Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Hade en idé om att bygga mig en rondell björn men insåg ganska omgående att det krävs alldeles för mycket grejjer.. beroende på vad man väljer att bygga den i för material, alternativet är ju att gå in på innan scoutad plats och sno sig en björn och ställa upp den i en rondell.. Dock är detta inte det lagligaste alternativet tyvärr, annas hade det varit väldigt trevligt att ha en stor brun björn ståendes och vakta en rondell..

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:
Sjogras sa:
Jag såg en rondellhund idag, den var inte så avancerad.
Jag och Deespin här på freeride byggde en rondellhund idag. Den är jäkligt välgjord med trästam och leopardskinn. Kanske fixar upp en bild senare om jag går förbi rondellen....

Har inte haft internet sedan i morse då jag flyttade datan, kabeln räckte inte till nya platsen men pluggade nyss in en internetUSB och fick kontakt på grannens internet. SKÖÖÖÖNT! :D
hahah fick kontakt me grannens internet.. ! ^^ rätt..

Officiella OT-Tråden!
igår så satte sig en liten kille på vägen utanför våran skola och drog ner overallen och byxorna och satte sig å bajsa på vägen!!!de bästa var att hans bajskorv landade i luva på hans overall!!å sen försökte han ta bort det!!!!

Officiella OT-Tråden!
Noname2 sa:
igår så satte sig en liten kille på vägen utanför våran skola och drog ner overallen och byxorna och satte sig å bajsa på vägen!!!de bästa var att hans bajskorv landade i luva på hans overall!!å sen försökte han ta bort det!!!!
l¨ter to good to be true?

Officiella OT-Tråden!
två filurer drog en häst över motorvägen medans jag satt i skolan och lekte med mitt nya automatiska bränsle insprutnings symstem

Officiella OT-Tråden!
nu är ja hemma från praoen vettu rätt skönt att slippa skolan:) synd att det inte finns så mycket snö så man kan åka skidor

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Börja å läs KING www.kingmagazine.se De har utsett mig till Ölandsambassadör. Deras skidmode var lite nytänkt iaf! :P enligt dem så skulle man ha Oakley byxor och Louis Vuitton sjal från en chingchilla när man lämnar backen för att bege sig till city :D

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Jag gjorde nyss en användare på www.jiggy.se
En mycket bra sajt där vi har mycket at hämta, läs t,ex "Jiggyträff nr.2 Avklarad"

Officiella OT-Tråden!
"Kalsonger: Ljusblåa, Björn Borg
T-Shirt: Vit, Calvin Klein
Byxor: Svarta mjukisbyxor, Puma

Inte dirket det flashigaste, men är sjuk idag, så det blev som det blev "

--------------------------------------------------------------------------------

"Billabong surfshors, Armani tishöört samt ToS kalsonger."

-----------------------------------------------------------------------------------
"- Dolce&Gabbana surfshorts
- Gucci t-shirt
- Prada skor
- Ralph Lauren kalsonger
- Hugo Boss tunnstickad v-ringad

Allt är kombinationen av dom dyraste kläder jag har plagg för plagg"
------------------------------------------------------------------------------------

Vi är småglin och det är fan inte mycket mer med nykterhet och man kan inte baka kaka utan mycket deg.

UNGEN E 92A?nä då tycker ja de e bättre med ungarna som ältar ghetto

finns nån tjej också p-rada som också e 92.
störande:P

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
jag vill baka ett lakan bräääääääääääääääääääm

helsike vilket tidsfördriv det är att banka på tomater

hoha jag har nu gett mig in i en håkyrink

stashhhhhhhhh

Officiella OT-Tråden!
Kalsonger: Armani
Strumpr: Armani
Glasögon: Gucci (dammodellen)
Byxor: Dolce Gabbana
Innertröja: Lacoste Pikét
Yttertröja: Svart V-ringad Lorian the Paris. (Skräddarsydd från Italien)
Och till det en svart Armanikavaj, lite sådär mystikt "ledig" i stilen.

Annars tycker jag Ibrahim, som nyss lärt sig åka snowblades i Dubai Skicenter verkar ha den riktiga stilen. Lite sådär halvt ghetto blandat med rikedomar.
2aexd8o.jpg

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:

Annars tycker jag Ibrahim, som nyss lärt sig åka snowblades i Dubai Skicenter verkar ha den riktiga stilen. Lite sådär halvt ghetto blandat med rikedomar.
http://i7.tinypic.com/2aexd8o.jpg
Där har vi verkligen det riktiga ghetto landet! dom ser ut som att dom skulle vara uppvuxen tillsammans med en kossa! och dom har pengar, MYCKE pengar!

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:

http://i7.tinypic.com/2aexd8o.jpg
shitt du..
do-rag
xxxl jacket.
Tall-tee

Officiella OT-Tråden!
JohnAngren sa:
Asså man borde faktiskt skita i vad dom skriver men jag får en sån otrolig lust att börja driva me dom på deras egen sida! SUGEN men ska förnuftet ta vid?
om du tänker på jiggy skiten så e du inte ensam om den tanken

Officiella OT-Tråden!
Jag har redan gjort en användare på Jiggy.se :D
Btw, nu börjar Lost!

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Senaste köpet/köpen var några få saker till min häst. Hade lovat min mor och far innan att inte tjata om saker jag ville ha, men när vi gick ut ur butiken hade 18lax brännts ur plånboken (fast ingenting var till mig, förutom typ en sak.. )

Tillbaka
Topp