i Dave_Spruce gästbok?

Officiella OT-Tråden!
marer sa:
Dave_Spruce sa:
BigAir sa:
vad säger ni?
ska vi fortsätta tråden i Dave_Spruce gästbok?
Haha, jag tycker att Dave_Spruce ska få han sina egna åsikter.
Dock tycker jag helt klart att han överragerar lite..

Men om denna tråd växer och blir stor kanske vi kunde kolla med Johan om den fick ligga på nått annat stället, under off-pistspalten längst ner eller att den t,ex alldrig kom upp på första sidan.. Vi ser´ju, men idén om att fortsätta i hans GB var lockande!

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
marer sa:
hmm, funkar falukorv? det är förståss sant att gurkan har en tendensen att bli lite vattnig och halvslemig efter några minuter i micron. ska man skala falukorven först eller går det att ungsbaka ekipaget i micron direkt?
föresten vad använder ni för typ av läsk att koka makaronerna i?
såhär gåre till .. ! man tar en skål elelr liknande lägger i råa makaroner ,falukorv (ta av de röda äckliga grejen utanpå) sen fyller man upp me 50/50 cola fanta , sen stoppar du de i micron i ca 5 minuter på full effect så sksa du se att du har fått en lyxig middag á la HAMPUS !

Officiella OT-Tråden!
men snälla Dave_spruce.. kan vi inte bara få ha 1 tråd där allt skit samlas...
så blir dom andra trådarna utan massa onödiga inlägg.. eller det kanske är en dålig ide :O du kanske vill ha hela forumet fullt av kebabsås?

Officiella OT-Tråden!
glömde!

häll av colan/fantan med ett durkslag o drick de varmt till maten !

UNDERBART !

Officiella OT-Tråden!
jeppenator sa:
men snälla Dave_spruce.. kan vi inte bara få ha 1 tråd där allt skit samlas...
så blir dom andra trådarna utan massa onödiga inlägg.. eller det kanske är en dålig ide :O du kanske vill ha hela forumet fullt av kebabsås?
Word^^

Officiella OT-Tråden!
inatt firade jag min 18 års dag genom att supa mig odrägligt full och sno syrrans moped.. sedan ringer min chef och säger att jag ska jobba imorgon(imorse) så jag dricker några fler öl och kör hem från vid 2 för att sedan slockna i sängen fullt påklädd och med en fin smårgås jämte mig som jag förmodligen skulle ätit inatt.

upp 2.5 timmar senare tar en threo mår skit, snor syrrans moppe igen och börjar jobba kl 5.30.. i love hungovers. NOT

Officiella OT-Tråden!
ekdahl sa:
inatt firade jag min 18 års dag genom att supa mig odrägligt full och sno syrrans moped.. sedan ringer min chef och säger att jag ska jobba imorgon(imorse) så jag dricker några fler öl och kör hem från vid 2 för att sedan slockna i sängen fullt påklädd och med en fin smårgås jämte mig som jag förmodligen skulle ätit inatt.

upp 2.5 timmar senare tar en threo mår skit, snor syrrans moppe igen och börjar jobba kl 5.30.. i love hungovers. NOT
ända raka medecinen mot bakfylla är förståss BigAirs kebabsås nummer 8, eftersom den efter jäsning över natten blir alkoholbaserad.
skjuter tyvär bara fram baksmällan ett tag och kan som biefekt frambringa kräkningar, såvid före som efter jäsning

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Static sa:
Kan man inte få sen en kille gjord av en massa punkter å bokstäver också? Men han måste ha häng på brallorna å va lite sådär halvlånghårig...gärna i full snow/skidmundering annars funkar det liksom inte lika bra....=) Å ja, jag e kåt hela dagarna i backen tack vare alla snygga killar...iaf e dom snygga så länge gogglarna e på, haha.
´´´´´´´´´´´´´__´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´´´/´´\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´´|´´´´|´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´´´\__/´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´´´||´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´´|´´|´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´´|´´|______´´´´´´´´´´´´´´
´´´-|--------------------__|´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´´|_______ |´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´´´´´´´´´| |´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´´´´´´´´´| |_´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´´\__________|___|___________/
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´

där haru din satans jävla gubbe !

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
Static sa:
Kan man inte få sen en kille gjord av en massa punkter å bokstäver också? Men han måste ha häng på brallorna å va lite sådär halvlånghårig...gärna i full snow/skidmundering annars funkar det liksom inte lika bra....=) Å ja, jag e kåt hela dagarna i backen tack vare alla snygga killar...iaf e dom snygga så länge gogglarna e på, haha.

switchpossisionerad störtloppsställning?

Officiella OT-Tråden!
det känns som att jag inte kommer bli uttagen till stavningslandslaget i år, SM på torsdag though, be there !

Officiella OT-Tråden!
Jag kom ju ut sw, ELLER DET VET JU BARA MIN MORSA MEN ,AAH

hahahahhaa

Officiella OT-Tråden!
marer sa:
alwaysCrash sa:
Static sa:

switchpossisionerad störtloppsställning?
skojja inte ! han har råaste lårmusklerna..

Officiella OT-Tråden!
ff1246af59f0e852a408533bc535ba66.jpg

någon som sett en sån skylt irl? tänkte isf konfiskera den.

Officiella OT-Tråden!
någon som har kvar den filmen? skulle ju vara med i tv-pucken -78, men jag kunde inte.. hade ett gig i åre. allt är fakie

Officiella OT-Tråden!
Och Bigair, kom ihåg att alltid stavas alltid med två L. Och att Aldrig stavas aldrig med två L.

Snödjup

Tillbaka
Topp