Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
.............../\../\.......................................................
.........o-´........|......................................................
...........\____...|......................................................
.................|...|......................................................
.................|...""""""""""""""".....................................
.................\....................."....................................
..................\...................."....................................
...................\..................."....................................
....................´´|..||..||..||..|...................................
.......................|..||..||..||..|...................................
....................../__||_|.|_||_|...................................

svans lös hund:D av:simon

Officiella OT-Tråden!
stämmer det föresten att det var en utklädd till pepparksgubbe med pilbåge som sköt en brinnande pil på halmekipaget förra året?
creds till han isåfall, mer sportsligt =D

Officiella OT-Tråden!
iadg såg jag en stor snöboll på vägen!! o vi har inte ens nån snö. jag blev överlycklig

Officiella OT-Tråden!
Bara jag här på freeride som har halsfluss å vaknar mitt i natten? nån som har nå bra tips på hur man kan underlätta det hela? (alltså ont i halsen)

Officiella OT-Tråden!
nej jeppe faktiskt inte, fast jag har haft halsfluss e inte det när de gör as ont i halsen o svårt o svälja för då gör de ont osv? fett drygt. godmorgon iaf..
nu ska jag på skolan och ha aktivitet i klassrummet för de gick inte att bowla som min klass hade bestämmt att vi skulle göra på klassensdag:P och sova över på skolan som alla andra 7or vågade min klass inte. tjingtjong

Officiella OT-Tråden!
tror nog detta är den mest onödiga men samtidigt längsta tråden pa Freeride, och just detta, detta meningslösa inlägg kanske gör att denna tråden blir legendär? kanske är detta den 4400 posten inom denna OT traden, och jag kommer förevigas genom att vara den 4400 inläggsskaparen? vem vet, onödigt i varje fall.

/ christian

Officiella OT-Tråden!
TJa grabbar! jag har fåt ett bud på min cykel, på 7000:- kronor...;

cyckeln är en DMR switchback med hydraliska bromsar och deore XT komponenter thomson elite stople, rithey styre mm.. är cirka 2-3 år gammal osv...

tycker ni jag ska ta budet?

9476010689.jpg

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Ny pris på komponeterna inkl framgaffel var cirka 20 000:- jag köpte den ny för 15 000.. använde den när jag jobbade som cykelbud så den har ganska många mil på nacken men den är gedigt servad under tiden...

Officiella OT-Tråden!
Kna sökert få 10´av n pgot pucko om jag väntar till våren, men jävligt skönt att slippa det då och dessutom har jag bara cyklat 3 ggr på den i somras..

hmm...

Tillbaka
Topp