Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men i skype kan man la bara snacka två åt gången?Ewasx sa:men lol, de jag menade är att de antagligen spelar cs eller typ wow tillsammans. Det är ju inte speicellt ofta man använder venten för att snacka, då finns ju andra program tex skype.
nej man kan invitea, har suttit med fyra i skype vet dock inte max antalet man kan vara i en konversationFilipAvall sa:Men i skype kan man la bara snacka två åt gången?Ewasx sa:men lol, de jag menade är att de antagligen spelar cs eller typ wow tillsammans. Det är ju inte speicellt ofta man använder venten för att snacka, då finns ju andra program tex skype.
Ta åt dig av vad jag sagt tidigare! Jag sitter och snackar med dom där och jag håller mig så långt ifrån spelande som det går! även jeppe snackar där! vi snackar bara allmänt om massa saker!Ewasx sa:men lol, de jag menade är att de antagligen spelar cs eller typ wow tillsammans. Det är ju inte speicellt ofta man använder venten för att snacka, då finns ju andra program tex skype.
Men gud va gulliga ni är. Som små tjejer i femman. Nä, skämta, det är manligt verkligenWaster sa:Ta åt dig av vad jag sagt tidigare! Jag sitter och snackar med dom där och jag håller mig så långt ifrån spelande som det går! även jeppe snackar där! vi snackar bara allmänt om massa saker!Ewasx sa:men lol, de jag menade är att de antagligen spelar cs eller typ wow tillsammans. Det är ju inte speicellt ofta man använder venten för att snacka, då finns ju andra program tex skype.
Marer: Vi snackar bara allmänt skit , vardags snack! Rösten är verkligen irriterande så den har jag tagit bort!
hahaEwasx sa:Men gud va gulliga ni är. Som små tjejer i femman. Nä, skämta, det är manligt verkligenWaster sa:Ta åt dig av vad jag sagt tidigare! Jag sitter och snackar med dom där och jag håller mig så långt ifrån spelande som det går! även jeppe snackar där! vi snackar bara allmänt om massa saker!Ewasx sa:men lol, de jag menade är att de antagligen spelar cs eller typ wow tillsammans. Det är ju inte speicellt ofta man använder venten för att snacka, då finns ju andra program tex skype.
Marer: Vi snackar bara allmänt skit , vardags snack! Rösten är verkligen irriterande så den har jag tagit bort!
nä jag vet inte, jag trodde att ni lira cs och att jag inte fick va med. Då blev jag ledsenekdahl sa:är evas ex ledsen för han inte får vara med eller vad är problemet?
aoo!! du kom som en försen beställning på mcdonalds.. men ett livstäcken!!jeppenator sa:haha snart är de biggis som ligger först.. fan att han alltid ska vara värst.!
Ursäkta??! vad snackar du om? jag har väl iallafall en sisådär 4 inlägg på dom senaste 2 sidorna.. kom inte å snacka om att jeppenator inte hänger med i svängarna.. jag blir juh ledsenmarer sa:är det bara jag som tror att övereliterna har något nato-toppmöte i toraboragrottorna just nu?
två sidor i rad utan jepenator o BigAir!
vad är detta?
sorry.. jag kom på att du skrev från annat namn ett tag, men det brukar vara mer liv och rörelse vid den här tiden menar jag.jeppenator sa:Ursäkta??! vad snackar du om? jag har väl iallafall en sisådär 4 inlägg på dom senaste 2 sidorna.. kom inte å snacka om att jeppenator inte hänger med i svängarna.. jag blir juh ledsenmarer sa:är det bara jag som tror att övereliterna har något nato-toppmöte i toraboragrottorna just nu?
två sidor i rad utan jepenator o BigAir!
vad är detta?![]()
Hehe, tror du precis har blivit dagisfröken ;-)Hasse sa:Hur var det här med att sköta sig här pojkar!!!! Låsning eller???
3. Du är själv ansvarig för innehållet i ditt inlägg. Texten får inte:
- innehålla personangrepp.
//H
du lär dig inget i skolan för att du inte lyssnar.. men om du börjar med det så kommer dina kunskaper inom vissa områden att öka betydligt.jibb_johnny sa:nej jeppenator man lär sig inte ett skit i skolan;P
de är bättre att vara hemma å ladda för vintern.
hbahahahahahaBigAir sa:Och jag kom nyss hem från skolan. Hade pallrat mig upp kl 07.00 och satte iväg till skolan, där möttes jag av typ 40 stycken lärare med ett brett smile.
"Vill du jobba extra idag?"
Va? Eh, hmmm ursäkta?
"Ni är lediga idag".
Jaha, jomen visst. Okey, hejs!
hahaha fan va drygt.. va de bara hem å kryypa ner i sängen igen asså..BigAir sa:Och jag kom nyss hem från skolan. Hade pallrat mig upp kl 07.00 och satte iväg till skolan, där möttes jag av typ 40 stycken lärare med ett brett smile.
"Vill du jobba extra idag?"
Va? Eh, hmmm ursäkta?
"Ni är lediga idag".
Jaha, jomen visst. Okey, hejs!
Kul! ser riktigt feta ut..Waster sa:Ta en titt på detta märke! www.momentskis.com
Ännu ett nytt märke, Som kom ut i år!