Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
ok.
ibland kan jag bara sitta i en stol och titta i vägen i några timmar efter 1:00 och sen sitter jag framför datorn för att tröta ögonen och att tiden ska flyga förbi men det gör det inte:(
och farsan tog bort kanal+ tyckte det var dåligt :D

Officiella OT-Tråden!
fan försök och sova lite, viktiga grejer det där med sömn, hade seriöst samtal med skolsyster om det imorse..
cs blir aldrig tråkigt så länge man spelar i goda vänners lag.. public tröttnar man ju ganska snabbt på tyvärr

Officiella OT-Tråden!
okej men skitsamma nu, hjälp mig med min engelsak sak tills imorn, det ska handal om nåt som har med usa att göra och ta ungefär 5 minuter att läsa upp
help me please!

Officiella OT-Tråden!
Capital movement in the world has great impact on economies. Remittances to developing countries are today seen as an important channel for economic growth in less developed countries (LDCs). The purpose of this thesis is to examine migration and remittances to and from the Philippines. Questions of particular interest are whether there are any patterns in migration or remittances in the Philippines and whether these possible trends can be explained by theory. Firstly, migration?s and remittances? theory are presented to give an understanding of migration and remittances in general. The latter part discusses migration and remittances to the Philippines.This thesis is an empirical study of migration and remittances. The thesis is based on a review of the literature on migration and remittances. It also compares statistics about migration from and remittances to the Philippines. In this thesis it is found that, during 20th century, a large permanent migration from the Philippines to mostly highly developed countries and a large temporary migration to mostly nearby Asia and Middle East been recorded. Most remittances comes from the USA for two reasons; the high number of Filipinos living in USA and because some remittances from other countries are recorded through U.S. Banks. Countries with a large share of temporary migration from the Philippines, such as Saudi Arabia, have increased their share of remittances sent to the Philippines and with that increased their importance as a partner country in business. The receivers of remittances usually have it as their main household income and the money is usually spent on basic expenditures for the household.

så varsegod :D hehe tog det från en sida "källa uppsatser.se"

Officiella OT-Tråden!
fyfan.. 4 nya sidor på en dag.. tänk vad man har missat.. helt sikk å inte fan orkar jag läsa igenom hela heller.. kan inte nån göra en snabb sumering av de 4 föregående sidorna?

Officiella OT-Tråden!
Kommer göra en ny freeride account, med med ett annat namn! lycka till att hitta mig.

Officiella OT-Tråden!
Kommer göra en ny freeride account, med med ett annat namn! lycka till att hitta mig.

Officiella OT-Tråden!
flowbrow sa:
haha..men biggis då!=P tolal utpressning! men de e vel så dom ska handlas! ;)
Självklart, jag slår hårt mot hårt.
Har redan börjat skriva på min PUL anmälan, så det är bäst att Erik snabbar sig!

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Uppringd av Jiggymedlem
Alltså, det där kändes ju lite konstigt. Jag blev nyss uppringd av en medlem från Jiggy.se.
Har haft ett ganska så långt samtal över telefonen med han.
Jag har samtalet inspelat, och det har han med.
Han var faktiskt ganska sjyst, även om jag var lite smådryg i börjar så var han asnajs.
Grymt seriös kille, tog verkligen allt på största allvar. Han sa att han inte var som dom på Jiggy, "ingen snubbe som sprutade kristall hela tiden"..
Jag var tvungen att ta bort endel saker om honom, eller tvungen och tvungen
-annars skulle han som jag uppfattade det posta massa brev till mig och ringa mig på alla mina nummer tills jag tagit bort det.
Ioförsig var han ganska skön att prata med, så kanske lägger in det om jag får lust så han ringer. Men tillsvidare har jag och han en "överenskommelse" om man säger så..

Men vadfan, ärligt talat varför säger jag inte bara nu rakt ut vemfan han är och ger er hans namn och adress? Jag har så jävla stor lust att göra det men han var så artig så ids inte... fuck! :P

Till dig som ringde: Undrar du något mer så ring om du känner för det, men ta det över mobilen. Vill du ta det skriftligt kan du maila mig här eller ta det över MSN.
Om du ringer får du gärna skicka ett litet mail innan om du har möjlighet. Fick ju värsta chocken nu när en helt okänd jiggymedlem ringde :P
Peace på dig bro!

*Ingen kommer få det inspelade samtalet, adress, namn, msn eller hans nummer.
Jag kan säga så mycket som att det inte var Erik som ringde mig!
Uääääääääää, jag har sån jävla lust att bara vräka ut hela samtalet på internet nu för han var så jävla seriös man bara kan bli, men lovat är lovat ;)

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
[TEST:] är du en armskärare?

Jag och en kompis ägnade (i förebyggande syfte) en matematiklektion till att konstruera en formel som du kan använda till att få reda på hur benägen du är att bli armskärare, ett fenomen som de flesta skäggiga eller ej såklart vill undvika.

Formeln är:
(0,5xÅ+Vx(1/1+S))/(50-Å)

Å=ålder
V=skolvitsord i medeltal, ungefärligt tal 0-10
S=antal skolkade timmar per vecka

formeln fungerar endast på folk under 50 år!

