D
Deleted member 49603
Guest
Officiella OT-Tråden!
Skjut i väg den där jävla raketen nångång! Orkar inte sitta och glo på det hela jävla natten!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
bara typ 13 minuter kvar nu =)=)Waster sa:Skjut i väg den där jävla raketen nångång! Orkar inte sitta och glo på det hela jävla natten!
bygget av en rymdfärja börjar på min tomt imorgon kl 07.46 ! har hittat lite småplock utav ryska ritningar.. du tar med dig 200ton 95oktanig bensin så fixar jag den grundläggande stubinen!Pizzaaugust sa:Nu är dom i omloppsbanan..
fan de pirrar o åka iväg med flygplan lr mysigt pirrigt men de där.. hmm.. fan va cool jg ska bli världensförsta iqbefriade kille i rymden..
ja hela dendär oranga feta delen är extra brännsle till starten allt de går åt dom första minutrarna..ahj sa:Dom där motorerna ser ut att dra en hyfsad mängd bränsle
saaaaaaaaatan i gaaaaatan ! ^ hur många kinkar vare? o varför ha ett sånt rail där? de va mitt ute i ingenstans:P hahDaav sa:http://www.dumpalink.com/media/1165436434/Amazing_grind
tyvärr så skulle det ju inte gå med lagg, men kul att se nån försöka?![]()
Man måste vara medlem för att se forumet. :Djeppenator sa:föresten drakbabis kan vi få en direktlänk dit?![]()
a de skulle va chill , grymt o springa runt o hoppa på månen oxå de är ganska taskig dragningskraft så man flyger som fan :D:Dsebbe_b sa:Kom å tänka på de här med Fuglesang..de skulle ju vara ganska skoj att åka snowboard lr skidor på månen..bra flyg :P