Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ryktet säger att han har hålt den sen han föddes!Odlander sa:Jeppenator, hur länge kan du hålla andan? :O
jag har hört att det inte stämmer att han gjorde ett avbrott vid 9 åråldern som han aldrig berättade. bara för hans nära och på det sättet har de läkt ut, till få.Waster sa:Ryktet säger att han har hålt den sen han föddes!Odlander sa:Jeppenator, hur länge kan du hålla andan? :O
Ja tyvärr. !jeppenator sa:haha... har ni lika trålkigt som jag grabbar?
amen!jeppenator sa:haha... har ni lika trålkigt som jag grabbar?
dedär är starka grejer de, sånt som får mig att gå till fester då jag tycker att både öl och vodka smakar bajs.. ¨^henning21 sa:
fan va´coooolt det är att knarka!!!!!!!!!!!!!!!!!!henning21 sa:
Lås inte denna tråd. Här ska man väl få skriva vad som helst eller?Hasse sa:Då har jag renasat denna tråden. Var tredje gång jag sade till att ni ska följa forumreglerna. Mitt tålamod börja tryta. LÄS REGLERNA!!!!! Nästa gång låser jag bara denna tråd!
//H
allt som inte hör till skidor typ. men fortfarande inte nedladningEwasx sa:Lås inte denna tråd. Här ska man väl få skriva vad som helst eller?Hasse sa:Då har jag renasat denna tråden. Var tredje gång jag sade till att ni ska följa forumreglerna. Mitt tålamod börja tryta. LÄS REGLERNA!!!!! Nästa gång låser jag bara denna tråd!
//H
kan bero på den ohygliga mängd nyfallna snön på msn ledningarna här i norrland..henning21 sa:Msn är lite mysko för mig nu.
Är det det för någon annan med eller?
Men om man tänker efter är det lite små konstigt. Visst det är illegalt men skulle tråden bli låst om jag skulle säga att jag kör i vänsterköfält med min trimmade moppe?Pizzaaugust sa:allt som inte hör till skidor typ. men fortfarande inte nedladningEwasx sa:Lås inte denna tråd. Här ska man väl få skriva vad som helst eller?Hasse sa:Då har jag renasat denna tråden. Var tredje gång jag sade till att ni ska följa forumreglerna. Mitt tålamod börja tryta. LÄS REGLERNA!!!!! Nästa gång låser jag bara denna tråd!
//H