Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
är det i ventrilo som man kan skriva så att en dataröst läser upp meningen man skrivit på brytande amerikansk/brödrostiska?
det är stört kul varjefall!
vem som kan få till det fetaste robbotordet.. är det de ni håller på med waster ;D ?

Officiella OT-Tråden!
men lol, de jag menade är att de antagligen spelar cs eller typ wow tillsammans. Det är ju inte speicellt ofta man använder venten för att snacka, då finns ju andra program tex skype.

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
men lol, de jag menade är att de antagligen spelar cs eller typ wow tillsammans. Det är ju inte speicellt ofta man använder venten för att snacka, då finns ju andra program tex skype.
Men i skype kan man la bara snacka två åt gången?

Officiella OT-Tråden!
Men ekdahl och bigair tillhr väl också eliten. Jag kan väl lira med dom eller klanmatch hehe. GI-1337-roseN<-----

Officiella OT-Tråden!
FilipAvall sa:
Ewasx sa:
Men i skype kan man la bara snacka två åt gången?
nej man kan invitea, har suttit med fyra i skype vet dock inte max antalet man kan vara i en konversation

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
Ta åt dig av vad jag sagt tidigare! Jag sitter och snackar med dom där och jag håller mig så långt ifrån spelande som det går! även jeppe snackar där! vi snackar bara allmänt om massa saker!

Marer: Vi snackar bara allmänt skit , vardags snack! Rösten är verkligen irriterande så den har jag tagit bort!

Officiella OT-Tråden!
Waster sa:
Ewasx sa:
Ta åt dig av vad jag sagt tidigare! Jag sitter och snackar med dom där och jag håller mig så långt ifrån spelande som det går! även jeppe snackar där! vi snackar bara allmänt om massa saker!

Marer: Vi snackar bara allmänt skit , vardags snack! Rösten är verkligen irriterande så den har jag tagit bort!
Men gud va gulliga ni är. Som små tjejer i femman. Nä, skämta, det är manligt verkligen

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
Waster sa:
Ewasx sa:

Men gud va gulliga ni är. Som små tjejer i femman. Nä, skämta, det är manligt verkligen
haha

Officiella OT-Tråden!
är det bara jag som tror att övereliterna har något nato-toppmöte i toraboragrottorna just nu?
två sidor i rad utan jepenator o BigAir!
vad är detta?

Officiella OT-Tråden!
marer sa:
är det bara jag som tror att övereliterna har något nato-toppmöte i toraboragrottorna just nu?
vad är detta?
Ursäkta??! vad snackar du om? jag har väl iallafall en sisådär 4 inlägg på dom senaste 2 sidorna.. kom inte å snacka om att jeppenator inte hänger med i svängarna.. jag blir juh ledsen :(

Officiella OT-Tråden!
jeppenator sa:
marer sa:
vad är detta?
Ursäkta??! vad snackar du om? jag har väl iallafall en sisådär 4 inlägg på dom senaste 2 sidorna.. kom inte å snacka om att jeppenator inte hänger med i svängarna.. jag blir juh ledsen :(
sorry.. jag kom på att du skrev från annat namn ett tag, men det brukar vara mer liv och rörelse vid den här tiden menar jag.
my bad

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Hej mitt folk, förlåt för att jag är sen men vi har infört datatider i min familj pga av vissa saker som bara ett fåtal "eliter" känner till.

Som ni även kanske märkt har det kommit en ny funktion till freeride, man kan kolla antal svar i trådarna. Denna tråd har 1301 inklusive detta!
.

Btw kommer jag sätta upp en fet CS kväll för alla freerajdare som vill. Inkl VENT snack!

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
skiter faktiskt i denna tråden men barnen verkar gilla den så jag ändrar väl mitt inlägg då..

felix är 15.

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Hur var det här med att sköta sig här pojkar!!!! Låsning eller???

3. Du är själv ansvarig för innehållet i ditt inlägg. Texten får inte:

- innehålla personangrepp.

//H

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Hasse sa:
Hur var det här med att sköta sig här pojkar!!!! Låsning eller???

3. Du är själv ansvarig för innehållet i ditt inlägg. Texten får inte:

- innehålla personangrepp.

//H
Hehe, tror du precis har blivit dagisfröken ;-)

ha d gott!

ps. jag har vikat som dagisfröken, ganska kul, ett tag...

Officiella OT-Tråden!
ja det kan inte vara lätt att vara moderator, kan inte jag få vara moderator för en dag så ska jag ordna upp här i forumen :)

snäälla hans, släng in ett gott ord hos johan

Officiella OT-Tråden!
Då kan du lägga till mig på den listan å fråga om jag får bli moderator också.. så de äntligen blir lire ordning på saker å ting..

haha eller? nädå men ni sköter de bra grabbar

Officiella OT-Tråden!
nej jeppenator man lär sig inte ett skit i skolan;P
de är bättre att vara hemma å ladda för vintern.

Officiella OT-Tråden!
jibb_johnny sa:
nej jeppenator man lär sig inte ett skit i skolan;P
de är bättre att vara hemma å ladda för vintern.
du lär dig inget i skolan för att du inte lyssnar.. men om du börjar med det så kommer dina kunskaper inom vissa områden att öka betydligt.

Officiella OT-Tråden!
Jag ska på Jamtli med skolan klockan 9.
Jamtli är en forntids Museum eller forntid men typ på mormors tid.
Det finns Hästar,Getter,en lada me dlåtsas djur och en massa hö som man kna hoppa ner i från en liten avsats. Man kan baka tunnbröd där också.
Inne i musemuet finns även en jätte kul rutshelbana i form av storsjö odjuret. på nedervåningen finns en grotta som e lite läskig med mass astirrande ögon, dde finns en "affär" och en låtsas häst so mman kan lasta med grejjerna ifrån affären.
Men det bästa av allt är kopian av Thomee' båten som står ute på jamtli. skít kul:D.
ligger nedan för hö hoppningen-

Officiella OT-Tråden!
Och jag kom nyss hem från skolan. Hade pallrat mig upp kl 07.00 och satte iväg till skolan, där möttes jag av typ 40 stycken lärare med ett brett smile.
"Vill du jobba extra idag?"

Va? Eh, hmmm ursäkta?

"Ni är lediga idag".

Jaha, jomen visst. Okey, hejs!

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:
Och jag kom nyss hem från skolan. Hade pallrat mig upp kl 07.00 och satte iväg till skolan, där möttes jag av typ 40 stycken lärare med ett brett smile.

Va? Eh, hmmm ursäkta?

"Ni är lediga idag".

hbahahahahaha
ska till bussen puss allaaaa

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:

Va? Eh, hmmm ursäkta?

"Ni är lediga idag".

hahaha fan va drygt.. va de bara hem å kryypa ner i sängen igen asså..

Officiella OT-Tråden!
Ta en titt på detta märke! www.momentskis.com

Ännu ett nytt märke, Som kom ut i år!

Tillbaka
Topp