Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
52301.jpg

Officiella OT-Tråden!
Idag trodde jag att det snöade, men det var bara nån som trodde att han var häst.

Antecknar ni?

Officiella OT-Tråden!
Joina mig på cs alla eliter.

81.169.172.69:27050

Officiella OT-Tråden!
3. Du är själv ansvarig för innehållet i ditt inlägg. Texten får inte:
- innehålla frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik och program.

//H

Officiella OT-Tråden!
Ventrilo Ventrilo Ventrilo Ventrilo.. jag å waster känner oss väldigt ensamma.. skicka ett gb inlägg på min sida så får du ip å så äre bara å joina våran konversation :D

Officiella OT-Tråden!
Då har jag renasat denna tråden. Var tredje gång jag sade till att ni ska följa forumreglerna. Mitt tålamod börja tryta. LÄS REGLERNA!!!!! Nästa gång låser jag bara denna tråd!

//H

Officiella OT-Tråden!
Hasse sa:
Då har jag renasat denna tråden. Var tredje gång jag sade till att ni ska följa forumreglerna. Mitt tålamod börja tryta. LÄS REGLERNA!!!!! Nästa gång låser jag bara denna tråd!

//H
Lås inte denna tråd. Här ska man väl få skriva vad som helst eller?

Officiella OT-Tråden!
Ja så länge man följer forumreglerna fortfarande. Ska det vara så svårt att förstå det???

//H

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
Hasse sa:

//H
allt som inte hör till skidor typ. men fortfarande inte nedladning

Officiella OT-Tråden!
Pizzaaugust sa:
Ewasx sa:
Hasse sa:

//H
allt som inte hör till skidor typ. men fortfarande inte nedladning
Men om man tänker efter är det lite små konstigt. Visst det är illegalt men skulle tråden bli låst om jag skulle säga att jag kör i vänsterköfält med min trimmade moppe?

Snödjup

Tillbaka
Topp