Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Skjut i väg den där jävla raketen nångång! Orkar inte sitta och glo på det hela jävla natten!

Officiella OT-Tråden!
Nu är dom i omloppsbanan..
fan de pirrar o åka iväg med flygplan lr mysigt pirrigt men de där.. hmm.. fan va cool jg ska bli världensförsta iqbefriade kille i rymden..

Officiella OT-Tråden!
dom ska dit för att fixa några ledningar till nå solplattor. det är främst svenskens anledning till att vara där.

Officiella OT-Tråden!
Pizzaaugust sa:
Nu är dom i omloppsbanan..
fan de pirrar o åka iväg med flygplan lr mysigt pirrigt men de där.. hmm.. fan va cool jg ska bli världensförsta iqbefriade kille i rymden..
bygget av en rymdfärja börjar på min tomt imorgon kl 07.46 ! har hittat lite småplock utav ryska ritningar.. du tar med dig 200ton 95oktanig bensin så fixar jag den grundläggande stubinen!

Officiella OT-Tråden!
ska gå o lägga mig i tryckkamare nu så jag klarar uppskjutningen imorgon... tejpad dushkabin med tillhörande damsugare som suger ut allt till ett fett vakum på 0.9 bahr..

godnatt

Officiella OT-Tråden!
ahj sa:
Dom där motorerna ser ut att dra en hyfsad mängd bränsle
ja hela dendär oranga feta delen är extra brännsle till starten allt de går åt dom första minutrarna..

btw har jag hör att dom har en maxspeed på 28 000 km/h de är jävligt fort de..

Officiella OT-Tråden!
Daav sa:
http://www.dumpalink.com/media/1165436434/Amazing_grind
tyvärr så skulle det ju inte gå med lagg, men kul att se nån försöka? :)
saaaaaaaaatan i gaaaaatan ! ^ hur många kinkar vare? o varför ha ett sånt rail där? de va mitt ute i ingenstans:P hah

Officiella OT-Tråden!
23219.jpg

Officiella OT-Tråden!
henning! var vill du komma me dehär?

kommer man va tvungen att ha de i wäsa?

Officiella OT-Tråden!
Det är ju ett säsongkort som jag hittade när jag kolla lite på junkyard.

Du tjänar nog jävligt mycket på att köpa det om du ska åka där, och man får med en ''junkbag'' som innehåller detta.

Junkbagen innehåller 2 st t-shirts, 2 magneter, 2 tygmärken, 2 pennor, 2 musmattor, 2 par sockar, 2 badgeholders och en massa klistermärken, värde ca 400kr. ;)

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Mmh, www.thesims.se

men kan också vara en bugg i bara min dator, men jag vet inte eftersom jag inte kan testa...
Men kolla ni. :)

Officiella OT-Tråden!
sebbe_b sa:
Kom å tänka på de här med Fuglesang..de skulle ju vara ganska skoj att åka snowboard lr skidor på månen..bra flyg :P
a de skulle va chill , grymt o springa runt o hoppa på månen oxå de är ganska taskig dragningskraft så man flyger som fan :D:D

Officiella OT-Tråden!
hallå vad är fel i min länk varför är den inte film:s de funka ju förut idag:S

Tillbaka
Topp