Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
de regnar i östersund iafCustomX sa:Någon som har väderrapport från Åre? sägs regna... vi har fått lite snö i fjollträsk dock!
HAHA...det va la roligt vilket liv du hade då??NFA sa:Jag bet sönder min tand idag när jag satt på spårvagnen. :D
Du fattar aldrig :P frågade bara om du hade kul när du gjorde de:PNFA sa:Fattar inte vad du menar.
du vi får tacka alextitti540 sa:tack för smittan jeppenator!!
NFA sa:Jag har skolavslutning idag.![]()
Vi hade igårjeppenator sa:vi har imorrn^^
Russin är ändå äckligt så det är bättre att ta ut dom innan.disktrasa sa:värm inte lussebullar med russin i i micron det blir en mindre majbrasa..
man lär sig nåt nytt varje dag!
du vi får åka tilbaka i tiden å mata alex med mas o dylikt så han får nått imunförsvarjeppenator sa:du vi får tacka alextitti540 sa:tack för smittan jeppenator!!![]()
helt sant.. du kanske kan göra en plan på hur vi ska kunna trycka i han lite mat?carl_d sa:du vi får åka tilbaka i tiden å mata alex med mas o dylikt så han får nått imunförsvarjeppenator sa:du vi får tacka alextitti540 sa:tack för smittan jeppenator!!![]()