Svaret blir ett tal mellan 0 och 1

Ju lägre tal du får desto större risk att du blir en armskärare.

Blir talet under 0,20 är du definitivt i riskzonen!

Ex: (0,5x20+7x(1/4))/(50-20)
(_____10___+__1,75_)_/__30
= 0.39
svaret blev 0.39, alltså ett ganska normalt tal för en medelskäggig snowboardåkare..

nu skall jag gå tillbaka till lektionen, ha de gött!
peace..:P

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:
Uppringd av Jiggymedlem
Alltså, det där kändes ju lite konstigt. Jag blev nyss uppringd av en medlem från Jiggy.se.
Han var faktiskt ganska sjyst, även om jag var lite smådryg i börjar så var han asnajs.
Grymt seriös kille, tog verkligen allt på största allvar. Han sa att han inte var som dom på Jiggy, "ingen snubbe som sprutade kristall hela tiden"..
-annars skulle han som jag uppfattade det posta massa brev till mig och ringa mig på alla mina nummer tills jag tagit bort det.
Ioförsig var han ganska skön att prata med, så kanske lägger in det om jag får lust så han ringer. Men tillsvidare har jag och han en "överenskommelse" om man säger så..

Men vadfan, ärligt talat varför säger jag inte bara nu rakt ut vemfan han är och ger er hans namn och adress? Jag har så jävla stor lust att göra det men han var så artig så ids inte... fuck! :P

Till dig som ringde: Undrar du något mer så ring om du känner för det, men ta det över mobilen. Vill du ta det skriftligt kan du maila mig här eller ta det över MSN.
Om du ringer får du gärna skicka ett litet mail innan om du har möjlighet. Fick ju värsta chocken nu när en helt okänd jiggymedlem ringde :P
Peace på dig bro!

Uääääääääää, jag har sån jävla lust att bara vräka ut hela samtalet på internet nu för han var så jävla seriös man bara kan bli, men lovat är lovat ;)
Men vi vill ju höra!:D
Vi backar dig om han vill dra en jiggy vs freeride fight:D haha!

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
jeppenator sa:
fyfan.. 4 nya sidor på en dag.. tänk vad man har missat.. helt sikk å inte fan orkar jag läsa igenom hela heller.. kan inte nån göra en snabb sumering av de 4 föregående sidorna?
http://www.speedyshare.com/813709607.html

där har du en snabb sumering, den lär inte hjälpa mycket,men så kan det gå om man har tråkigt :)
I´m making it in to history!!

mitt sign är med lite snabbt i början!! yes!! fan va gött, livet leker!

Officiella OT-Tråden!
ekdahl sa:
vi vill iaf ha ett smakprov på vad som sades i konversationen..
anim-jet.gif

Btw sitter jag och smider lite planer. Någon som kan Erik´s efternamn eller telefonnummer?

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:
Uppringd av Jiggymedlem

Peace på dig bro!

Den som väntar får se:D

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:
AxelL sa:
Jag tror att BigAir spenderar 90% av sitt tidsöverskott här på freeride.
Jag är grymt beroende av freeride. Nästan lika beroende som man var av Counter-Strike när man var yngre. Fast jag kom nyss från en skoterkurs där jag håller på att fixa skoterkort så jag slipper leta efter liftar.

Tänkte köpa en sån där Rev 600, -06 med Pivotskidor. Prisex: 89000:-
Kanske bratsen kan betala om jag inte anmäler dom..
Om du ska skaffa skoter för att slipa leta lift ska du inte skaffa en Rev 600 utan du ska skaffa en Summit 1000cc då tar du dig överallt. ca 95 000 kr

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Martiiin sa:
Deespin sa:
jeppenator sa:

där har du en snabb sumering, den lär inte hjälpa mycket,men så kan det gå om man har tråkigt :)
Yeah! :b
ganska ball faktiskt =) coolast va att de va min nick som de somade in på :D (Y) cred

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
Martiiin sa:
Deespin sa:

Yeah! :b
ganska ball faktiskt =) coolast va att de va min nick som de somade in på :D (Y) cred
Haha fan va skön:D Jag var med!!:D
Killar imorrn ska jag nog köpa mig en giro bl!!!:D Jag är lite glad!
Är den slut(för det fanns bara 2kvar) så ska jag personligen hugga håret av kassörskan:D

Officiella OT-Tråden!
FilleJ sa:
alwaysCrash sa:
Martiiin sa:
Är den slut(för det fanns bara 2kvar) så ska jag personligen hugga håret av kassörskan:D
okej nu får jag säkert hela freeride mot mig men de giro bl är fan de fulaste hjälmen som gjorts ? är någon me mig så säg till , de känns som att de bara är jag som tycker de.. jävla krigshjälm..

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
FilleJ sa:
alwaysCrash sa:
okej nu får jag säkert hela freeride mot mig men de giro bl är fan de fulaste hjälmen som gjorts ? är någon me mig så säg till , de känns som att de bara är jag som tycker de.. jävla krigshjälm..
Håller med dig! ser ut som militärhjälm! kanske det som är meningen men ändå.. njaa

RED hifi for life!!!! :P

Tillbaka
Topp